Kirjoittaja |
Viesti |
< Yleistä seksistä ~ Minne mällit? |
Minne spermat? |
Sisään |
|
43% |
[ 40 ] |
Rinnoille / vatsalle / pepulle |
|
25% |
[ 23 ] |
Suuhun kiitos! |
|
31% |
[ 29 ] |
|
Ääniä yhteensä : 92 |
|
|
|
Lähetetty:
2.11.2005, 12:13
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Ei heti muistunut mieleen onko tästä jo ehditty keskustelemaan...
Eli minne SINÄ mieluiten otat/annat nuo miehen orgasmin sivutuotteet?
Yleisesti ottaen itse olen törmännyt vain naisiin jotka haluavat miehen laukeavan sisälleen. Osa sitten kyllä suostuu siihen että ulkoisestikin roiskitaan, muttei siitä mitään erityisiä kiksejä saa. Ei vielä yhtään sellaista joka tosissaan HALUAISI että saa "ne" päällensä.
Oma emäntä vaatimalla vaatii että sisään on tultava, joskus harvoin sitten tulee roiskittua vatsalle/rinnoille. Se juuri olisi se "minun juttuni", äärimmäisen kiihoittavaa tavallaan nähdä se oma orgasminsa ja nesteet iholla, varsinkin jos naisella on kaunis ja minun silmääni miellyttävä vatsanseutu muutenkin. Kasvoille roiskiminen on sitten ihan totaalisesti EI. Joskus mitä nyt vahingossa sinnekin asti on lennellyt, mutta ei suoraan saa tähtäillä silmään |
_________________ dont show her you want - make her want you |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
2.11.2005, 23:11
|
|
|
Tirkistelijä
|
|
Sisään kiitos! Mikäli pesumahdollisuus on ilman että lapset vahingossakaan näkevät äitinsä sotkettuna, päällekkin saa. Mutta sitäkin mielummin suuhun ja jos on viellä suklaalla (siis oikealla) maustettu kikkeli niin nami nami. Mutta siis toisaaltaan se on aikalailla ihan sama mihin ne spermat heittää, varsinkaan kun tähtäimessä ei ole lasten teko, joten toisinaan ne heitetään b-rappuunkin (siis aina kun persepanoja meillä harrastetaan). |
_________________ Pervoilua http://naughtynot.blogspot.com/ |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
3.11.2005, 18:57
|
|
|
Seksiholisti
|
|
Kyllä minä tykkään eniten ottaa ne sisääni. Mutta muutkin paikat käy sopivan fiiliksen sattuessa
En ole asiaa tarkemmin miettinyt.. Tekee aina sillai, että miltä tuntuu.. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
3.11.2005, 22:26
|
|
|
Halukas
|
|
no suuhun tiätysti mikää ei oo nii mukavan tuntusta ku saa ampua lastinsa naisen suuhun ja viälä kun nainen imee kivekset tyhjiks nii ai että |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
4.11.2005, 21:58
|
|
|
Halukas
|
|
Kyllä sisälle on mukava heittää jos on lastit isona ja nainen tuntee ne. Saavan ilmeen katsominen on mahtavaa.
Muuten suihin jos vain nainen osaa imeä ja runkata tarpeeksi voimakkaasti, muuten jos on vaan pikkusen tulossa niin sitten huomaamattomasti keholle. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
5.11.2005, 0:05
|
|
|
|
Vaimolle aina pilluun, joskus kun haluaa olla ilkee niin naamalle kun ei siitä tykkää yhtään . Mut sit mun seksikaverin kans niin saa suihin antaa ja rinnoille ja naamalle, ai että on kivaa semmonen ja sit tietenkin pilluun kans ja takaapäin! |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
6.11.2005, 12:29
|
|
|
|
Meillä ei suuhun pääse suihkimaan, johtuen naisen aikaisemmasta kokemuksesta, maistunut pahalta. Olen joskus omaani maistanut eikä se pahalta maistunut, mutta en ole saanu vielä suostuteltua siihen. On se vaan kiihottavaa päästää huulten väliin. LADY NOT, tykkäät siis ottaa satsin suuhun,vau, useastikin? Olen tavannut vain pari naista aikasemmin jotka pitivät siitä.No päälle saan kyllä ruiskia, ja kivaahan sekin. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
6.11.2005, 12:43
|
|
|
Tirkistelijä
|
|
Lainaus: |
LADY NOT, tykkäät siis ottaa satsin suuhun,vau, useastikin? |
No kyllä, oikealla fiiliksellä kun on niin juu. Tosin paljon riippuu miehestäkin, hän kun ei välttämättä ole samaa mieltää kanssani siitä, että lastit heitetään kurkkuun
Mitä tohon sperman makuun tulee, niin se on vähän erinlainen jokaisella. Tämäkin mies on siis ensimmäinen jolta olen voinut ottaa lastit suihin. Muitten touhutipat ovat antaneet osviittaa...oksennuksesta Tai näin olen sen funtisnut, kun muutamissa pitkissä parisuhteissa en antanut laueta suuhun, vaikka suikkarista pidinkin. Tämän meihen kanssa lastinheitto suuhun tuli todella nopeaan kuvioihin ja on sitä sen jälkeen tullut nieltyä |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
6.11.2005, 23:55
|
|
|
Seksiholisti
|
|
Sperman maku riippuu siitä mitä syö, elääkö tervellisesti ym. Ei ole olemassa mitään jokaisen ihmisen "ominaismakua". |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
7.11.2005, 0:04
|
|
|
Tirkistelijä
|
|
Tuon minäkin olen Kiathal lukenut, mutta en sitten tiedä..voi olla, että kun tämä mies ei pidä valkosipulista niinkoin muut? muuta syytä en keksi.. |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
7.11.2005, 8:38
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Ominaistuoksunsa ja makunsa kullakin - kyllä ne pillutkin erilaiselta maistuu, omansa tunnistaa
Jännä tosiaan että tiettyjen naisten kanssa suuseksikin on paljon viihdyttävämpää, kun liukasteiden maku on miellyttävämpi kuin toisilla |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
7.11.2005, 15:22
|
|
|
Seksiholisti
|
|
Ei se edelleenkään riipu mistään ominaismausta! *tietää*
Asiat mitkä vaikuttavat sperman ja pimppien makuun negatiivisesti ovat mm. rasvainen ruoka, alkoholi ja tupakka. Positiiviset asiat ovat taas terveellinen ruoka, kuten salaatti, jotkut hedelmät, liikunta jne jne..
Eikä se riipu siitä, että mitä on sinä päivänä syönyt, vaan yleensäkkin elämäntavoista. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
7.11.2005, 17:41
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
^Aivan, vaan yksilölliseksi sekin joka tapauksessa tekee |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
2.12.2005, 6:53
|
|
|
Mielihyvän maanikko
|
|
Olisi upeeta ja kiihottavaa ruiskia naamalle, suuhun tai sekä että, mutta emännältä tullee jyrkkä EI. Joutuu heittää aina nää perinteiset mahalle, selälle, tisseille tai kannikoille. Joskus tosin kun on oikein kiimassa ja kauhee latinki päällä ni sattuu joskus pieniä vahinkoja et spermakaari lentää ylipitkälle ja lentää päin nassua mm: huulille,silmään, tukalle ja korvaankin meni kerran siinä sitten vanupuikolla tongittiin niitä pois.
Ainii, varokaas tytöt ettei lennä lastit silmään, nimittäin meiän eukol ainakii silmä alko punottaa ja tuli hieman kipeäksi näin käytyä. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
2.12.2005, 16:36
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin