Kirjoittaja |
Viesti |
< Ryhmäseksi ja parinvaihto ~ yksi nainen ja kaksi miestä |
|
Lähetetty:
3.10.2006, 9:48
|
|
|
Supermalli
|
|
Badman kirjoitti: |
bi-vaimo kirjoitti: |
Naisten kanssa voi leikkiä vaikka kymmenen tuntia ja saada vaikka kuinka monta kertaa, se ei onnistu miehiltä! |
Onnistuupas |
Oho! En ole koskaan tavannut miestä, joka jaksaisi noin paljon... Jotkut ovat jaksaneet 5 tai 6 kertaa, mutta silloinkin on tullut taukoja väliin...
Montako kertaa siinä kymmenessä tunnissa sitten onnistuit laukeamaan? Ja montako kertaa cowboi 8 tunnissaan? Ei sekään ole minusta kivaa, jos mies ei välillä laukea... menee jo vähän tylsäksi...? Silloin pitäisi jo lypsää tyhjiin... |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
3.10.2006, 11:36
|
|
|
|
Mitäs se bi nainen oikein juksaa,,ettei muka miehen kanssa voi kymmentä tuntia sekstailla? Voihan sitä nyt vaikka miten pitkään kunhan ei ihoa riko. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
3.10.2006, 11:57
|
|
|
|
Naisten kanssa voi leikkiä vaikka kymmenen tuntia ja saada vaikka kuinka monta kertaa, se ei onnistu miehiltä! |
Onnistuupas |
Oho! En ole koskaan tavannut miestä, joka jaksaisi noin paljon... Jotkut ovat jaksaneet 5 tai 6 kertaa, mutta silloinkin on tullut taukoja väliin...
Montako kertaa siinä kymmenessä tunnissa sitten onnistuit laukeamaan? Ja montako kertaa cowboi 8 tunnissaan? Ei sekään ole minusta kivaa, jos mies ei välillä laukea... menee jo vähän tylsäksi...? Silloin pitäisi jo lypsää tyhjiin... |
Joopa joo - eikös cowboi ollut tantrasekstaaja? Luinko nyt kiireessä oikein? Sehän viittaisi siihen ettei tulla kuin lopussa jos silloinkaan.. mutta miksipä sitä ei voisi? Silti, en kyllä itsekään haluaisi ajatella paljoa 3-4 laukeamista pitemmälle, mutta toisaalta olen aina halunnut kokeilla kunnon maratonia eli kuinka monta kertaa voisin tulla vaikkapa yhden vuorokauden aikana. Runkkaamalla en moista halua mutta jos joskus vihdoin löytäisi naisen tai naisia, jotka todella haluaisivat rakastella monta tuntia.. miksipä ei. Katsotaan sitten milloin se puhti loppuu, hahhah.. Tosin jos nyt olen kolmenkympin ylittänyt, en tiedä onko minusta kokeilemaan enää vuosien kuluttua.. ainakin selkä voi tulla kipeäksi munaskuista nyt puhumattakaan. Mutta sisulla!
Alleviivaanpa vielä, etten ole maratoninaiseenkaan vielä törmännyt - kerran on pyydetty minuakin muuten 2 miestä + 1 nainen - tilanteeseen, mutten mennyt kun olin just aloittanut suhteen. Jälkeenpäin hieman harmittaa, mutta toisaalta uskon kokeneeni niin monta timakkaa orgasmia elämäni aikana, että tokko tuo nyt.. mutta silti Ainahan uusi kiinnostaa, jos nyt alunperin kiinnostaa. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
3.10.2006, 13:24
|
|
|
|
Oma ennätykseni on seitsemän kutia yhden illan ja yön aikana. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
3.10.2006, 14:34
|
|
|
Supermalli
|
|
metsuri kirjoitti: |
Mitäs se bi nainen oikein juksaa,,ettei muka miehen kanssa voi kymmentä tuntia sekstailla? Voihan sitä nyt vaikka miten pitkään kunhan ei ihoa riko. |
No on täällä melkoisia uroita... Ei vain ole tullut vastaan. Minä kyllä haluan miehenkin laukeavan ja monasti... Mutta ehkä se onkin sitten minun oma haluni, haluan miehen ottavan kunnolla ja muutamaan kertaan, mutta kymmenen tuntia olen mieluummin naisen kanssa... Miehenhän saa tarvittaessa "pois pelistä" ja häiritsemästä naisten välistä ainakin joksikin aikaa lypsämällä tyhjäksi. Vai ei nyt sitten teistä tietysti tiedä, melkoisia olette... jos ihan totta puhutte ettekä vain kiusaa...? |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
3.10.2006, 17:14
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Kyllä taitaa aika legendaakin tulla jo. Perussuomalaisjuntilla ei riitä edes kunto 8 tunnin yhtämittaiseen hydrauliikkaan.
Omat lukemat liikkuvat 15-17 kerran välillä kahden vuorokauden ajalla (Tukholman risteily), mutta tuo nyt ei tietenkään ole yhtämittaista sekstaamista. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
3.10.2006, 17:32
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Eli oikaistaan vähän...en ole tantra harrastaja ..taisin laueta kolme kertaa ...en ole juntti ...kuten sanoin vastapeluri(nainen) auttoi asiassa aika paljon..ei ollut kynsiään viilaava lahna ,vaan tiesi mitä miehen kanssa tehdään... |
_________________ mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen... |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
3.10.2006, 21:22
|
|
|
Supermalli
|
|
assa kirjoitti: |
Kyllä taitaa aika legendaakin tulla jo. Perussuomalaisjuntilla ei riitä edes kunto 8 tunnin yhtämittaiseen hydrauliikkaan.
Omat lukemat liikkuvat 15-17 kerran välillä kahden vuorokauden ajalla (Tukholman risteily), mutta tuo nyt ei tietenkään ole yhtämittaista sekstaamista. |
No et tainnut paljon Tukholmaa sillä risteilyllä nähdä...
No on minullakin montakin Tukholman risteilyä, jossa olen saanut kymmeniä orgasmeja... mutta naisen kanssa! Mies sai ehkä 3-4 kertaa illassa ja osan niistäkin ihan itse katsellessa kun ei otettu aina mukaan leikkiin...
...ja on tietysti sellaisiakin risteilyjä, jolloin olen saanut mieheltä (joltain mieheltä...) kymmenen orgasmia, mutta ei mies ole saanut montakaan. Eka sellainen risteily oli muuten se 17-vuotiaana, kun sain ekan kerran kahta miestä illasta aamuun... Kyllä nyt 37-vuotiaana huvittaa, kun silloin tuntui niin kiihottavalta saada vieläpä niin vanhoja ja kokeneita miehiä, varmaan 30-35-vuotiaita...
Mutta ei kukaan kokemani mies ole lauennut kahdessakaan vuorokaudessa noin monta kertaa... Huh ja nam!
Siinä on joku saanut ihanan paljon spermaa... (juu, taitaa olla vähän himo tai fetissi minulla...) - vai oliko useampi nainen? |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
3.10.2006, 21:46
|
|
|
|
Täytyy korjata edellistä sen verran, että ennätys (7 kertaa) on vaarmaan väärä sana..., mutta tuli vaan aamulla ihmeteltyä kun paikat oli niin hellänä ja siinä sitä sitten emännän kanssa laskettiin ja naureskeltiin, että joopa joo. Tämä tosin tapahtu joskus kauan sitten nuoruuden innoissa . Mutta kyllä sitä joskus vielä nykyään kolmikymppisenäkin vanha vertyy/innostuu vaimon kanssa, niin että niitä siemennesteitä löytyy ties mistä verhoista tms. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
3.10.2006, 21:51
|
|
|
Foorumin Jumalatar
|
|
Oi niitä aikoja... ...ja hellää kohdunpohjaani. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
3.10.2006, 22:04
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
eli muistetaan kohtuus kaikessa ...ja kohtuus löytyy naisen sisältä.... |
_________________ mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen... |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
3.10.2006, 22:12
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
No et tainnut paljon Tukholmaa sillä risteilyllä nähdä... |
Ei jaksa tarkalleen muistaa, mutta tuskin sitä edes hilauduttiin maihin asti...
Lainaus: |
...ja on tietysti sellaisiakin risteilyjä, jolloin olen saanut mieheltä (joltain mieheltä...) kymmenen orgasmia, mutta ei mies ole saanut montakaan. |
Miehen orgasmi on kuitenkin hieman eri kategoriassa kuin naisen. Naisille ei ole mitenkään epätavallista saada useita kertoja sen yhden miehen yhdynnän aikana ja nainen on myös nopeammin valmis uuteen orgasmiin, kuin mies.
Lainaus: |
Mutta ei kukaan kokemani mies ole lauennut kahdessakaan vuorokaudessa noin monta kertaa... Huh ja nam!
Siinä on joku saanut ihanan paljon spermaa... (juu, taitaa olla vähän himo tai fetissi minulla...) - vai oliko useampi nainen? |
Ei siinä lopussa kuulunut enää kuin pihinää... Aika kuivaksi veti Ja seuraavalla viikolla kuoriutui sitten nahka terskasta - voin sanoa että kipeä oli. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
3.10.2006, 23:06
|
|
|
Foorumin Jumalatar
|
|
No et tainnut paljon Tukholmaa sillä risteilyllä nähdä... |
Ei jaksa tarkalleen muistaa, mutta tuskin sitä edes hilauduttiin maihin asti... |
Itseasiassa hinauduttiin me... Muistaakseni ostin siltä reissulta mustan lyhyen hameen ja sen lätsän.
Naisille ei ole mitenkään epätavallista saada useita kertoja sen yhden miehen yhdynnän aikana... |
On, ihan h*lvetin epätavallista.
Siinä on joku saanut ihanan paljon spermaa |
Silloin ei spermalla ollut vielä tunnearvoa. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
3.10.2006, 23:16
|
|
|
Kama-Sutran Guru
|
|
Onnistuupas |
No eihän mies voi lauetakkaan kymmeniä kertoja eikä ainakaan minun varustuksella kenenkään paikat kestä millään rasva määrällä kymmenen tunnin hydrauliikkaa yhteen menoon.
Tuskin se on mitään panemista ja dildottamista naistenkaan kanssa???
Kyse kai oli voiko miehen vs. naisen kanssa leikkiä vaikka 10 tuntia.
Ei minulle noissa marathon sessioissa oma orkku, tai siis niiden määrä ole tärkeää. Sinä aikana voi kokeilla kaikkea muutakin kivaa kuin joitain peruspanoja. siis leikkiä sanan mukaisesti. Kivan kumppanin kanssa voi nauttia seksistä ilman hirveää ähinää, rynkyttämistä ja näyttivä sperman
lentoja. Tosin niitäkään unohtamatta |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
4.10.2006, 8:07
|
|
|
Halukas
|
|
Kaksi miestä on nautinnollinen kokemus. Siellä, täällä, pyllyn päällä, voileipä kaiken kruunaa, päässä humisee. Tahtoo levätä, ei, toinen mies taas käynnissä...minäkin virkoan ja sitten mennään taas. Ihanaa. |
|
|
|
|
|
|