Kirjoittaja |
Viesti |
< X-files ~ Plaa plaa (split) |
|
Lähetetty:
9.12.2006, 18:24
|
|
|
Hellyyden huipentuma
|
|
Totta turiset,Tulisydän.Enkä nyt niiiin masentunut ollutkaan,heh.
Hei,oletko muuttanut nimimerkkiäsi?
Olet muuten kivan näköinen.
Pus |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
9.12.2006, 23:36
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Mario kirjoitti: |
Totta turiset,Tulisydän.Enkä nyt niiiin masentunut ollutkaan,heh.
Hei,oletko muuttanut nimimerkkiäsi?
Olet muuten kivan näköinen.
Pus |
Kyllä joo
Mä heitin Nymfottaren ulos pirtistä, kun en ole mikään syöjätär, ennemminkin palavasieluinenn Tulisydän. Kuva voi näyttää viileältä, ehkä kopealta, mutta älä anna ulkonäön pettää Mario |
_________________ ~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~ |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
10.12.2006, 20:52
|
|
|
Hellyyden huipentuma
|
|
Tulisydän kirjoitti: |
Kyllä joo
Mä heitin Nymfottaren ulos pirtistä, kun en ole mikään syöjätär, ennemminkin palavasieluinenn Tulisydän. Kuva voi näyttää viileältä, ehkä kopealta, mutta älä anna ulkonäön pettää Mario |
Ei se petä.Sinulla on hieno katse...silmiisi voisi helposti hukkua.Ja suuhusi uppoa |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
11.12.2006, 14:08
|
|
|
|
Kuva voi näyttää viileältä, ehkä kopealta, mutta älä anna ulkonäön pettää Mario |
Mutta olis silti kivempi vaikka se Liza Minnelli.. kato kun me miehet ollaan niin henkisiä ja tää uus punapaitablondikuva tuo mieleen Purjo-Liisa Kirvesnaisen, ja se on siis vaan tosi tosi paha.. mulla oli tollanen jonkinlainen dagståndare tossa mut siis heti kun näin ton kuvan ni olin niinqu ihan et ihquu?! Ei qu qamala ja laskeeeeeeee alas.
Tässä saattais jopa ne kuuluisat jelqit jäädä jalkoihin.. Miehen mielikuvitus on mahtava vaan ei kaikkivoipa.. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
11.12.2006, 16:37
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
.-iisi-. kirjoitti: |
Mutta olis silti kivempi vaikka se Liza Minnelli.. kato kun me miehet ollaan niin henkisiä ja tää uus punapaitablondikuva tuo mieleen Purjo-Liisa Kirvesnaisen, ja se on siis vaan tosi tosi paha.. mulla oli tollanen jonkinlainen dagståndare tossa mut siis heti kun näin ton kuvan ni olin niinqu ihan et ihquu?! Ei qu qamala ja laskeeeeeeee alas.
|
easy
Entschuldigung, Pardon? Ich verstehe nicht, va du sagt? Kann du sagt in finnis?
Sprehen vi deutsch order finnis? |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
13.12.2006, 11:58
|
|
|
|
Entschuldigung, Pardon? Ich verstehe nicht, va du sagt? Kann du sagt in finnis? Sprehen vi deutsch order finnis? |
Wir können ja echt Deutsch sprechen, geht gut mit mir =) Ich bin ganz vorbereitet, und wenn du so willst, kann ich doch mein Kugelschreiber in deinem A**** stecken, ja? <<nyt se tappaa.. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
13.12.2006, 12:24
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Wir können ja echt Deutsch sprechen, geht gut mit mir =) Ich bin ganz vorbereitet, und wenn du so willst, kann ich doch mein Kugelschreiber in deinem A**** stecken, ja? <<nyt se tappaa.. |
easy
Palaan asiaan myöhemmin.
Sanon Epun sanoin: "mitäs mä easysta huolinkaan..sille voin ihan pieraista, sillä miljoonatuhatta fania huutaa: "Tulisydän on namia!" |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
13.12.2006, 13:37
|
|
|
|
Sanon Epun sanoin: "mitäs mä easysta huolinkaan..sille voin ihan pieraista, sillä miljoonatuhatta fania huutaa: "Tulisydän on namia!" |
Hmm miten outo. Mä kun nautin siitä, että pääsin ansoittamaan saksaksi.
Tuskin maltan odottaa, että palaat, babe, viimeinen vaginapieru nimittäin sai minut aivovaurioon, Dingon sanoin |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
13.12.2006, 14:42
|
|
|
Horst Nussbaum, poketuottaja
|
|
Voi #¤%&@£$ hyvä autoharrastajien ja moottoriurheilijoiden hehkutusthreadi on uhrattu flirttailun alttarille, luuletteko että tämä on joku seksifoorumi, hä |
_________________ "Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
13.12.2006, 16:49
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
^Härski
Spliittaa tämä filrttailuosa irti Bensankulutuksesta kiitos. |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
14.12.2006, 2:36
|
|
|
|
Härski kirjoitti: |
ilmoittele minkä meidän saiteilla myynnissä olevista videoista haluat katsoa (tarkka linkki) niin lähetän sulle koodin. |
No niin. Pikkujouluista juuri saapuneena päätin haluavani tämän: http://www.seksitreffit.net/privaattivideot/kotivideo47/
..näyttää reippaalta toiminnalta
En huomannut missään privaattiviestinappulaa.. öö onko sellasta? No, joka tapauksessa =) Sikäli mikäli sähköposti ei ole automaagisesti toimituksen tiedossa, sopii antaa k00dia tänne: waynnoth@gmail.com Kiitoskaunis. Joo ja kaikki naispuoleiset tarpeeksi likaisen mielikuvituksen omaavat, olkaa myös hyvät ja ottakaa yhteyttä Onhan jo melkein joulu. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
14.12.2006, 3:15
|
|
|
Horst Nussbaum, poketuottaja
|
|
Ehtisiköhän Assa tai Eliksiiri splittaamaan tästä ketjusta noi romanssit omakseen, mula on paha ruuhka.
Ja privaviestit lähetetään tosta jokaisen rekisteröityneen viestin alla olevista linkeistä, laita sinne IISI muuten jää hoitamatta
Ja tämän saitin ulkoasun hieroja varmaan aikanaan näitä hieroo mutta voi kestää kun en ehdi auttaa. |
_________________ "Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
14.12.2006, 21:58
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Tuskin maltan odottaa, että palaat, babe, viimeinen vaginapieru nimittäin sai minut aivovaurioon, Dingon sanoin |
easy
Ootas vielä hetkinen, sitten aletaan käymään keskustelua saksaksi, hyvää harjoitusta mulle, näet opiskelen saksaa, ilman koulupohjaa, Ein moment, bitte |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
15.12.2006, 0:09
|
|
|
|
Ootas vielä hetkinen, sitten aletaan käymään keskustelua saksaksi, hyvää harjoitusta mulle, näet opiskelen saksaa, ilman koulupohjaa, Ein moment, bitte |
Täältä saa yksityisopetusta tietyin ehdoin...
No ei vaiskaan. Ihan kuin sujuu. Anteeksi. Oon välillä aika kylmäkkö |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
15.12.2006, 7:39
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
No ei vaiskaan. Ihan kuin sujuu. Anteeksi. Oon välillä aika kylmäkkö |
Ei haittaa, easy, niin olen kuule minäkin tosi kylmä, usko pois Sielua myöten jäässä, HAH |
|
|
|
|
|