Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleistä seksistä

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Yleistä seksistä  ~  Mikä vika vanhemmissa miehissä? Vai eikö mitään?
Asiantuntija
LähetäLähetetty: 25.11.2005, 15:29  Vastaa lainaamalla viestiä
Seikkailija


Liittynyt: 24 Mar 2005
Viestejä: 53
Paikkakunta: Helsinki

Toivon että tämä kysymys koskee muitakin vanhempia miehiä.
Olen mies 40+. En tiedä muista miehistä, mutta itse olen tullut laukeamisen suhteen iän myötä "epäherkemmäksi". Niinpä ikäisteni naisten kanssa on usein vaikeuksia laueta, koska naisen ikääntyessä kaikki paikat väljenevät. Näin on etenkin silloin, kun synnytyksen jälkeistä jumppaohjelmaa ei ole noudatettu.
Siksi pidän nuoremmista naisista, joilla on tiukempi tavara.
Kysynkin teiltä nuoret naiset, että mikä vika 40+ seksikumppanissa on?
Muistan kyllä itse kun olin 20wee, niin nelikymppinen nainen näytti tosi vanhalta!
Kun olin 40wee, niin nelikymppinen nainen näytti tosi seksikkäältä ja nuorekkaalta.
Eli oman iän mukana maku muuttuu.
Tiedän, että alkukantaiset vaistot toimivat tässäkin asiassa. Nainen kiihottuu miehessä siitä, että hän vaikuttaa vahvalta ja kyvykkäältä jatkamaan sukua. Kääntäen, mies arvioi naista samoin sillä erotuksella, että nainen näyttää kyvykkäältä tekemään lapsia.
Kommentteja, miehet ja naiset!

_________________
Mottoni:
"19 vuoden avioliittoni riitti, lapsistamme exvaimolleni iso kiitti!"
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Härski
LähetäLähetetty: 25.11.2005, 17:16  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Ainoa mikä tuossa on pomminvarmaa on se, että makuja on joka lähtöön. Kun minä olin 15v niin haaveilin +40v tädeistä. Tosin nyt en enää, vaan nuoremmista kuin itse olen (mutta täysi-ikäisistä).

Kulunutta sanontaa lainatakseni: "Toiset tykkää tyttäristä ja toiset äideistä ja jotkut molemmista tasapuolisesti".

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Nunnu
LähetäLähetetty: 26.11.2005, 14:39  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Olen itse parikymppinen tyttö ja kokemusta löytyy myös 4- ja 5-kymppisistä miehistä. Suurin syy, miksi sen ikäinen ei oikein kiinnosta on se, että tykkään kivikovasta kalusta ja usein tuon ikäisillä ei sellaista enää ole. Sad Muita kokemuksia on, että vanhat laukeavat paljon nopeammin kuin nuoremmat ja sitten myös se ärsyttää, että panon jälkeen ollaan ihan puolikuolleita, vaikka itse haluaisin vielä lisää. Monet vanhemmat miehet tuntuvat myös olevan tosi mielikuvituksettomia esim. asentojen suhteen, ei haluta anaalia jne.. ja ärsyttää se, että jälkeenpäin lähetetään suurin piirtein kiitoskirje, että "kiitos, kun annoit tällaiselle vanhalle ukolle". Monilla tuntuu siis olevan ilmeisesti aika huono itsetunto, kun kuvitellaan, että se on minulta suurikin uhraus olla vanhemman miehen kanssa. Itse tykkään myös puhua paljon toisen kanssa, vaikka kyse olisikin vain seksisuhteesta ja tottahan se on, ettei tämän ikäisellä ole juurikaan mitään yhteistä jonkun omaa isääni vanhemman miehen kanssa.. Mutta luultavasti aion jatkossakin kokeilla silloin tällöin vanhempia miehiä, sillä hyviä poikkeuksiakin löytyy, mm. eräs mies, jolla seisoi oikeasti koko ajan ja joka jaksoi painaa koko yön..Wink
Takaisin alkuun
Härski
LähetäLähetetty: 26.11.2005, 15:09  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Nunnu kirjoitti:
Olen itse parikymppinen tyttö ja kokemusta löytyy myös 4- ja 5-kymppisistä miehistä. Suurin syy, miksi sen ikäinen ei oikein kiinnosta on se, että tykkään kivikovasta kalusta ja usein tuon ikäisillä ei sellaista enää ole. Sad Muita kokemuksia on, että vanhat laukeavat paljon nopeammin kuin nuoremmat ja sitten myös se ärsyttää, että panon jälkeen ollaan ihan puolikuolleita, vaikka itse haluaisin vielä lisää. Monet vanhemmat miehet tuntuvat myös olevan tosi mielikuvituksettomia esim. asentojen suhteen, ei haluta anaalia jne.. ja ärsyttää se, että jälkeenpäin lähetetään suurin piirtein kiitoskirje, että "kiitos, kun annoit tällaiselle vanhalle ukolle". Monilla tuntuu siis olevan ilmeisesti aika huono itsetunto, kun kuvitellaan, että se on minulta suurikin uhraus olla vanhemman miehen kanssa.

Hassu juttu, melkein jokainen kohta mitä tossa on lueteltu olen useasti kuullut argumenttina JUURI TOISINPÄIN että vanhempi olisi parempi: kestää pidempään, huomioi enemmän, on enemmän mielikuvitusta, parempi itsetunto tuntuu paremmalta. Tosi yllättävä kannanotto. Vai otinko nyt vain tosissani jotain mitä joku heitti huumorilla Confused

Mitenpäin muut on tän kokeneet. Äsken en tarkoittanut itseni saamia kommentteja vaan ihan yleisenä tietona nuo yllä olevat asiat olen kuullut nimenomaan toisinpäin kuin Nunnu kirjoitti Question

Mutta varmasti on kaikissa ikäluokissa kauheita tunareita, että jos sellainen kohdalle osuu niin siitä sitten vetää helposti johtopäätöksiä kaikista.

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Nunnu
LähetäLähetetty: 26.11.2005, 19:22  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Niinhän se yleinen käsitys tosiaan on, että kokeneemmat (lue:vanhemmat) ovat "parempia", mutta mun kokemukset ei siis enimmäkseen kulje samaa rataa näiden yleisten käsitysten kanssa. Lieneekö sitten kokonaan vanhojen miesten keksimä legenda, että saisivat nuorta lihaa.. Laughing Se on kyllä pakko myöntää, että vanhemmat miehet jaksavat nuolla pillua kauemmin eli sillä tavalla ottavat naisen paremmin huomioon kuin nuoremmat. Mutta nämä on tosiaan näitä juttuja, että koskaan ei tiedä mitä saa ja yleistyksiä on turha vetää, mutta kun kerran kysyttiin mielipidettä.. Eikä mullakaan niin hirveästi sitä kokemusta vanhemmista miehistä ole, muistaakseni olen ollut 13 keski-ikäisen miehen kanssa sängyssä ja kukaan heistä ei ole siis kestänyt paria minuuttia kauempaa. Kai mulla sitten on vain liian tiukka pimppi.. Wink
Takaisin alkuun
Härski
LähetäLähetetty: 26.11.2005, 20:25  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Nunnu kirjoitti:
muistaakseni olen ollut 13 keski-ikäisen miehen kanssa sängyssä ja kukaan heistä ei ole siis kestänyt paria minuuttia kauempaa. Kai mulla sitten on vain liian tiukka pimppi.. Wink

Voihan tuo olla noinkin. Toisaalta olen kuullut samaa valitusta naisten suusta myös nuoremmista miehistä. Eli taitaa olla muutenkin yleinen ongelma.

Ja toi vanhempien miehien "kehuminen" mistä aikaisemmin mainitsin on kyllä naisten suusta kuultua (tai kirjoittamaa), ei miesten kehuskelua. Mutta ihan varmasti on joka lähtöön ja paljon poikkeuksia.

Yleisesti naisilta tekemäni gallupin perusteella valtaosa miehistä on noita parin minuutin kavereita. Mutta täytyy sanoa että tajuttoman huono tuuri jos sulla on 100% keski-ikäisistä miehistä otannan ollessa jopa 13. Millä kriteereillä oikein olet miehiä valinnut, kun olet onnistunut yksinomaan noita löytämään?

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Asiantuntija
LähetäLähetetty: 26.11.2005, 21:13  Vastaa lainaamalla viestiä
Seikkailija


Liittynyt: 24 Mar 2005
Viestejä: 53
Paikkakunta: Helsinki

... olen ollut 13 keski-ikäisen miehen kanssa sängyssä ja kukaan heistä ei ole siis kestänyt paria minuuttia kauempaa. Kai mulla sitten on vain liian tiukka pimppi.. Wink[/quote]
Olet valinnut väärin seurasi. Meitä on paljon eronneita vanhempia miehiä, jotka pystyvät helposti jopa usean tunnin jatkuvaan panoon.

_________________
Mottoni:
"19 vuoden avioliittoni riitti, lapsistamme exvaimolleni iso kiitti!"
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Härski
LähetäLähetetty: 26.11.2005, 21:46  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Asiantuntija kirjoitti:
Meitä on paljon eronneita vanhempia miehiä, jotka pystyvät helposti jopa usean tunnin jatkuvaan panoon.

Niin toi on muuten yksi jonka olen usein naisilta kuullut, että eronneet useamman vuoden naimisissa olleet miehet on selvästi parhaita sängyssä.

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 28.11.2005, 14:01  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Kyllähän sitä yleensä uskoisi että "vanhempi ja kokeneempi" kestää pidempään ja ottaa naisenkin paremmin huomioon kuin 18vee teinipoika joka saa vasta kolmatta kertaa pimppaa ylipäätään.

Ainakin itse kuvittelisin pystyväni tyydyttämään naista nyt 27v paremmin kuin joskus teininä.

Tietysti eri asia miten "vanhoista" puhutaan. Jos kyseessä on 55v äijänköriläs joka ei enää ole kymmeneen vuoteen saanut edes omalta vaimoltaan, ei voi olettaa varmasti suuria hekuman hetkiä sängyssä...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
höyryvasara
LähetäLähetetty: 28.11.2005, 15:21  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 06 Mar 2005
Viestejä: 2

joo kyllähän se niin et rakastellessa menee hyvinkin pari kolme tuntii eikä mitään onkelmii 50v

_________________
höyryvasara
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
tehotippa
LähetäLähetetty: 29.11.2005, 10:47  Vastaa lainaamalla viestiä
Erittäin halukas


Liittynyt: 18 Mar 2005
Viestejä: 25

Aika "normaali" kesto rakastelulle on 2-3h ja olen 37v. Eli kai olen vanha jo vai parhaassa keski iässä Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
temmi69
LähetäLähetetty: 29.11.2005, 11:31  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Olen itse 38v miehenalku, ja haluun tuoda oman versioni asiaan. Siis itse tykkään seksistä, eritoten pidemmistä "seksi sessioista". Missään tapauksessa en tyydy siihen pikaiseen peruspanoon (ellei ole ihan pakko),ja kokeilunhalua riittää. Parasta seksiä on vaihteleva kokeileva ja ennakkoluuloton. Ilman että kokeilee, ei tiedä nautiikko siitä kumpikaan.

Ja mitä tulee kalunkuvuuteen, omani ei ainakaan kärsi pehmeydestä, eikä laukea ennen aikojaan. Toisin oli nuorempana, kun ei vielä oikein osannut juttuja, mutta nykyään (ollut jo pitkään) mottoni on: "Naati ennen kuin laakaset!"

On erittäin vaarallista yleistää, mutta näin vaan monesti tehdään. Jos itse sorrun siihen, niin voisin jakaa (vanhemmat) miehet kahteen kastiin. Yksi on ne liitossa olevat, joille tarjoutuu mahdollisuus vieraaseen kerran kymmenessä vuodessa. JOs tuo vieras on vielä nuori ja kiinteä, niin varmaan lauetaan jo sormille. Toinen ryhmä ovat seksuaalisesti viriilit miehet, jotka ovat sinut itsensä kanssa ja ovat "opetelleet" avoimin mielin naisen seksuaalisuutta, ja tarjoavat pitkiä, rohkeita ja nautinnollisia seksisessioita.

Vielä pitää sanoa, että eivät kaikki miehet (edes nuoret) lyssähdä hengastyneinä päälle, kun parin tuuppasun jälkeen ovat lauenneet. Itse olen sitä mieltä, että siitä on hyvä jatkaa kun paikat on hyvin lämmitetty molemmin puolin.

Ja lopuksi, tottakai itse kuuun tuohon höyryjunan lailla tauotta puuskuttavaan nautintokoneryhmään, ja jos naiset haluavat jatkaa keskustelua, niin lähettäkää mieluiten meiliä, niin vastailen kun kerkiän. Osoite on temmi69.luukku.com
Takaisin alkuun
Asiantuntija
LähetäLähetetty: 29.11.2005, 15:52  Vastaa lainaamalla viestiä
Seikkailija


Liittynyt: 24 Mar 2005
Viestejä: 53
Paikkakunta: Helsinki

Nunnu kirjoitti:
Olen itse parikymppinen tyttö ja kokemusta löytyy myös 4- ja 5-kymppisistä miehistä. Suurin syy, miksi sen ikäinen ei oikein kiinnosta on se, että tykkään kivikovasta kalusta ja usein tuon ikäisillä ei sellaista enää ole. Sad Muita kokemuksia on, että vanhat laukeavat paljon nopeammin kuin nuoremmat ja sitten myös se ärsyttää, että panon jälkeen ollaan ihan puolikuolleita, vaikka itse haluaisin vielä lisää.

Kysynpä (en puhu nyt itsestäni vaan viestistäsi), että kunhan mies saa kalun sisään, miten nainen tuntee ja erottaa sen, onko se kivikova kuten haluat, vai hieman lörtsy? Mitä eroa siinä tuntemuksessasi on niillä?
Millaisia 40-50wee miehiä oikein olet tavannut, kun he eivät osaa panon jälkeen hoitaa jälkipeliä? Täytyyhän naisen saada myös orgasmi! Jos mies laukeaa kovin äkkiä (itselläni ei tosin sitä pelkoa ole, päinvastoin!), miehen täytyy sormettamalla tai nuolemalla antaa naisellekin orkku. Se kuuluu hyvään käytökseen ja asiantuntemukseen!

_________________
Mottoni:
"19 vuoden avioliittoni riitti, lapsistamme exvaimolleni iso kiitti!"
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleistä seksistä

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker