Kirjoittaja |
Viesti |
< Helpdesk (ei seuranhaku) ~ tyhmyydestä(ni) taas |
|
Lähetetty:
30.12.2006, 8:34
|
|
|
Supermalli
|
|
Minä en tiedä mitään, mutta tästä koneesta löytyi se Microsoft MovieMaker ja jopa minä osasin sillä tehdä jotain tuonne videogalleriaan. Ja tässä on Microsoft Mediaplayer ja kaikki filmit näkyvät, ainakin tähän asti. Blondikin onnistuu... |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
30.12.2006, 12:32
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
cowboi45 kirjoitti: |
mikä player pitää olla videogalleriassa ...ei näy yksikään video..... |
Kaupoi
Se, että kaikkia näitä netin hienouksia ei taida, ei tee kenestäkään tyhmää. Nyt hieman kyllä liioittelet. Kaiken oppii aikanaan, jos vain on halua. Tietämättömyys on eriasia kuin tyhmyys.
Esim. Mä sain kaverini vanhan digin käyttöön. Hän sanoi vain, että vie paljon virtaa. No, *tok* , minä käsitin, että digiin tulee iso akkuloota,
Sitten tihrustin siitä pienestä ikkunasta ja tuumasin: "hei, tää pienentää, eihän tällä kuvia voi ottaa, emmää näje tästä kunnolla "
Siippaa huvitti suuresti. Hän sanoi: "ei kun tosta katsot, älä vie sitä naamaan kiinni, vain kuten kännykkäkamerassakin."
Arvaa naurattaako mun tietämättömyys - takuulla |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
30.12.2006, 13:45
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
bi-vaimo kirjoitti: |
Minä en tiedä mitään, mutta tästä koneesta löytyi se Microsoft MovieMaker ja jopa minä osasin sillä tehdä jotain tuonne videogalleriaan. Ja tässä on Microsoft Mediaplayer ja kaikki filmit näkyvät, ainakin tähän asti. Blondikin onnistuu... |
..sulla on hyvät hermot ,mulla taas..ei ..ei näe sinun tuotoksia,mutta kaikkea ei voi saada.. |
_________________ mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen... |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
12.9.2007, 21:02
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
päiviä ..taas tälläista ilmoittaa videogalleriassa ,kun yritti tunnuskoodia lyödä ...libvlc.dll ei onnistu eli mikä mättää ja kenet voi haastaa oikeuteeen |
_________________ mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen... |
|
|
|
|
|