Kirjoittaja |
Viesti |
< Vaatteet sekä apuvälineet ja niiden käyttö ~ apua! |
|
Lähetetty:
17.11.2006, 17:38
|
|
|
|
mistä koti välineistä saa parhaan dildon itselleen?
kertokaa mielipiteenne ja jos on kokemusta kertokaa niistä. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
17.11.2006, 18:11
|
|
|
|
Aito Suomalainen kurkku. ( pese kunnolla ennen käyttöä ) |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
17.11.2006, 18:14
|
|
|
Foorumin Jumalatar
|
|
....ja jälkeen käytön! |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
17.11.2006, 18:27
|
|
|
Erotiikan esitaistelija
|
|
^ Äläppäs nyt : Marskin suuri herkku taisi olla hunajakurkku, miksei "silakkakurkku" voisi olla gourmeeta ? |
_________________ Life is short, enjoy every second. |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
17.11.2006, 18:33
|
|
|
Foorumin Jumalatar
|
|
Mä olen sitten vissin ollut kovin suppea, kun olen pessyt rehut ennen vieraille tarjoamista. Myrttisen uudet maustekurkut. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
17.11.2006, 18:57
|
|
|
Erotiikan esitaistelija
|
|
Ok:
En halua missään tapauksessa vähätellä sun ruuantekotaitoasi, mutta kun mun äitini
( ruuanteon osaaja) on mulle kertonut : "paras tarjoulu j on se, jossa kokin oma miellkuvitus on se ratkaiseva tekiä, syöminen pitää olla pientä makuaistien seikkailua "
Niin....että, sorry Eliksiiri .... koeta ymmärtää mua... edes joskus... |
_________________ Life is short, enjoy every second. |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
17.11.2006, 19:13
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
stube-88@hotmail.com kirjoitti: |
mistä koti välineistä saa parhaan dildon itselleen?
kertokaa mielipiteenne ja jos on kokemusta kertokaa niistä. |
Jos käytät kurkkua, muista kuitenkin kortsu päälle - ihan itsesi vuoksi.
Seksikaupasta kyllä löytää aidon dildon ja kaiken kokoista, että sinne mieluimmin.
Eikä sitten muuten lainailla toisten dildoja, varoituksen sana, seksitautien vuoksi |
_________________ ~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~ |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
17.11.2006, 19:51
|
|
|
Estoton erogeenikko
|
|
Tuorekurkku
Kuoria siltä osin kuin haluaa - ja muotoilla haluamakseen. Kotimainen jos on, niin eipä juuri kondomeja tarvi.
Mikroaaltouunia ehken hiukan.. Siitä tulee huumaava! Tosin sisus lämpiää toisinaan niin, että joutuu hiukan odottamaan ennenkuin sen voi laittaa sisäänsä..
Varovaisuutta siis hiukan peliin. Kurkku kun on vain tiivistettyä vettä.
Mitä dildojen lainaamiseen tulee - Riippuu tietenkin dildosta. Itselläni on usva lasinen Phallixin sauva.. Sitä voi lainata ihan turvallisesti. Sen kun voi pestä ja desinfioida.. Ja ah! Mikä parasta.. se ei tuoksu miltään!
Ja sen voi lämmittää
Edit: Pakko lisätä sen verran, että kun kerran on kokeillut - niin vihannestiskillä kurkun valitseminen pääsee ihan uusiin sfääreihin
Vaikka kurkku olisi tulossa i h a n vain ruokakulttuuriksi niitä katselee kuiten "sillä" silmällä. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
17.11.2006, 20:28
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Ehkä meille miehille pitäisi tehdä kaupoihin vihanneslaarien luokse "paineenpoistokoppeja" ...koska itse rupeaa katselemaan uusin silmin tyttösiä vihanneksia valitsemassa.....eräs tuntemani nainen tosin valitsi kurkkuja aina pitkään...mutta kuulemma ohut ja vihrein on meHukkain ..tai sitten minua toopea vietiin kuin lompakkoa etelänmatkalla.. :?mutta vastaus kysymykseen mistä kodin apuvälineestä paras dildo....miehestä....mitään lorena bobbitteja ei silti tehdä.... |
_________________ mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen... |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
17.11.2006, 20:59
|
|
|
Estoton erogeenikko
|
|
cowboi45 kirjoitti: |
Ehkä meille miehille pitäisi tehdä kaupoihin vihanneslaarien luokse "paineenpoistokoppeja" ...koska itse rupeaa katselemaan uusin silmin tyttösiä vihanneksia valitsemassa.....eräs tuntemani nainen tosin valitsi kurkkuja aina pitkään...mutta kuulemma ohut ja vihrein on meHukkain ..tai sitten minua toopea vietiin kuin lompakkoa etelänmatkalla.. :?mutta vastaus kysymykseen mistä kodin apuvälineestä paras dildo....miehestä....mitään lorena bobbitteja ei silti tehdä.... |
Ei ole viety
Ruokakäyttöön tuo ohut ja vihreä on ihan juuri sitä mitä pitääkin. Mehukkainta A-luokkaa |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
17.11.2006, 21:57
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Sade kirjoitti: |
Mitä dildojen lainaamiseen tulee - Riippuu tietenkin dildosta. Itselläni on usva lasinen Phallixin sauva.. Sitä voi lainata ihan turvallisesti. Sen kun voi pestä ja desinfioida.. Ja ah! Mikä parasta.. se ei tuoksu miltään!
|
Sen verran vain, että vaikka kuinka pese ja densinfioit, pöpjä jää aina. Pientä pelottelua: muista HIV ja herpes ym. Haloo! Dildot ja muut leikkivälineet seksissä ovat ihan yksityisiä, kuten pikkaritkin, vai käyttäisitkö toisen naisen kulahtamia pikkareita, vaikka ne olisi pesty?
Minä en |
_________________ ~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~ |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
17.11.2006, 22:06
|
|
|
Estoton erogeenikko
|
|
Nymfotar kirjoitti: |
|
Sen verran vain, että vaikka kuinka pese ja densinfioit, pöpjä jää aina. Pientä pelottelua: muista HIV ja herpes ym. Haloo! Dildot ja muut leikkivälineet seksissä ovat ihan yksityisiä, kuten pikkaritkin, vai käyttäisitkö toisen naisen kulahtamia pikkareita, vaikka ne olisi pesty?
Minä en |
No höpsis
Ei se minunkaan dildo naapurustoa sentään kierrä! Ihan vain pienessä sisäpiirissä. Ja minä luotan kyllä siihen, että lasin saa puhtaaksi. Kiehuva vesi kun tuppaa densinfioimaan miltei mitä vain ja apteekin linimentit tehoavat varmasti normaaleihin pöpöihin.
Minusta parisuhteessa leikkivälineet ovat mielellään yhteisiä
Toisen naisen pestyjä pikkareitakin on tullut lainattua, mutta kovin olivat muuta kuin kulahtaneet |
Viimeinen muokkaaja, Sade pvm 17.11.2006, 22:16, muokattu 1 kertaa |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
17.11.2006, 22:16
|
|
|
Foorumin Jumalatar
|
|
Ja minä luotan kyllä siihen, että lasin saa puhtaaksi. Kiehuva vesi kun tuppaa densinfioimaan miltei mitä vain ja apteekin linimentit tehoavat varmasti normaaleihin pöpöihin. |
Tämä totta. On tässä steriloitu paljon muutakin kuin dildoja.
Lainaus: |
Minusta parisuhteessa leikkivälineet ovat mielellään yhteisiä |
Tämä totta, ehdottomasti!
Lainaus: |
Toisen naisen pestyjä pikkareitakin on tullut lainattua, mutta kovin olivat muuta kuin kulahtaneet |
Harvinaisen fiksi nainen; tämäkin totta! Ei tuolta omastakaan laatikosta kovin montaa kulahtanutta yksilöä löydy... Juuri ostin koko kirjon uusia kivoja pitsinpaloja! |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
17.11.2006, 22:24
|
|
|
Estoton erogeenikko
|
|
Eliksiiri kirjoitti: |
Harvinaisen fiksi nainen; tämäkin totta! Ei tuolta omastakaan laatikosta kovin montaa kulahtanutta yksilöä löydy... Juuri ostin koko kirjon uusia kivoja pitsinpaloja! |
Kiitos Sinulle
Juu.. Parit alusastiat kun desinfioi, niin ymmärtää kyllä, että mitä lähtee ja mitä jää..
Pitsiset ovat omatkin suosikkini. Tosin... Nyt olen ajatellut, josko pukki toisi Jouluna jotain silkkistä Nekin tuntuvat ihanilta!
Toivottavasti pukki on kuulolla |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
17.11.2006, 22:28
|
|
|
Foorumin Jumalatar
|
|
Mä vaan toivon, että se pukki tulis... vaikka ees rinnoille, jos sisään ei uskalla. |
|
|
|
|
|
|