Kirjoittaja |
Viesti |
|
Lähetetty: 11.2.2007, 10:47
|
Badman kirjoitti: |
Ei tuo mikään Lotharin keksintö ole! |
Olet oikeassa, tuo ei ole minun keksintö. |
|
|
|
Lähetetty: 10.2.2007, 23:37
|
Ei tuo mikään Lotharin keksintö ole!
Tuo kuvahan on suoraan Haynesin BMW:n korjaamokäsikirjasta!
Tuo on Bemarin kunigaspultti jonka varassa koko auton etupää on. Tuon jos kierrät auki niin jouset pongahtaa taivaan tuuliin tukivarret, jarrusatulat ja moottori vaihteistoineen tipahtaa maahan. Ikinä et enää saa niitä enää paikoilleen
Näkisitteppä sen sivun jossa on selitetty takaspoilerin ja karvanoppien toiminta |
|
|
|
Lähetetty: 10.2.2007, 21:20
|
Mr Lothar kirjoitti: |
Kuusiopultti
Kuusiopultti ja siihen sovitettu kuusiomutteri ratkaisevat monet pulttiliitos ongelmasi.
Pyörökanta suojaa mutteria asiattomilta, jakoavainta käyttäviltä amatööriremonttimiehiltä.
Pyörökantamutteri avataan pyörökanta-avaimella, mikä on tarkoitukseen suunniteltu erikoistyökalu.
Erillinen lukkomutteri tai nailonlukitus on tarpeeton, sillä kuusiomutteri ei avaudu tärinästä vaikeissakaan käyttöolosuhteissa. |
Wautsi, sun pitäis ehdottomasti olla saksalaisessa autotehtaassa sillä siellä tarvitaan juuri tuollaisia insinöörejä |
|
|
|
Lähetetty: 10.2.2007, 21:02
|
Kuusiopultti
Kuusiopultti ja siihen sovitettu kuusiomutteri ratkaisevat monet pulttiliitos ongelmasi.
Pyörökanta suojaa mutteria asiattomilta, jakoavainta käyttäviltä amatööriremonttimiehiltä.
Pyörökantamutteri avataan pyörökanta-avaimella, mikä on tarkoitukseen suunniteltu erikoistyökalu.
Erillinen lukkomutteri tai nailonlukitus on tarpeeton, sillä kuusiomutteri ei avaudu tärinästä vaikeissakaan käyttöolosuhteissa. |
|
|