Kirjoittaja |
Viesti |
< Ryhmäseksi ja parinvaihto ~ Kuinka saan vaimoni innostumaan kolmannestapyörästä? |
|
Lähetetty:
4.10.2006, 12:50
|
|
|
|
Hello,
Mielelläni kuulisin vinkkejä kuinka saisin vaimoni innostumaan lisämiehestä sänkyymme. Olen jo jonkin aikaa aiheesta fantasioinut ja koen sen itse erittäin kiihottavana. Vaimon kanssa asian olen ottanut puheeksikin, mutta hän ei oikein innostu tai uskalla innostua... vartalo on kunnossa, kuten myös tuo kauneuspuolikin
Kuinka siis rohkaisisin häntä? Naiset (ja miehetkin)pls auttakaa miestä hädässä... |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
4.10.2006, 16:20
|
|
|
|
Täällä on sama hommeli, ois tosi mukava katsella kun vaimo sais vieraalta mieheltä orgasmin. olemme puhuneet asiasta vaan ei ole niin paljon vaimo innostunut, että kimppaan rupeais. luulenpa tämän olevan aivan yleinen ongelma. mutta miten ? suostukaa nyt hyvät naiset jos tämän luette. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
4.10.2006, 20:27
|
|
|
Aurinkokunnan seksivalistaja
|
|
Itse aikoinaan kerroin puolisolleni laittaneeni ilmoituksen, jossa haetaan naista kolmanneksi. Tällä testasin hänen reaktiotaan ennen kuin varsinaisesti uskalsin laittaa ilmoituksen. Se jotenkin mursi jään ja auttoi puolisoani avautumaan asiassa sekä hyväksymään "jo tapahtuneen". Pääsin vaikutukseen ja loppu onkin sitten historiaa.
Snadistisadisti@luukku.com |
_________________ - Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne - |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
4.10.2006, 22:53
|
|
|
Kama-Sutran Guru
|
|
Meikäläisellä se kävi toistappäin, ex eukko alkoi puhua että kun sais kahta yhtäaikaa, no sattuhan siinä oleen sitten eräs tuttava pariskunta joiden kanssa jo oli saunottu ja tehty muutakin pikku jäynää. Ensin se ei tuntunu minusta mukavalta ajatukselta, mutta kokeiltua sekin sitten tuli. Ja tuli erokin muutaman vuoden päästä. Ei se kuulu terveeseen suhteeseen. Mutta mikäs siinä, kaikkee pitää kokeilla ja kantapään kautta oppia. Näin on mullekkin käyny, oon ehkä jotain oppinu sandwichistä. Voita väliin ja pari makkaran siivua ja avot sie kun tekee hyvää |
_________________ tuhmasta päästä nauttii koko ruumis |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
4.10.2006, 23:36
|
|
|
Kama-Sutran Guru
|
|
Mulla ei ole vaimo ottanut puheeksi, eikä varmaan otakkaan. Minäkään en ole ottanut puheeksi enkä varmaan otakkaan.
Ei jotenkin kiihota jos joku muu tulee seuraksi panemaan minun muijjaa.
Mutta sitten taas toisaalta voisin itse lähteä 3. pyöräksi mielelläni
Onko joku diagnosoinut mikä tämä -ismi olisi? |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
5.10.2006, 1:09
|
|
|
Horst Nussbaum, poketuottaja
|
|
^ Tuttu juttu. Toi on badmanismi ja on diagnosoitu jo 30-luvulla Tanskassa... |
Viimeinen muokkaaja, Härski pvm 5.10.2006, 11:29, muokattu 1 kertaa _________________ "Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
5.10.2006, 2:24
|
|
|
|
Minulla vaimo innostui kun uskalsin vaan kysyä ja haimme täältä miestä mukaan hauskanpitoon. Juttelimme puhelimitse, sekä minä ja vaimo ja kaikki vaikutti hyvältä ja jännältä. Sitten kun olimme ajaneet 300 km ja oli tapaaminen niin mies jänisti. Todella huono juttu, nyt on taas 1 vuoden päästä sama juttu, kuinka ottaa asia ylö vainon kanssa kun viimeksi meni päin jotain. Meillä oli huono säkä, tai jotain..... |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
6.10.2006, 14:10
|
|
|
|
Täällä on sama ongelma..
Itte olen muutaman kerran kokenut kimppaa sinkkuna ja pitänyt niistä TODELLA paljon.. Nytten itte istunut ja unelmoinut uudestaan ja mielellä haluisin nauttia oman kihlattuni kanssa parein vaihdoista ja kimppoista. Vaikka asia ollut esillä vähän kantapään kautta (isuin netissä ja surfailin seuranhakuilmotuksia,hän näki) niin vähän on asiasta juteltu ja häntä mukamas ei kiinnosta juuri asia..
Kuitenkin haluan vielä kokea ja nauttia ja olisi todella hauska nähdä kun hänkin saisi kunnollisen kyydin kahden miehen seurasta.. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
6.10.2006, 15:43
|
|
|
|
|
Lainaus: |
Meikäläisellä se kävi toistappäin, ex eukko alkoi puhua että kun sais kahta yhtäaikaa, no sattuhan siinä oleen sitten eräs tuttava pariskunta joiden kanssa jo oli saunottu ja tehty muutakin pikku jäynää. Ensin se ei tuntunu minusta mukavalta ajatukselta, mutta kokeiltua sekin sitten tuli. Ja tuli erokin muutaman vuoden päästä. Ei se kuulu terveeseen suhteeseen. Mutta mikäs siinä, kaikkee pitää kokeilla ja kantapään kautta oppia. Näin on mullekkin käyny, oon ehkä jotain oppinu sandwichistä. Voita väliin ja pari makkaran siivua ja avot sie kun tekee hyvää |
Tässäpä malliesimerkki perustavaa laatua olevasta yleistyksestä.
Ei toiminut mulla.
Kuuluu vain epäterveeseen ihmissuhteeseen.
Ei voi toimia kenelläkään
Samoin tässä on juttua kokeiltu, vaikkei asia ole tuntunut mukavalta. Homma on siis ollut perseellään jo ennen leikin alkamista, sillä jos se ei tunnu hyvältä ajatukselta molemmista, ei kimppaa kannata kokeilla. Sekin kannattaa muistaa, etteivät kaikki ihmissuhteet toimi, vaikkei niissä harrastetakaan mitään tavallisuudesta poikkeavia seksuaalisia seikkailuja.
Ei välttämättä kannata tyrkyttää ehdottomia, subjektiivisia elämänohjeitaan, jotka perustuvat varsin kapeakatseiseen näkemykseen asiasta. Olemme vaimoni kanssa harrastaneet seksiä vapaasti likipitäen kymmenen vuotta, eikä se ole aiheuttanut mitään suunnattomia vaikeuksia. Toki aika ajoin tulee tilanteita, joissa yhteisiä pelisääntöjä tarkastellaan ja saatetaan rauhoittaa toimintaa vähäksi aikaa. Eipä silti, aina lopputulos on ollut, että seksuaalisesta vapaudesta on enemmän iloa kuin murhetta.
_________________ - Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne - |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
6.10.2006, 18:24
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
snadistisadisti kirjoitti: |
Tässäpä malliesimerkki perustavaa laatua olevasta yleistyksestä. |
Se paljon puhuttu Itseen Yleistäminen. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
6.10.2006, 18:28
|
|
|
|
Hyväkin fantsu kuolee kun sen toteuttaa...
Eino |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
6.10.2006, 20:01
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
No, jo
En oikein tiedä kahdesta miehestä yhtäaikaa ja syykin on selvä:
Keskityn yhteen mieheen ja hänen tarpeisiinsa niin inteniivisesti, että toinen sais vaan katsella orpona sivusta ja kun mä kuitenkin tykkään olla tasapuolinen molemmille.
Siitä en sitten tiedä, jos olisi sovittu toisin, eli minä olisin ainoastaan vastaanottajana.... mutta se meneekin sitten ihan eri maailmaan se.... |
_________________ ~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~ |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
6.10.2006, 20:08
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
snadistisadisti kirjoitti: |
Eipä silti, aina lopputulos on ollut, että seksuaalisesta vapaudesta on enemmän iloa kuin murhetta.
|
Sadistinen Mies
Sinä olet ymmärtänyt, mitä elämä on. Kun ihmiset ajattelisivat noin, mitä elämä olisikaan monille ihmisille. Sulla on ihan selvästi terävä-äly - hienoa! |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
7.10.2006, 17:11
|
|
|
|
|
Lainaus: |
Sadistinen Mies
Sinä olet ymmärtänyt, mitä elämä on. Kun ihmiset ajattelisivat noin, mitä elämä olisikaan monille ihmisille. Sulla on ihan selvästi terävä-äly - hienoa! |
Kiitos kohteliaista sanoistasi. Tässähän varsin punastuu.
|
|
|
|
|
Lähetetty:
7.10.2006, 17:50
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
^Sadistinen Mies
oooh.. koetko, että olen kohtelias tarkoitan mielistelevä?
Jos näin koet, asia on ok.( jokatapauksessa koet miten tahansa, asia on mulle ok.)
Minusta sinussa on jotakin sellaista älyä ja elämän syviä pohjamutia oivaltavaa ihmistä, että olen, very happy
En juurikaan jakele kohteliaisuuksia, mutta silloin, kun koen toisen kirjoituksen nasevaksi ja hyväksi, annan aina hyvää palautetta.
Sadistinen Mies, jaan ilon tästä kanssasi
JK. taidetaan omata samaa ajatusmaailmaa, ken tietää |
|
|
|
|
|