Kirjoittaja |
Viesti |
< X-files ~ Kaikenlaista ötökästä (spit) |
|
Lähetetty:
30.12.2006, 23:33
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
se on Pahuuden reinkarnaatio maanpäällä.....tai Nostradamus..... |
_________________ mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen... |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
31.12.2006, 12:27
|
|
|
Supermalli
|
|
Se ötökkä on mennyt meidän sisälle ja nyt Härski näkee kaikki meidän naimiset ja muut ja kuulee tuhmat ajatuksemme...
...halusi tai ei! |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
31.12.2006, 23:57
|
|
|
Aurinkokunnan seksivalistaja
|
|
Niin ja kuten olen sanonut jo aiemmin, sanon taas. Minusta se on vain hauska. Tosin minulla on aika sairas huumorintaju.
Snadistisadisti@luukku.com |
_________________ - Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne - |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
1.1.2007, 0:17
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Snadistisadisti kirjoitti: |
Niin ja kuten olen sanonut jo aiemmin, sanon taas. Minusta se on vain hauska. Tosin minulla on aika sairas huumorintaju.
|
Samma här ja vieläpä pelottavan kiero ja kaksimielinen |
_________________ ~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~ |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
1.1.2007, 21:25
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Härski kirjoitti: |
Mutta kyllä on kiva pelotella ajattele moniko tostakin kirjoituksesta pelästyi ja ihan turhaan |
Niinpä, moni kuvittelee, että sadistin ötökkä tietää. Sanon vaan *tok*
Lainaus: |
Mulle muuten kävi kesällä 2006 kunnallisessa hammashoidossa niin että asensivat elokuvatarkastamon lähettimen mun hampaan paikkaan salaa ja nyt aina kun menen kuvaamaan niin joku tarkastaja seuraa mua että on mallisopimukset kunnossa
|
No just, Härski
Sua seurataan nyt sitten alati minne menetkin.
Muuten, oliko syväkin nukutus sulla, kun salaa kaiken tekivät ? |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
1.1.2007, 21:39
|
|
|
Supermalli
|
|
Tottakai se ötökkä tietää ja on elävä, se on juuri sellainen tietokonevirus ja se on tarttunut meihin kaikkiin. Nyt Härski tietää salaisimmat ajatuksemmekin ja yhdessä profeettojensa A:n ja E:n kanssa ohjaa meitä. Ainoa toivomme on ilmeisesti kunnallisessa hammashoidossa... |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
1.1.2007, 21:47
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Biva hyvä
Ei se ötökkä ole Härskin, vaan Sadistisen Miehen. Härskillä on lähetin hampaan paikkana, josta muut sitten seuraavat Härskin touhuilua |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
1.1.2007, 21:59
|
|
|
Supermalli
|
|
Tulisydän kirjoitti: |
Biva hyvä
Ei se ötökkä ole Härskin, vaan Sadistisen Miehen. Härskillä on lähetin hampaan paikkana, josta muut sitten seuraavat Härskin touhuilua |
Sadisti on Härskin huikean monimutkaisen juonen toteuttamisen välikappale... ötökkä on ensin istutettu Sadistiin ja nyt hän levittää sitä...
Ehkä kunnallinen hammashoito on sitten osa jotain supoa tai cia:ta tai jotain... |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
1.1.2007, 22:25
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
No voi hyvä tavaton Biva
Se on sitten tarttunut minuun |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
2.1.2007, 13:23
|
|
|
Aurinkokunnan seksivalistaja
|
|
bi-vaimo kirjoitti: |
Sadisti on Härskin huikean monimutkaisen juonen toteuttamisen välikappale... ötökkä on ensin istutettu Sadistiin ja nyt hän levittää sitä... |
Vihjailepa vielä vähän, että olen jonkun muun kieroutuneen mielen tietämätön, avuton välikappale tällä foorumilla...
Kokeile onneasi, niin saat kokea epäpyhän vihani ja kaikki helvetinperkeleet ovat kohta niskassasi. Pikkupirut tökkivät hiilihangolla takapuoleesi ja suuremmat demonit ruoskivat selkääsi tulisilla ruoskilla. Oravat oksentelevat sieraimiisi, lepakot tekevät pesänsä tapuliisi ja maan matoset syövät mukulat perunamaastasi.
Varo siis itseäsi ihminen, sillä pahuus kulkee kanssani.
Snadistisadisti@luukku.com |
Viimeinen muokkaaja, Snadistisadisti pvm 2.1.2007, 21:25, muokattu 1 kertaa _________________ - Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne - |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
2.1.2007, 15:26
|
|
|
Supermalli
|
|
^ Ai, siis Sinä oletkin kaiken eli sen kunnallisen hammashoidon takana eli otit Härskin valvontaasi...
No nuo eläimet voi jättää pois, mutta pikkuisen piiskaa saa antaa ja jollain sopivalla tökkiä sopiviin paikkoihin...
Ai minäkö muka pihalla tästä ötökkä keskustelusta...? |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
2.1.2007, 15:55
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Snadistisadisti kirjoitti: |
Varo siis itseäsi ihminen, sillä pahuus kulkee kanssani.
|
Haa, Sadistinen Mies
Minä Noita odotan pahuuttasi. Siis lyömme pahuutemme yksiin, peljätkää meitä minua, Noitaa ja Sadistista Miestä |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
2.1.2007, 20:57
|
|
|
Seksinkuluttaja
|
|
Vai pelätä pitäisi En edes omissa häissäni, vaikka kaverini sanoi että otitpa riskin |
_________________ Se on kasvun päivä, jolloin ensimmäisen kerran naurat itsellesi.
(Ethel Barrymore) |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
2.1.2007, 21:29
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Juu, vapaaseksi
Ehkei ihan näin, mutta IRL kyllä. Vaikka melkein aina olen erittäin leppoisa tyyppi. En mä täältä tule sinua syömään tai muuta vastaavaa, minähän koetan rakentaa rauhaa kaikkien välille, omalla esimerkilläni |
|
|
|
|
|