Kirjoittaja |
Viesti |
< Yleistä seksistä ~ Seksi ja kuukautiset |
|
Lähetetty:
31.8.2006, 0:09
|
|
|
|
Mikä on teidän miellipide ?: Raskas työviikko takana, joka käytännössä tarkoittaa sitä ,että heti kun pääsee lakanoitten väliin, uni vie samantien tajun kankaalle.. Niin seksihän säästetään tietenkin viikonlopuksi.
Ja sitten tulee odotettu viikonloppu ja nyt ollan nukuttu hyvin, stressi unohdettu ( pariksi päiväksi ) muutama lasillinen rentoutuvaa viiniä....ja lopuksi se odotettu seksi ! jippiii !... STOP ! tota noin :...mensut alkoi just ja nyt unohdetaan koko juttu ..niin eikai nyt ....... ..viikoksi !!!!!
1 -unohdetaan koko juttu, tahmeeta ja sotkuista ..yäk
2 -pukille vaan ,ei kai nyt pienistä sotkuista kannata välittää !
3-Voidaanhan me vaikka oraalia harrastaa,tai sitten runkataan yhdessä .
4 - menköön tuo "sotkuseula" vaikka nukkumaan ,minäpä runkkaan paineet pois.
......Tai mikä on kenties teidän ratkaisu ?
|
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
31.8.2006, 2:42
|
|
|
Hellyyden huipentuma
|
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
31.8.2006, 3:08
|
|
|
|
Jos molempia todella panettaa niiin sitten mennään harrastamaan seksiä yhhdessä suihkuun! Muuten on vaihtoehtona poskihoitoa miehelle. Veri kun vie muuten sängyssä halut pois |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
31.8.2006, 5:12
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Veri tai lima ,eritteitä molemmat ..veri vain on punaista..ei pelästytä mua.Kyllä entisesssä elämässä tuli harrastettua..ei sitä veristä kalua ole pakko katsella..kyllä mä katselin ihan silmiin... |
_________________ mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen... |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
31.8.2006, 7:23
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Punaisia päin ei ajella. Piste.
Ja väärä alue -> siirretty. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
31.8.2006, 8:57
|
|
|
Kama-Sutran Guru
|
|
Oon huomannu että naiset on herkemmällä päällä kuuksujen aikaan, ei se ainakaan meillä mitään haittaa, vesi on hyvä lääke jälkivaivoihin.
Mitäs naiset tähän sanoo |
_________________ tuhmasta päästä nauttii koko ruumis |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
31.8.2006, 9:13
|
|
|
Foorumin Jumalatar
|
|
Panettaiskin aina niin perkuleesti, mutta meillä ollaan isännän suunnalta hyvinkin määrätietoisesti ei-asenteella mukana. Meilläkin poskihoito kyllä kelpaa tai sitten paneskelleen tissien väliin... Tosin ei muakaan järin kiinnosta alkaa verilöylyihin, hyvinhän mä aina ennenkin olen viikon selibaatistani selvinnyt.
Mutta noin 2 %:lla naisista tapahtuu ovulaatio kuukautisten aikaan, joten mitenkäs niitä lapsia silloin tehdään miehen kieltäytyessä? |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
31.8.2006, 9:57
|
|
|
|
Ihme porukkaa...näin aikuisen naisen kannalta. Seksiä voi hyvin harrastaa vuoden joka päivä. Ennen ja jälkeen pesu on aina hyvä. t. 50vee n. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
31.8.2006, 10:04
|
|
|
|
leijonatar vierailee kirjoitti: |
Ihme porukkaa...näin aikuisen naisen kannalta. Seksiä voi hyvin harrastaa vuoden joka päivä. Ennen ja jälkeen pesu on aina hyvä. t. 50vee n. |
Unohdin lisätä, että saatavilla on ns. soft tampons, jotka on kehitetty mm. kuukautisten aikaiseen sukupuoliyhteyteen. Partnerin ei pitäisi huomata sen paikallaan oloa. Tampon on naruton ja pehmeä..tuppo, jonka poistaminekin on helppoa. Ikäväkseni ei näitä Suomesta ole saanut, mutta netin kautta voi tilata 10kpl . n. 8 eur. Tutustuin niihin keski- Euroopassa asuessani. Toivotan siistejä, jatkuvia nautintoja! 50 vee n. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
31.8.2006, 10:10
|
|
|
Foorumin Jumalatar
|
|
leijonatar jatkaa kirjoitti: |
Ikäväkseni ei näitä Suomesta ole saanut |
Itseasiassa Suomessa ainakin SinCity niitä myy.
Tässä kohdassa täytyy myös muistuttaa, että kukautisillakin on eroja. En ala vaihtoehtoja erottelemaan, koska se saisi monessa aikaan iuuuu-tunteen. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
31.8.2006, 10:31
|
|
|
|
Meillä vaimo runkkaa minun veitikkaani ja antaa tissien väliin! |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
31.8.2006, 11:10
|
|
|
Aurinkokunnan seksivalistaja
|
|
Riippuu aika paljom tilanteesta... Jos panettaa niin pannaan, mutta useimmiten on vähän hiljaisempaa.
Tosimiäs ajaa kelillä kuin kelillä...
Snadistisadisti@luukku.com |
_________________ - Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne - |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
31.8.2006, 12:04
|
|
|
|
Kun miehen on "pakko saada" niin vaimo "antaa" poskihoitoa, tissien väliit, runkkuapua...
MITÄ ? ! ? !
Entäs vaimolle/tyttöystävälle sitten?, joo, joo, sillä on menkat, bla, bla..
JOS EI EUKKO SAA, EI SAA KYLLÄ UKKOKAAN(tämän pitäisi olla jo sääntö) |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
31.8.2006, 12:08
|
|
|
Kama-Sutran Guru
|
|
Niin ja ajellaanhan sitä suklaapuolellekkin ihan suvereenisti vaikka rapa roiskuu joskus siitähän on tullu nykyään ihan trendi-ilmiö |
_________________ tuhmasta päästä nauttii koko ruumis |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
31.8.2006, 13:13
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Jay kirjoitti: |
Kun miehen on "pakko saada" niin vaimo "antaa" poskihoitoa, tissien väliit, runkkuapua... MITÄ ? ! ? ! Entäs vaimolle/tyttöystävälle sitten?, joo, joo, sillä on menkat, bla, bla.. JOS EI EUKKO SAA, EI SAA KYLLÄ UKKOKAAN(tämän pitäisi olla jo sääntö) |
Vitut se niin mene, minä voin ihan mainiosti olla ilman mitään kanssakäymistä menkkojen ajan. Itse tuo E on kullissa kiinni, vaikka tietää että mitään kovin syvällistä ei silloin harrasteta. |
|
|
|
|
|
|