Kirjoittaja |
Viesti |
< Yleinen keskustelu ~ Moottorip.fetismi |
|
Lähetetty:
29.9.2006, 10:13
|
|
|
Erotiikan esitaistelija
|
|
Tää on sellainen juttu että toinen tykkää tyttärestä toinen äidistä, mutta minä pidän Suzuki 1200 S Omasta mielestä pyörässä pitää olla hyvät ajoominaisuudet jotka on mulle tärkeitä siinä pitää olla hevosia ja sen pitää olla hyvännäköinen. Mulla on ollut kymmenkunta pyörää ja olen todennut etten enää osta customia Pyörällä ei ole kovin hyvä ajella, kaupungissa kyllä menettelee mutta maantiellä on aika kurja värkki. Muistakaa kuitenkin että tää on minun mielipide joka perustuu mulle tärkeisiin seikkoihin. Takapenkki on aina silloin tällöin vapaa joten...... |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
29.9.2006, 11:54
|
|
|
Kama-Sutran Guru
|
|
[URL=http://imageshack.us]
[/URL]
tällasen selkään vanha HD friikkikin vois hypätä |
_________________ tuhmasta päästä nauttii koko ruumis |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
29.9.2006, 17:48
|
|
|
|
Itsellä on 1000 kyykky, mulla on ollu customeitakin enne tätä. Alko tytöllä olemaan vipinää viltin alla kun kyykyn osti. Nimittäin "mopo pojat" alko kääntämään päätä tähän suuntaan. Customilla (=lypsykoneella) ajaessa ajavaan naiseen kiinnitti huomiota vain vanhemmat miehet (40+ siis).
Ja tunnustan, mikään ei ole sen parempaa esileikkiä kun kääntää tuppi nurin, 230 lasissa=sydän hakkaa, adrenaliini virtaa, kädet ja jalat tärisee hurmiossa, näkö kenttä on ohut juova, ja mikä parasta kyykytät jonkun lopin joka ajaa samanlaisella vehkeellä
Entinen ukko sano aikanaan että kun ajaa 200 lasissa niin se on niin huikeeta että kyrpä seisoo, mut kyl mä pojat sanon että se on ihan yhtä huikeeta pillullakin |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
29.9.2006, 18:45
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Anonymous kirjoitti: |
Ja tunnustan, mikään ei ole sen parempaa esileikkiä kun kääntää tuppi nurin, 230 lasissa=sydän hakkaa, adrenaliini virtaa, kädet ja jalat tärisee hurmiossa, näkö kenttä on ohut juova, ja mikä parasta kyykytät jonkun lopin joka ajaa samanlaisella vehkeellä
Entinen ukko sano aikanaan että kun ajaa 200 lasissa niin se on niin huikeeta että kyrpä seisoo, mut kyl mä pojat sanon että se on ihan yhtä huikeeta pillullakin |
Tuostahan saa hemmetin hyvän muistopuheen hautajaisiisi ...ellet sitten aja suljetulla radalla |
_________________ mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen... |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
29.9.2006, 21:52
|
|
|
|
Tuostahan saa hemmetin hyvän muistopuheen hautajaisiisi ...ellet sitten aja suljetulla radalla
Juu saa käyttää ihan luvan kanssa, tosin tarkituksenani ei ole kuolla vielä noin 50 vuoteen eikä pyörän puikkoihin, mutta sitäpä ei voi itse määrätä.
Oon ekana kesänäni rysäyttäny kunnolla, maksanu kunnolla valtiolle nopeudesta ja kärsiny puolen vuoden ajokiellon. Siitä viisastuneena käytän sen valtiolle "lahjoittamani" rahan nykyisin joka vuosi nimenomaan radalla ajamiseen, pyöränpitämiseen turvallisena käyttää, kunnon varusteisiin ja ajo kursseihin. En ylitä omia rajojani, ja siitähän kertoo se että mun pyörällä esim. pääsee 50 km/h enemmän kun mitä mä olen laskenu. Ei oo tarvetta vetää enempää kun ite uskoo voivansa vetää, ellei nimenomaan halua ennen aikaseen hautaan (Tampere, viime viikon vaihde, -79 syntynyt jätkä keulimalla hirven kanssa yhteen) Ja kiihdytysratojen suorat on siihen oivallisia niinä päivinä kun sinne päsee.
Eksyttiinkö aiheesta? |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
29.9.2006, 22:05
|
|
|
Foorumin Jumalatar
|
|
En tiedä eksyttiinkö aiheesta vai ajettiinko ojaan, mutta opetelkaa lainaamaan QUOTE-nappi on sitä varten olemassa, jopa vieraille.
Anteeksi, olen vaan vähän väsynyt. Mut lupaan huomenna olla ihan ihana! |
Viimeinen muokkaaja, Eliksiiri pvm 29.9.2006, 22:15, muokattu 1 kertaa |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
29.9.2006, 22:11
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
ei eksytty aiheesta ..sana on aina vapaa..ainakin mun maailmassa..pitäisi olla enemmän tuollaisen ajattelutavan omaavia motoristeja..ehkä motskareihinkin joku päivä tulee rajoittimet. .. kuin myös |
_________________ mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen... |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
30.9.2006, 20:56
|
|
|
|
Eikö se harrikka ol juuri kyykkypyörä... sen ympärillä saa kyykkiä kesät talvet, jotta edes muutaman reissun pääsisi heittämään? |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
2.10.2006, 8:08
|
|
|
Kama-Sutran Guru
|
|
Mopomies kirjoitti: |
Eikö se harrikka ol juuri kyykkypyörä... sen ympärillä saa kyykkiä kesät talvet, jotta edes muutaman reissun pääsisi heittämään? |
Voihan sen näinkin sanoo, olen kyllä kyykkiny oman pyöräni ympärillä toisenkin tunnin. Taas se alkaa kun ajokausi on ohi,ens kesäks uusi pyörä joka on vielä palasina autotallin lattialla. Osat maalaukseen, kromaukseen, uusia osia, vanhojen muokkausta, suunnittelua ja tekemistä. Mutta siinä se viehätys juuri onkin kun pyörä on purettu palasiks ja siitä rakennat oman näköisen pyöräsi. En saa tyydytystä valmiista kalusta, aina pitää olla jotain omaperäistä. |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
2.10.2006, 8:10
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
2.10.2006, 10:46
|
|
|
|
cowboi45 kirjoitti: |
...hd on ainoa...mikäs se leffa on missä marlon brando on se prätkäjengin pomo... |
Brando ajeli kyllä Englantilaisella(alitehoisella 500-650cc) Triumphilla siinä leffassa.
ei tietääkseni tee moottoripyöriä... |
Ei, mutta periaatteessa KAIKKI Trike pyörät on rakennettu VW:n moottorin ympärille:
|
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
2.10.2006, 17:23
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Jay kirjoitti: |
...hd on ainoa...mikäs se leffa on missä marlon brando on se prätkäjengin pomo... |
Brando ajeli kyllä Englantilaisella(alitehoisella 500-650cc) Triumphilla siinä leffassa.] |
Kiitos (jo tiedetystä)tiedosta...vielä kun muistat leffan nimen ,niin olisin kiitollinen.... |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
2.10.2006, 18:58
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
2.10.2006, 19:02
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
oli ihan kielen päässä ...kiitos ja leffassa oli kaikkien aikojen koolin jätkä LEE MARVIN... |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
3.10.2006, 22:27
|
|
|
Kama-Sutran Guru
|
|
Jay kirjoitti: |
Ei, mutta periaatteessa KAIKKI Trike pyörät on rakennettu VW:n moottorin ympärille:
|
Väittäisin että yhtä paljon on rakennettu HD:n ympärille |
|
|
|
|
|