Kirjoittaja |
Viesti |
< Seuran hakeminen ja iskuyritykset ~ Stadin raflat? |
|
Lähetetty:
13.11.2006, 20:40
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Nymfotar kirjoitti: |
eiks ne sun pokat ollut varattuja naisia, joille annoit pakit, niin ymmärsin? Vai muistanko ihan väärin? Oikaise toki.
|
Saattaa olla että olet oikeassa tässä(kin) asiassa....kestää vähän aikaa että muistelen ja sisällytän kysymyksesi....mutta kyllä varatut saa pakkia...menin muisteloissa liian pitkälle ,aina edelliseen elämään ..jossa olin erään noidan kissa ...kerran tämä noita ei päästänyt minua "yöjuoksulle" ..joten kiitokseksi kusin hänen aamumuroihin ..jos hän elää vielä ,toivottavasti ei kanna kaunaa... |
_________________ mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen... |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
14.11.2006, 1:53
|
|
|
Horst Nussbaum, poketuottaja
|
|
Nymfotar kirjoitti: |
Itse olen kyllä tullut hemmetin varovaiseksi iskumestoissa olevien häiskien suhteen ..... |
Meinasin jo kirjoittaa tähän tulikivenkatkuisen vastauksen kun luin tosta pariinkin kertaan vahingossa väärin että HÄRSKIEN mutta tossahan lukikin että HÄISKIEN niin sitten heti rauhoituin |
_________________ "Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
14.11.2006, 10:10
|
|
|
Aurinkokunnan seksivalistaja
|
|
Härski kirjoitti: |
Meinasin jo kirjoittaa tähän tulikivenkatkuisen vastauksen kun luin tosta pariinkin kertaan vahingossa väärin että HÄRSKIEN mutta tossahan lukikin että HÄISKIEN niin sitten heti rauhoituin |
HÄRSKI kiihtyy kuin , nollasta sataan ennen kuin huomaakaan.
Snadistisadisti@luukku.com |
_________________ - Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne - |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
15.11.2006, 17:09
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Snadistisadisti kirjoitti: |
HÄRSKI kiihtyy kuin , nollasta sataan ennen kuin huomaakaan.
|
Sadistinen D, kuule, mä luulen ettei HÄRSKI kiihtyile kovin helposti, paitsi moottorivehkeitten kanssa ja tukka viuhuu päässä. Aika cool tyyppi, kuitenkin ja hyvä niin
Todellista luontoa, kun ei tuoda esille julkisesti, muistathan, että kaikilla meillä on image, niin myös minulla |
_________________ ~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~ |
|
|
|
|
|