Kirjoittaja |
Viesti |
< Yleinen keskustelu ~ Miten löysit tämän foorumin? |
Miten löysit tämän foorumin? |
Kaveri kertoi |
|
16% |
[ 4 ] |
Luin toiselta foorumilta |
|
20% |
[ 5 ] |
Tulin hakemaan ihan muuta ja juutuin sitten foorumille |
|
37% |
[ 9 ] |
Googletin "seksi" ja tämä osui ensimmäiseksi |
|
12% |
[ 3 ] |
Missämäoon? |
|
12% |
[ 3 ] |
löytyiskö pimpsaa 55vee ukkomiehelle salosta 18vee neitosista? |
|
0% |
[ 0 ] |
Miten niin löysin, I MADE THIS! |
|
0% |
[ 0 ] |
|
Ääniä yhteensä : 24 |
|
|
|
Lähetetty:
29.8.2006, 14:32
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Kuinka SINÄ löysit tämän keskustelupalstan ja innostuit kirjoittelemaan? Oliko ennakkoluuloja tai estoja, esimerkiksi rekisteröitymisen suhteen? |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
29.8.2006, 14:51
|
|
|
|
Sihteeriopiston kautta.Siellähän toki pidetään tätä kilpailevana foorumina ja sensuroidaan suorat viitteet tänne.
Tai lähinnä tietenkin tuo ilmoituspuoli oli se josta mainittiin. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
29.8.2006, 15:06
|
|
|
Kama-Sutran Guru
|
|
Ihan sattumalta eksyin |
_________________ tuhmasta päästä nauttii koko ruumis |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
29.8.2006, 15:45
|
|
|
Aurinkokunnan seksivalistaja
|
|
Olin ja olen satunnainen, outo kulkija. Törmäsin foorumiin ohikulkiessani ja arvelin vilkaista. Sitten tuumin, että kannattanee rekisteröityä, niin saa kivan kuvan ja hirveesti rispektiä kaikilta.
Jaa estoja? Ai mulla vai?
Snadistisadisti@luukku.com |
_________________ - Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne - |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
29.8.2006, 16:01
|
|
|
Horst Nussbaum, poketuottaja
|
|
snadistisadisti kirjoitti: |
Olin ja olen satunnainen, outo kulkija. Törmäsin foorumiin ohikulkiessani ja arvelin vilkaista. |
Pitäisikö meidän vuokrata Helsingin keskustasta näyteikkunallinen myymälä, niin voi noita ohikulkijoita bongata enemmänkin
Mutta ihan vakavasti niin olisi kiva jos jollain on ehdotuksia miten näkyvyyttä voi parantaa että useampikin joka on asiasta kiinnostunut löytää tänne.
Täytyy kuitenkin muistaa että tämä on aikuisviihdettä, että esim juniorijalkapalloa ei voida alkaa sponsaamaan niin että laitetaan niiden pelipaitoihin meidät www osoite |
_________________ "Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
29.8.2006, 16:57
|
|
|
|
|
Nooo... Saattaisi kannattaa ottaa yhteyttä erilaisiin seksiä sivuaviin yhteisöihin, kuten SMRF, Bizarre Club, Seta tms. Kaikilla on kotisivunsa, eikä varmaankaan olisi ongelma saada linkkiä aikaiseksi pienellä neuvottelulla. Samalla heille avautuisi tilaisuus tuoda lisää näkyvyyttä omalle toiminnalleen ja tapahtumille tuon tapahtuma-osaston kautta.
Tämä on vain nöyrän vaatimaton ajatukseni...
_________________ - Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne - |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
29.8.2006, 17:10
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
ei mitään muistikuvaa..todennäköisesti olen etsinyt primitiivisille himoilleni purkauskanavaa...eli jotain valtavirrasta poikkeavaa viihdettä.. |
_________________ mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen... |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
29.8.2006, 18:04
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Anonymous kirjoitti: |
Sihteeriopiston kautta.Siellähän toki pidetään tätä kilpailevana foorumina ja sensuroidaan suorat viitteet tänne. |
Kas, tuota en tiennytkään. Ei ole meillä tullut mieleen alkaa sensuroimaan viittauksia SO:hon.
Mistähän me kilpaillaan? |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
29.8.2006, 21:50
|
|
|
Horst Nussbaum, poketuottaja
|
|
assa kirjoitti: |
Moderaattoreista |
_________________ "Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
29.8.2006, 22:13
|
|
|
|
No voi sitä tekopyhää pään pyörittelyä.. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
29.8.2006, 22:53
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Anonymous kirjoitti: |
No voi sitä tekopyhää pään pyörittelyä.. |
Valaise minua tyhmää. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
30.8.2006, 12:52
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Kuinka SINÄ löysit tämän keskustelupalstan ja innostuit kirjoittelemaan? Oliko ennakkoluuloja tai estoja, esimerkiksi rekisteröitymisen suhteen? |
Satuin pyörimään eräällä toisella saitilla, siellä oli linkki ja sitten vaan tänne.
Ei ollut ennakkoluuloja, tiedän miten forumeilla toimitaan - yleisesti.
Aattelin, että saapahan puhua seksistä kunnolla, jos on mielenkiintoisia aiheita ja kommentoida. Nikin miettimisessä käytin vähän aikaa.
Pojat ovat aina nimitellet mua nymfoksi ja siitä se tuli.
Enimmäksen pyörin kyllä tuolla huumoriosastolla |
_________________ ~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~ |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
30.8.2006, 15:35
|
|
|
Lemmenkäinen
|
|
Ihan puhdas vahinko, että löysin nämä sivut. Mutta se olikin yksi parhaimmista löydöistä tuossa heinäkuun aikana. Pitkään en miettinyt rekisteröitymistä, koska rekkautumalla saa enemmän tietoa (oletan ).
Kun kirjoitin ekan viestin, niin se tulikin laitettua "väärälle" alueelle, mutta ei siitä bannattu, tänks masterit. Se nyt vaan meni avautumisiin, kuin se tuntui avautumiselta eikä ongelmalta (joka se sitten kuitenkin oli). No, täältähän sitä vinkkejä ja avustusta, tukea sai ja homma hoitui hieman liiankin hyvin. Meni kierto sekaisin ja on hiukka kivulias olo siellä
Nämä sivut ovat kyllä tervetulleet, asialliset, paljon jaetaan neuvoja, vinkkejä ja rohkaistaan vierailijoita ja rekisteröityneitä monessa asiassa. |
_________________ Täytyy nauttia taipaleesta, matkalla olosta, eikä aina vain varrota perillepääsyä.
-Rolf Arnkil- |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
30.8.2006, 15:43
|
|
|
|
|
Vähän off-topic, mutta yksi rekisteröitymisen parhaita puolia on päästä editoimaan omia tekstejään jälkeenpäin. Pauksen kirotusvirehitä kun ei muuten viksaailla.
|
|
|
|
|
Lähetetty:
16.10.2006, 18:20
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Snadistisadisti kirjoitti: |
Vähän off-topic, mutta yksi rekisteröitymisen parhaita puolia on päästä editoimaan omia tekstejään jälkeenpäin. Pauksen kirotusvirehitä kun ei muuten viksaailla.
|
Sadistinen Mies
Onhan viestin kirjoituksessa ESIKATSELU -kohta, jota kannattaa käyttää.
Eis-sen-nyn-niik-kamalaa-o-jost-tulee-kiljoitusvilheitä
Oikeen-meinaan-niin-maanperusteelliseti-sitten-mansen-murretta |
_________________ ~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~ |
|
|
|
|
|