Kirjoittaja |
Viesti |
< Asennot ja privaatit leikit ~ Huudatusasento |
|
Lähetetty:
9.11.2006, 1:47
|
|
|
Seikkailija
|
|
Olen kokeillut kahden eri naisen kanssa ja molemmat tykänny paljon siis huudosta päätellen.
Siis nainen mahallaan jalat levällään,häpy patjassa kiinni. Minä takaata sisään. Hieman epämukavaa ainakin mulle ja hepin pituus ei riitä kunnon panemiseen. Hiljaa siinä tutisten käsi vielä klitorikselle, niin kyllä huutoa tulee. En tiedä miksi,olisko se G.piste . Kokeilkaa!!!!! |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
9.11.2006, 8:37
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
^Tuota hieman varioiden käytetty niin, että nousee vielä (mies) ikäänkuin kyykkyasentoon naisen pepun päälle. Täytyy vain varoa ettei lipsahda ulos ja kiihkeällä työnnöllä saman tien yllättäen sisään kakkoseen. Tulee muuten kunnolla huutoa, been there done that.
Meillä myös hyvin toimiva - Nainen polvilleen ratsastamaan päälle, josta nojaa reilusti sitten taaksepäin miehen jalkojen päälle. Siinä reippaalla nopealla lantion liikkeellä saa hierottua terskalla joitain suht herkkiä alueita... |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
9.11.2006, 10:20
|
|
|
Foorumin Jumalatar
|
|
^Siinä sitten isäntä maisemia katsellen vielä sormella näppärästi lisähekumaa antaen... meidän mamma huutaa, ja pitkään! |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
8.12.2006, 18:51
|
|
|
Panopupu
|
|
Lainaus: |
^Tuota hieman varioiden käytetty niin, että nousee vielä (mies) ikäänkuin kyykkyasentoon naisen pepun päälle. |
Oikein, juuri näin. Paras asento omasta mielestäni, huutoa riittää |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
9.2.2007, 21:06
|
|
|
Seksialan argumentikko
|
|
Ex-naiseni kanssa tuli aikoinaan harrastettua runsaasti tätä nainen mahallaan jalat levällään ja miehen eli minun käsi klitoriksella räpläämässä samalla kun tulin takaapäin sisään.Tyttöni sanoi sen tuntuneen mukavalta kun ei päässy pois altani vaan oli ns,pakotettu oleen allani.Itse tykkäsin kun siinä on runsaassa ihokontaktissa kokoajan. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
9.4.2007, 15:11
|
|
|
Halukas
|
|
Tiedän. Kannatan parvekkeella panemista, sillä sitten saa naapurin tyttöä. Mutta, ei pakolla. Toi on mainio asento. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
10.4.2007, 0:13
|
|
|
|
Mie kun kerranrakastelun jälkeen pyhin kullin olohuoneen verhoon, niin vaimo huusi viikon |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
10.4.2007, 8:16
|
|
|
Aurinkokunnan seksivalistaja
|
|
^Toi oli uusi. Kerro heti, kun saa lopettaa nauramisen.
Snadistisadisti@luukku.com |
_________________ - Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne - |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
12.4.2007, 14:31
|
|
|
Romantiikan ruumiillistuma
|
|
Yksi mun lemppareita, ei ehkä ton miehen hieromisen kanssa, vaan hieron ihan itteäni. En osaa kertakaikkiaan masturboida muutakuin vatsallani maaten, ja tää asento on just paras siihen -mies vaan sisään takaa päin (makunsa mukaan kumpaan koloon vaan) ja mä samalla masturboin. Ainoa harmi vaan, että tuun nanosekunneissa ja ihan tajuttoman monta kertaa, eli menee siis siihen, että kun kaks milliä toinen liikkuu, niin mä laukeen. Sitten taas kun vähäsen liikkuu, niin taas laukeen Parasta on lopuksi kun spermat valuu jalkovälistä, eli siis mieskin "saa omansa" |
_________________ No kerran mä tapasin yhren ouron pervon. Siitä lähtien en oo palijo peilhin kattellu
Avatar by Mozilla Firefox -minäkö tulikettu? *gnarlr* |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
6.9.2007, 22:31
|
|
|
|
pitää kokeilla....nykyinen nainen on ehkä hiljaisin pantava mitä on ollu. Rupeenkin heti riivaamaan... |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
9.9.2007, 12:53
|
|
|
Supermalli
|
|
Ratsastaminen ja takaapäin saaminen on kyllä kivaa, mutta enemmän kuin asento merkitsee se, miten Mies ottaa... kaikki asennot käyvät, kunhan Mies osaa ottaa... Silloin olen kyllä aika äänekäs ja saan monta kertaa... noilta videoilta voi tarkistaa... |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
18.9.2007, 14:26
|
|
|
Erittäin halukas
|
|
TARINAPAJA kirjoitti: |
Olen kokeillut kahden eri naisen kanssa ja molemmat tykänny paljon siis huudosta päätellen.
Siis nainen mahallaan jalat levällään,häpy patjassa kiinni. Minä takaata sisään. Hieman epämukavaa ainakin mulle ja hepin pituus ei riitä kunnon panemiseen. Hiljaa siinä tutisten käsi vielä klitorikselle, niin kyllä huutoa tulee. En tiedä miksi,olisko se G.piste . Kokeilkaa!!!!! |
Meilläpä tämä asento sattui, vaikka koitin laskea itseäni alaspäin, etten olisi niin jyrkästi pylllyn päällä. Myöskin g-pisteen painaminen sattuu, jos siis vähän kovemmin painaa.... |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
18.9.2007, 20:09
|
|
|
|
Tuolle asennolle on annettu ihan ok nimikin, Lazydog. Homma toimii kuin junan vessa ja on muuten ainut asento jossa allekirjoittanut laukeaa... |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
5.10.2007, 9:26
|
|
|
Erotiikan esitaistelija
|
|
En nyt tiedä voiko tätä miksikään asennoksi sanoa,
Mutta meillä parhaat huudot lähtee kun mies nai nyrkillä ja nuolee samalla
Kyllä oli pitkästä aikaa niin mielettömän ihanaa |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
27.10.2008, 15:34
|
|
|
|
No se mil sitä tuntuu alkavan kunnol kiljua niin joko takaa päin veto (grauh) tai sit et mies on pääl...kyl meteliä lähtee aikas korkealta |
|
|
|
|
|
|