Kirjoittaja |
Viesti |
< Yleinen keskustelu ~ Tosi rakkaus odottaa?! (split) |
|
Lähetetty:
7.10.2006, 9:14
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
XENA kirjoitti: |
.....hmm.....ei usko....sa ei ole sitten tavannut kuuma miestä..... ....Arktikan jäävuoret sulavat........ ....sa ehkä ei ole tavannut sitä OIKEATA.... |
No joo, voi olla, etten ole....
Sanotaan näin, että en ole tavannut miestä, joka olisi yhtä tulinen kuin, minä. Olen tavannut vain enemmän ja vähemmän järkeään käyttäviä miehiä, jotka eivät ymmärrä sielunkielestä yhtään mitään.....
Miehiä, jotka pelkäävät elää ja tuntea, miehiä joista otan mittaa, mitä he ovat, koska mä poraudun syvälle inhmilliseen ihmisyyteen.... siihen, mitä ihminen todella on ja se pelottaa monia miehiä, minkäs sille voi |
_________________ ~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~ |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
7.10.2006, 10:57
|
|
|
Lemmenkäinen
|
|
Nymfotar kirjoitti: |
.....hmm.....ei usko....sa ei ole sitten tavannut kuuma miestä..... ....Arktikan jäävuoret sulavat........ ....sa ehkä ei ole tavannut sitä OIKEATA.... |
Sanotaan näin, että en ole tavannut miestä, joka olisi yhtä tulinen kuin, minä. Olen tavannut vain enemmän ja vähemmän järkeään käyttäviä miehiä, jotka eivät ymmärrä sielunkielestä yhtään mitään.....
Miehiä, jotka pelkäävät elää ja tuntea, miehiä joista otan mittaa, mitä he ovat, koska mä poraudun syvälle inhmilliseen ihmisyyteen....siihen, mitä ihminen todella on ja se pelottaa monia miehiä, minkäs sille voi |
.....niin....elämässä ei ole ainoasta kaksi väriä....musta ja valkoinen....on vielä punainen. jne.......elämässä pitäisi olla enempää romantika ,pitää uskalla näyttää tunteita ........ja totta se on että miehet pelkkä vahvaita naisia. ....mutta ,mutta.....pilvien takana on varmasti aurinko... |
_________________ Don"t hate me because i am.......soft... |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
7.10.2006, 11:49
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
^XENA
Tästä saisi jo ihan oman aiheen, joten en sekoita tätä ketjua enempää, Ma tänan sind |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
7.10.2006, 15:09
|
|
|
Foorumin Jumalatar
|
|
Miehiä, jotka pelkäävät elää ja tuntea |
Mäkin olen löytänyt vaan tollasia. Miksei kohdalleni koskaan satu jotain tervejärkistä mies-henkilöä, joka olisi sinut itsensä ja tunteidensa kanssa. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
7.10.2006, 16:06
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
^Ellu hei
Laitetaas pystyyn tästä oma viestketju |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
7.10.2006, 19:21
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Eliksiiri kirjoitti: |
joka olisi sinut itsensä ja tunteidensa kanssa. |
Tunteellinen mies on vastoin luonnonlakeja . |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
7.10.2006, 19:32
|
|
|
Lemmenkäinen
|
|
Miehiä, jotka pelkäävät elää ja tuntea, miehiä joista otan mittaa, mitä he ovat, koska mä poraudun syvälle inhmilliseen ihmisyyteen.... siihen, mitä ihminen todella on ja se pelottaa monia miehiä, minkäs sille voi |
.....hmm ....on valtavasti fiksuja kavereita typerien naisten kanssa ,mutta tuskin koskaan fiksua naista typerän miehen kanssa ...... |
_________________ Don"t hate me because i am.......soft... |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
7.10.2006, 22:45
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
7.10.2006, 22:47
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
assa kirjoitti: |
Tunteellinen mies on vastoin luonnonlakeja . |
asser tahtoo olla tunteeton kyynikko, jota ei mitkään lait hetkauta sinne taikka tänne - omapahan on valintansa, mutta voi sitä naista, joka elelee hänen kanssaan, ymmärrykseni on sen naisen puolella ~ voimia hänelle eteenkinpäin ~ olkoon rakkaus hänen kanssaan hetki hetkeltä, toivon minä, ja ojennan ystävän käden ja sydämen hänelle, kun hän sitä tarvitsee. |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
7.10.2006, 22:50
|
|
|
Foorumin Jumalatar
|
|
^Kiitos Nymfo, kaikki tuki on tervetullutta! |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
7.10.2006, 22:54
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
ehkä arvon neitien pitäisi tutustua Oskari Katajistoon...eikös hän tykkää puhua tunteistaan ja näyttää ne... ennen naisten mies-ihanne oli Gary Grant tyyppinen tyylikäs ja charmantti ..nykyään pitää ensitreffeille kaivaa nenäliina ja tirauttaa pari kyyneltä .tempura quid faciunt.... |
_________________ mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen... |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
7.10.2006, 22:55
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Ole hyvä, ellu, olen käytettävissä aina kun siltä tuntuu |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
7.10.2006, 22:58
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
^Kaupoi
Nyt alkaa riittää tuo sinun saivartelusi, jos sinulla ei ole mitään parempaa sanottavaa, pyydän kauniisti ole hiljaa |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
7.10.2006, 23:10
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
ja niin metsä vastaa...jos pyydän anteeksi ja YRITÄN muuttua ..niin teetkö saman..ehkä kysymme muilta miten he ymmärtävät kirjoitukseni ..niin miehiltä kuin naisilta..sopiiko... |
_________________ mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen... |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
7.10.2006, 23:18
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Kaupoi
tee, kuten haluat - mulle aivan sama - ei tee kesää, eikä talvea.
Ihminen muuttuu, kun sitä itse tahtoo, toisen mieliksi muuttuminen rikkoutuu ajan oloon kumminkin. Ja sinä väsyt siihen muuttumisleikkiin , eli olet se mikä olet ja that s all |
|
|
|
|
|