Kirjoittaja |
Viesti |
< Pelit ja vehkeet ~ Käyrä vai Suora? |
Käyrä vai Suora? |
Suora |
|
28% |
[ 7 ] |
Käyrä |
|
52% |
[ 13 ] |
Ei merkitystä |
|
20% |
[ 5 ] |
|
Ääniä yhteensä : 25 |
|
|
|
Lähetetty:
27.11.2005, 3:39
|
|
|
Mielihyvän maanikko
|
|
Kertokaas tyttöset jotka ootte saanu munaa jos jonkinmoista että kumpi teidän mielestä on parempi, käyrä vai suora vehe. Tuntuuko ne jotenkin eri tavalla siellä sisuksissa. Voisitte kertoa oman mielipiteenne hyöty- ja haittapuolista. Itse omistan hieman ylöspäin käyrenevän kuten kuvasta näkyy. Tietty miehetkin voivat ottaa kantaa asiaan jos olette saaneet palautetta naisilta.
PS. nyt puhuin sitten kohtuudella käyristä vehkeistä en sairaalloisen |
Viimeinen muokkaaja, john pvm 28.11.2005, 14:22, muokattu 1 kertaa |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
27.11.2005, 16:53
|
|
|
Tirkistelijä
|
|
Mä sanon, että käyrä. Ukolla on juuri sopivasti käyrä ja osuu oikeisiin kohtiin pannessa. Tosin joidenkin asentojen kanssa on vaikeaa tuon käyryyden ja minun paikkojen sioitusten takia |
_________________ Pervoilua http://naughtynot.blogspot.com/ |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
28.11.2005, 13:57
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Itse kuvittelisin omaavani melko suoran, ja oma emäntä on kovasti manannut "koiranpippeleitä", eli kovastikin käyriä No hyvä näin, sopii meillä siis vehkeet yhteen |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
28.11.2005, 14:30
|
|
|
Mielihyvän maanikko
|
|
assa kirjoitti: |
Itse kuvittelisin omaavani melko suoran, ja oma emäntä on kovasti manannut "koiranpippeleitä", eli kovastikin käyriä No hyvä näin, sopii meillä siis vehkeet yhteen |
Onnex ei itellää nyt kauheen käyrä, ettei ihan sentään koiranpippeli kategoriaan kuulu |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
29.11.2005, 1:17
|
|
|
Tirkistelijä
|
|
Mä kirjotin romaanin, mut ei se sitten tullutkaan tänne? No joo..kun tota assan ja Johnin heppiä katselee, niin eiköhän ne siihen käyrä gategoriaan itelläni luedu ja samalla tavalla on ukollakin viellä en ole isansaparoihin törmännyt |
_________________ Pervoilua http://naughtynot.blogspot.com/ |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
20.2.2006, 18:48
|
|
|
Erotiikan esitaistelija
|
|
Ei sillä käyryydellä ole minulle ainakaan merkitystä. Eikä koollakaan.
Olen saanut mahtavia "kyytejä" sekä suorilta että käyriltä, iso- ja pienivehkeisiltä miehiltä. Kyllä se on enemmän siitä käyttäjästä kiinni |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
18.11.2006, 22:10
|
|
|
Mielihyvän maanikko
|
|
john kirjoitti: |
Kertokaas tyttöset jotka ootte saanu munaa jos jonkinmoista että kumpi teidän mielestä on parempi, käyrä vai suora vehe. Tuntuuko ne jotenkin eri tavalla siellä sisuksissa. Voisitte kertoa oman mielipiteenne hyöty- ja haittapuolista. |
No yks mies jonka kans sain aina orkut ku ratsastin oli käyrä munainen. Lievästi käyrä, tuntui juuri oikeeseen kohtaan niin ei tarttenu ku pari minuuttia niin heti sain.
Jotkut suorat munaiset ovat antaneet sellaiset kyydit että oksat pois..
Se riippuu niin paljon käyttäjästä ja tekniikasta.
Kumpikin tyyppi on loistava ja huono.. |
_________________ Minua ei voi selittää, minut täytyy kokea |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
28.11.2006, 12:10
|
|
|
Erittäin halukas
|
|
Eipä tuolla taida kovin suurta merkitystä olla. Itselläni on aika käyrä, mutta eipä ole kukaan valittanut, ja uusintapyynnöistö pääteleen ovat jopa tykänneet. |
|
|
|
Lähetetty:
28.11.2006, 12:19
|
|
|
Foorumin Jumalatar
|
|
^Mäkin voisin tykätä. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
28.11.2006, 12:23
|
|
|
Erittäin halukas
|
|
Eliksiiri kirjoitti: |
^Mäkin voisin tykätä. |
|
|
|
|
Lähetetty:
29.11.2006, 11:43
|
|
|
|
Se on nääs pakko äänestää käyrää kun itellä on Muuten en ossoo sannoo mittään. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
29.11.2006, 12:22
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
john kirjoitti: |
Kertokaas tyttöset jotka ootte saanu munaa jos jonkinmoista että kumpi teidän mielestä on parempi, käyrä vai suora vehe. Tuntuuko ne jotenkin eri tavalla siellä sisuksissa. |
En osaa oikein sanoa, kumpi miellyttää, koska rakastelu on taitolaji.
Totta kai se tuntuu erilaiselta, mutta mitä väliä sillä on? Taidot on ne, jotka ratkaisee, ei suoruus, eikä käyryys... |
_________________ ~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~ |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
29.11.2006, 19:17
|
|
|
|
kun kundi kaveri ekan kerran laski housut alas niin säikähi ku oli käyrä vehe oli melkei suora kulmassa. mut sitte ku nussittiin niin tuntu mahtavalta |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
14.12.2006, 15:28
|
|
|
Erittäin halukas
|
|
Olen muuten huomannut, että itsestä katsottuna oikealle käyrät kullit on aikas harvinaisia.
Sama taitaa olla tässä pystysuuntaisessa käyryydessä, että alaspäin käyrät ovat harvinaisempia kuin ylöspäin käyrät.
Ainakin mitä on näistä kuvista huomannut.
|
|
|
|
Lähetetty:
20.2.2007, 21:07
|
|
|
Pokestara
|
|
Suora, käyrä jotenkin tuntuu epämielyttävälle. (Riippuu tietty myös siitä miten käyrä ja mihin suuntaan) Hivenen ylöspäinkäyrä ei niin hirveesti häiritse, mut mielummin suora |
_________________ BBG <3 |
|
|
|
|
|