Kirjoittaja |
Viesti |
< Fantasiat, tarinat ja novellit ~ NYT |
|
Lähetetty:
28.9.2006, 20:11
|
|
|
Oraalinen orgastikko
|
|
Nyt sinulla on mahdollisuus, itseasiassa kaksinkertainen mahdollisuus, ja eikä siinä kaikki, sinulla on mahdollisuus saada kaksi voittoa ja vieläpä samaan aikaan.
Lähtökohta on, kuinkas muuten, hyvin yksinkertainen. Vastaaa ketjuun ja ilmoita Suomalainen laulu jonka haluaisit sanoitettavan hieman toisin, vaatimattoman sanoitustyön hoitaa Pastorinne Eino.
Mutta, älä heikennä mahdollisuuksiasi, vaan perustele miksi juuri esim Joutsenlaulu, Tahdon rakastella sinua tai Anna mulle piiskaa (Boston!!) on juuri SE laulu
Eikä siinä kaikki, Härski ystävämme on onnekkalle voittajalle luvannut lahjoittaa katseluoikeuden ei vain yhteen, ei kahteen vaan KOLMEEN vapaaavalintaiseen filmiin.
Lykkyä kisaan ja, menestystä, unohtamatta siunausta.
Eikka |
Viimeinen muokkaaja, Pastori pvm 29.9.2006, 8:06, muokattu 1 kertaa |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
28.9.2006, 20:25
|
|
|
Lemmenkäinen
|
|
Rafaelin enkeli - tämä laulu soi kun tapasimme.
Saman tien kulkeminen yhdessä samaan suuntaan pyrkien alkoi - ylä- ja alamäkiä, poukamia, suvantoja, laaksoja ja kukkuloita, synkkiä metsiä, taivaan karkeloita kokien ja eläen. Seksiä unohtamatta |
_________________ Täytyy nauttia taipaleesta, matkalla olosta, eikä aina vain varrota perillepääsyä.
-Rolf Arnkil- |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
28.9.2006, 20:42
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Eppu Normaalin Rakkaus on KuuMaa, nyt reppu jupiset riimisi rupiset....
Tästä tykkäsin eniten:
Pieni ja hento ote , Dave, Isokynä Lindholm, miten kaunista
Saiskos näistä jotain väsättyä, jos ei, niin sit on vielä yksi joka tulee mieleen
Satu ruskeista silmistä....
Kiitän |
_________________ ~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~ |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
28.9.2006, 21:56
|
|
|
Horst Nussbaum, poketuottaja
|
|
Joo, palkinnoksi on videota, mutta muistakaa että PERUSTELUT oli ne joiden perusteella voitto irtoa. Eli Koskettava Tarina tai Henkevä Avautuminen tai Hauska Juttu joka liittyy pyyntöön tai perustele sen. |
_________________ "Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
28.9.2006, 21:57
|
|
|
Lemmenkäinen
|
|
Lähtee kirjoittamaan pientä novellia |
_________________ Täytyy nauttia taipaleesta, matkalla olosta, eikä aina vain varrota perillepääsyä.
-Rolf Arnkil- |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
29.9.2006, 7:48
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Härski kirjoitti: |
Joo, palkinnoksi on videota, mutta muistakaa että PERUSTELUT oli ne joiden perusteella voitto irtoa. Eli Koskettava Tarina tai Henkevä Avautuminen tai Hauska Juttu joka liittyy pyyntöön tai perustele sen. |
Joo Härski
Mullahan noita piisaa jo täällä forumilla. Ihan vain iloksenne/suruksenne/vihastuksenne vuoksi olen niitä tänne laittanut.
Muuten tarina Kohtaaminen ei ole päässyt lehtiin asti
Kai sitä pitäis hieman muokata ja oikolukea, mutta mä olen niin laiska nainen .......
Minkäs voit |
_________________ ~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~ |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
29.9.2006, 8:06
|
|
|
Kama-Sutran Guru
|
|
Olishan noita hyviä sanoitukseen kelpaavia lauluja. Olisko tää tango "Punertaa housut Marjatan kuin verta niissä ois..." ei , ei se oon oikein hyvä. Lavin Vepalla olis hyviä ralleja uudelleen sanotettavaks, ei tuu nyt kyllä oikein mieleen, järki on taas klimppeinä. Kyllä se anna mulle piiskaa juttu kans olis hyvä.
Mutta tees tästä Baddingin rallista "Sorateiden virtuoosi hän lentää matalaan jalka tuuppaa kiinni kaasuun... " tulee meinaan varsinkin kesäisin mieleen kun vääntää kahvaa tuolla suomen saloilla kaasutellessaan vanhalla HD:n pannulla, nahkahousut jalassa tiätty |
_________________ tuhmasta päästä nauttii koko ruumis |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
29.9.2006, 8:17
|
|
|
|
Härski kirjoitti: |
.........no ei ole hirveä kilpailu täällä sivulla kuin 1.-..2...miestä ja 1....................3 naista.........ja jos palkinnoksi sun kuvattu video.....kyllä ma voisin AVAUTUA.. ja ....kilpailla.....jos sopppi.... |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
29.9.2006, 20:43
|
|
|
Oraalinen orgastikko
|
|
Älä seurakuntalaiseni koe paniikkia tai edes pakokauhua, kilpailu on voimassa lokakuun 2006 loppuun saakka.
Pastorisi Eino |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
1.12.2006, 13:20
|
|
|
Foorumin Jumalatar
|
|
Koska kilpailu ei ole vielä ratkennut, heitän sanoitettavaksi Apocalyptican Nothing Else Matters -biisin.
Hieno biisi ansaitsee arvoisensa sanoittajan. Haaste ennen kaikkea, se saa Pastorillakin liperit lepattamaan. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
2.12.2006, 0:07
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
sepi kumpulaisen koko "musiikillinen tuotanto"...lisää niihin vain enemmän kuin ne kaksi sanaa ...dippaadai,dippaadai ,dippaadai...(heittää radion seinään) |
_________________ mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen... |
|
|
|
|
|