Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleistä seksistä

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Yleistä seksistä  ~  Ystävä hyvä...

Tuottaisitko mielihyvää ystävälle?
Kyllä
76%
 76%  [ 16 ]
En
23%
 23%  [ 5 ]
Ääniä yhteensä : 21

net_fun
LähetäLähetetty: 24.8.2006, 2:24  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 24 Elo 2006
Viestejä: 1
Paikkakunta: Jyväskylä

Mietiskelin vain miksei seksi voisi olla "arkisempaa"?
Tarkoitan tällä sitä, että seksiähän harrastetaan mielihyvän takia. Ollaan kaverini(tyttö) kanssa mietitty onko suotavaa tuottaa ystäville mielihyvää seksin avulla? Jos ystäväpiirissä on joku sinkku, joka ei ole saanut tyydytettyä halujaan pitkään aikaan miksei kaverit voisi auttaa? Seksi on kuitenkin täysin luonnollinen ja kaunis asia ja kaikki sitä tykkää harjoittaa.

Täytämme ystäviemme sosiaalisia tarpeita, miksemme seksuaalisia Question

_________________
erro ajatuksistasi...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti MSN Messenger
assa
LähetäLähetetty: 24.8.2006, 7:32  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Miksei, mutta käytännössä harvoin toimii.

Siinä vanhassa sanonnassa "kavereita ei panna" on ihan vinha perä - lähes varmasti ystävyyssuhde kyllä ennemmin tai myöhemmin menee katkolle, kun sängyssä on käväisty.

Syytä siihen onkin sitten paljon hankalampi eritellä. Jompikumpi haluaakin kohta enemmän kuin pelkkää seksiä, "sisarellinen" fiilis ystävyydestä katoaa ja se muuttuu jotenkin raadollisemmaksi, katkeruutta puolin tai toisin jos seksi ei jatkukaan, jne jne.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Boston
LähetäLähetetty: 24.8.2006, 7:32  Vastaa lainaamalla viestiä
Kama-Sutran Guru


Liittynyt: 09 Elo 2006
Viestejä: 462
Paikkakunta: hämeessä

Toimiisk se terveessä parisuhteessa Question

Muistuupa tässä mieleen kun joskus entisessä elämässä jouduin naimisiin niin eukon tyttöystävä kuiskas häissä mulle että muista sitten että uskovaisten tavara on yhteistä Wink

_________________
tuhmasta päästä nauttii koko ruumis
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 24.8.2006, 10:25  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

assa kirjoitti:
Miksei, mutta käytännössä harvoin toimii.

Siinä vanhassa sanonnassa "kavereita ei panna" on ihan vinha perä - lähes varmasti ystävyyssuhde kyllä ennemmin tai myöhemmin menee katkolle, kun sängyssä on käväisty.

Syytä siihen onkin sitten paljon hankalampi eritellä. Jompikumpi haluaakin kohta enemmän kuin pelkkää seksiä, "sisarellinen" fiilis ystävyydestä katoaa ja se muuttuu jotenkin raadollisemmaksi, katkeruutta puolin tai toisin jos seksi ei jatkukaan, jne jne.

Assa
Kuule parhaimmat miessuhteet ovat mulle täysin platoonisia ja jos siirrytään seksin puolelle, ystävyys katoaa.
Kyllä tässä käväisin ystävänpalvelua antamassa , mutta olimme sopineet niin ja olemme rehellisiä toisillemme. Olet oikeassa siinä, että harvoin mielihyvän tuottaminen ystävälle käytännössä onnistuu, kun on itse varattu.

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Härski
LähetäLähetetty: 24.8.2006, 11:17  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Nymfotar kirjoitti:
Kuule parhaimmat miessuhteet ovat mulle täysin platoonisia ja jos siirrytään seksin puolelle, ystävyys katoaa.


Tuo on se suurin yllätys minkä naisissa olen elämäni aikana kokenut.

Ne haluaa olla ystäviä niiden miesten kanssa tosi mielellään, joiden kanssa eivät harrasta seksiä.

Sitten niiden kanssa joiden kanssa haluavat seksiä eivät seksikertojen välillä enää ole ystävällisiä.

Ja oikea klimaksi tulee siinä vaiheessa kun naiset menee miehen kanssa naimisiin, siitä onkin ystävyys kaukana, joka panokerran välillä muhkeita riitoja.

Mutta sitten noilla aviolla olevilla naisilla jotka miehensä kanssa riitelevät on ihan puhtaita platonisia ystävyyssuhteita muiden miesten kanssa, ja näiden miesten kanssa ne ei riitele eikä nalkuta niille.

Kertokaapas mulle missä kohtaa mulla on jäänyt jotain ymmärtämättä miksi tämä on näin.

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 24.8.2006, 11:42  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Härski

Lainaus:
Tuo on se suurin yllätys minkä naisissa olen elämäni aikana kokenut.

Täm on mulle yllätys

Lainaus:
Ne haluaa olla ystäviä niiden miesten kanssa tosi mielellään, joiden kanssa eivät harrasta seksiä.

Tätä en allekirjoita, en kovin mielelläni avaudu miehelle sielultani kuitenkaan. Jos mä tunnen, että mun sielunsympatiat on miehen puolella ja näen, että hän on rehti ja reilu tyyppi, sitten saatan avautua ystäväksi, mutta ystävyys tulee jos on tullakseen, sitähän ei voi käskeä

Lainaus:
Sitten niiden kanssa joiden kanssa haluavat seksiä eivät seksikertojen välillä enää ole ystävällisiä.

Mä en ole kellekään töykeä, mutta valitsen seksipartnerit tosi tarkkaan ja siitäkin voi syntyä hyvä syvä ystävyys, mutta usein se jää naintituokioiksi, miehen puolelta, valitan....

Lainaus:
Ja oikea klimaksi tulee siinä vaiheessa kun naiset menee miehen kanssa naimisiin, siitä onkin ystävyys kaukana, joka panokerran välillä muhkeita riitoja.

Voin valaista, en ole kokenut kliimaksia naimisissa ollessani, enkä riitele tai naputa. Aviomiehelle voi olla ystävä tai sitten ei. En jaksa riidellä vaikka äkkipikainen olenkin.
tässä ollaan pitkään taivallettu yhdessä ja sovinnossa ollaan.
Aviomies ei nalkuta mulle, enkä mä sille, me osataan puhua, näet

Lainaus:
Mutta sitten noilla aviolla olevilla naisilla jotka miehensä kanssa riitelevät on ihan puhtaita platonisia ystävyyssuhteita muiden miesten kanssa, ja näiden miesten kanssa ne ei riitele eikä nalkuta niille.


Johtunee varmaankin siitä, että he eivät halua omistaa näitä platonisia ystäviä, eivätkä tunne mustasukkaisuutta, Heillä ei ole tarve laittaa näitä tossun-alle, siksi he eivät nalkuta, luulen ma

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 24.8.2006, 13:09  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Nymfotar kirjoitti:
Assa
Kuule parhaimmat miessuhteet ovat mulle täysin platoonisia ja jos siirrytään seksin puolelle, ystävyys katoaa.


Tietän Smile. Been there, done that. Sellaisia platonisia naissuhteita minäkin harrastan Cool
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
olavi
LähetäLähetetty: 24.8.2006, 21:03  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 07 Hei 2006
Viestejä: 14

Härski puhu taas paljon ja asiaa.Itellä huonoja kokemuksia ystävien kaa sexittelystä.Seksi kyllä hyvää mut ystävyyteen tulee "sivumaku"joka ei mee pois.No ehkä joku osaa tämänkin sosiaalisen kanssakäynnin muodon paremmin.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 24.8.2006, 22:30  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

Tämähän riippuu ihan kaverista. Pitää kyllä harkita tarkkaan kenen kanssa alkaa ja mihin. Peruslinjana on kyllä ollut ettei kavereihin sekaannuttaisi, mutta poikkeuksiakin on. Tietty sitten on ne kaverit, joita tapaillaan pääasiassa seksin merkeissä ja he ovat tietty asia erikseen.

Yhden kaverini kanssa hoitelimme session verran 2m+n, eikä siitä jäänyt muuta kuin hyviä (ja ihan helvetin hauskoja) muistoja. Siitä keikasta saa ihan helvetisti sisäpiirin huumoria irti vaikka tavanomaisessa kahvipöytäkeskustelussa. Twisted Evil Naisten suhteen tilanne voisi olla hankalampi, mene ja tiedä.


Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
SheDevil
LähetäLähetetty: 21.9.2006, 9:56  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 24 Elo 2006
Viestejä: 10

Minusta tuollainen olisi aika omituista jos hyvän ystävän kanssa harrastaisi seksiä Embarassed Ja sellainen voi hyvinkiin nopeasti pilata hyvän ystävyys suhteen. Kokemusta on ollut, mutta onneksi se ei kuitenkaan pilannut ystävyys suhdetta aivan kokonaan. Mutta sinuna miettisin monta kertaa ennen kuin menet tekemään mitään tuollaista.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Jatta
LähetäLähetetty: 18.11.2006, 21:55  Vastaa lainaamalla viestiä
Mielihyvän maanikko


Liittynyt: 16 Lok 2006
Viestejä: 84

net_fun kirjoitti:
Ollaan kaverini(tyttö) kanssa mietitty onko suotavaa tuottaa ystäville mielihyvää seksin avulla?
Question


Niin.. No olen harrastanut seksiä ystäväni kanssa (nainen) ja meillä meni ystävyys..olihan siinä tietysti muitakin juttua.. Mutta kun olen miespuolisten kavereiden kanssa harrastellut niin ei ole ystävyys mennyt. se on vaan jotenkin helpompaa miesten kans..kumpikaan ei odota liikoja ja herättele toiveita alkavasta suhteesta. Mutta mieti tarkkaan. Haluatko pilata ystävyytes seksin takia..

_________________
Minua ei voi selittää, minut täytyy kokea Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Haarniska74
LähetäLähetetty: 20.11.2006, 14:31  Vastaa lainaamalla viestiä
Mielihyvän messias


Liittynyt: 18 Tou 2006
Viestejä: 77
Paikkakunta: PK-seutu

Itse olen joskus harrastanut kahden naispuolisen ystävän kanssa seksiä. Toisen kanssa ystävyys jatkui, toisen kanssa taas ei.... syytä en tiedä vielä tänäkään päivänä.

Joten oman kokemuksen mukaan homma voi toimia tai sitten ei toimi lainkaan!

Shocked
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Härski
LähetäLähetetty: 20.11.2006, 14:42  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

^ Kyllä on paljon vaadittu jos pitäisi ymmärtää miksi jonkun naisen kanssa ystävyys tai seksisuhde ei jatku.

Minä olen seurustellut aika monen naisen kanssa enkä oikeasti tiedä syytä ongelmiin kuin ihan muutamassa tilanteessa joissa itse olen tehnyt päätöksen, suurin osa on naisten päätöksiä ja niistä en 100% tapauksista ole yhtään kartalla koska ne oli kaiken logiikan vastaisia.

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tampereen Tyttö
LähetäLähetetty: 20.11.2006, 14:46  Vastaa lainaamalla viestiä
Supermalli


Liittynyt: 01 Lok 2006
Viestejä: 1094

[Onkohan tämä taas virhe sanoa... mutta naisten kesken se on toiminut ihan hyvin... entistä läheisempiä ystäviä ennemminkin on oltu. Ei ole haitannut myöskään tunteita mahdollisia miespuolisia kumppaneita kohtaan, on jotenkin eri asia. Ei näistä kokemuksista mitään yleistyksiä kyllä voi tietenkään vetää. Olen kyllä kuullut, että joillekin on tullut ekan kerran jälkeen morkkis, kun on tuntunut vähän liiankin hyvältä??? Shocked ]

On kyllä kokemusta elämän varrelta, että miehet monasti alkavat hinguta sitten enemmänkin tai että jos kerran saa, pitäisi aina saada. Eli ainakin minä haluan olla tosi varma etukäteen kumppanista, ettei tule mitään murheita... onneksi nykyään on sopivan vakiintunutta ja turvallista elämää...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleistä seksistä

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker