Kirjoittaja |
Viesti |
< Vaatteet sekä apuvälineet ja niiden käyttö ~ isot dildot |
|
Lähetetty:
15.1.2006, 11:06
|
|
|
Seksialan argumentikko
|
|
Kuinka moni pariskunta leikkii näillä jättidildoilla (super big boss, matador, jne.)? Meillä vaimo pitää yleensä perussauvoista, mut välillä on saatava jotain ISOA... ja mulle se sopii!!! Onko mielipiteitä tai kokemuksia? |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
15.1.2006, 15:22
|
|
|
|
Aika sama meininki täällä. Avokki vaatii tosin aluksi hyvän lämmittelyn, että saa kivuttomasti sisään mitään vähänkään isompaa, eikä se siltikään aina onnistu. Tiukka tyttö. Mutta tykkää kovasti jos lämmitys on kohdallaan. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
15.1.2006, 23:08
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Meillä lämmitellään pikkudildoilla ja laitetaan sitten munaa sisään jos isompaa haluaa...
(vitsi, vitsi) |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
1.2.2006, 22:59
|
|
|
|
Uhh...Isot ei ole hyviä! Itse vaatisin ainakin todella hyvän alkulämmittelyn että antaisin panna suurella. Tykkään pienemmästä, paikat ei kestä kovin suurta, sattuu |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
21.3.2006, 15:14
|
|
|
|
Kyllä välillä pitää saada tosi isoa. Omalla ukolla taitoa, mutta ei kokoa joten se osti isohkon dildon millä panee tarvittaessa... Nälkä tosin kasvaa syödessä ja välillä tarjoaa omaansa yhtäaikaa dildon kanssa. Täytyy pyytää että ostaisi vielä isomman lelun sen verran hyvältä tuntuu venyä äärimmilleen paksu pitää olla ja mä haluaisin lisäksi nänneihin jotain "kipua"aiheuttavaa. Millähän sen sais innostuun ryhmäjutuista tai ainakin vähän rankemmasta nainnista...Mä ainakin sekoan kunnon lämmittelyllä niin ettei mikään riitä. Nännejä saa purra kunnolla, neljä sormea työntää sisään, panna peppuun ja pilluun yhtäaikaa... pieni pakkokin tuntuu ihanalta...Käsiä ja suita jokapuolella... |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
21.3.2006, 19:55
|
|
|
|
meillä vaimo tahtoo välillä rietastella ja silloin pitää ottaa suurin sauvoitamme käyttöön, harmi vaan, että ne suuret on niin kovia ja täytyy olla tarkkana ettei työnnä niin että sattuu, myös sauvojen äänekäs surina ei tuo lisätunnelmaa aktiin. kyllä naiset silti tykkäävät sauvoista vaikka ei monikaan tunnusta sellaista edes omistavansa. meillä myös kiinnotusta tuplapanoihin ja sauvoista on haettu tuntumaa myöskin siihen asiaan. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
22.3.2006, 11:59
|
|
|
Seksialan argumentikko
|
|
Ei kuullemma ole mitään järkeä käyttää dildoa, joka on oman ukon munaa isompi. Menee se tunto siis...
Itse en dildoista pidä... taidan olla hamärä!! |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
22.3.2006, 14:43
|
|
|
|
Välillä Nymfo kirjoitti: |
Kyllä välillä pitää saada tosi isoa. Omalla ukolla taitoa, mutta ei
kokoa joten se osti isohkon dildon millä panee tarvittaessa... Nälkä tosin kasvaa syödessä ja välillä tarjoaa omaansa yhtäaikaa dildon kanssa. Täytyy pyytää että ostaisi vielä isomman lelun sen verran hyvältä tuntuu venyä äärimmilleen paksu pitää olla ja mä haluaisin lisäksi nänneihin jotain "kipua"aiheuttavaa. Millähän sen sais innostuun ryhmäjutuista tai ainakin vähän rankemmasta nainnista...Mä ainakin sekoan kunnon lämmittelyllä niin ettei mikään riitä. Nännejä saa purra kunnolla, neljä sormea työntää sisään, panna peppuun ja pilluun yhtäaikaa... pieni pakkokin tuntuu ihanalta...Käsiä ja suita jokapuolella... |
.
Moikka. Sinulla on seksi asiat kunnossa sillä olisi tosi mahtavaa tyydyttää vaimoa kunnon jätti kalulla mutta hän ei ole asiasta kovin kiinnostunut se taitaapi jäädä haaveeksi. T.Peky |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
4.9.2006, 17:54
|
|
|
Halukas
|
|
Pari isoa löytyy ja silloin tällöin vaimoke niitä pyytää käyttämään. Ja saahan
siitä itsekin "savut" kun paikat venyy äärimmilleen |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
3.10.2006, 14:56
|
|
|
Supermalli
|
|
Tuosta minun kuvastani voi varmaan päätellä jotain...
Kunnon kiimassa on pakko saada isoa, joka tuntuu melkein halkaisevan... olla olla jossain nautinnon ja melkein kivun rajapisteessä... saada niin että menee jalat alta! Tosin jos on kohdalla aito iso, niin ei tule sauvat mieleen... |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
3.10.2006, 22:18
|
|
|
Kama-Sutran Guru
|
|
Joo kyllä meitilläkin on aikamoiset dildovarastot, isoo ja pientä, kakshaarasta , käyrää ja suoraa. Piti tehdä oikein oma lukittava arkku kaikenmaaliman dildoille ja vempaimille. Lukittava sen takia ettei jälkikasvu pääse siunaileen että mistä noi vanhukset on löytäny kaikki noi vermeet. Isoakin löytyy, aina joskus pitää kokeilla paikkojen venyvyyttä ilmeisesti, tekee kuulemma hyvää. Ja kyllä se mullekin kelpaa, ehkä vähän pienempi tosin. |
_________________ tuhmasta päästä nauttii koko ruumis |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
11.10.2006, 12:49
|
|
|
|
Kyllä vaimo tykkää joskus leikkiä dildolla... meillä on joku dolphin malli... Joskus vaimo yllätti, ja kun sidottuna olin, en mitään mahtanut ja se olikin minun sisälläni. Ehkei ihan minun juttuni, mutta kyllä se ihan hyvältä tuntui... |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
11.10.2006, 13:03
|
|
|
Supermalli
|
|
^^^ Hyvä idea... sitoa mies ja raiskata... vyödildolla näyttäisi mallia... ehkä sitten saisi itsekin rangaistukseksi raiskauksen... (*levottomassa olotilassa...*) |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
11.10.2006, 17:32
|
|
|
|
|
Viimeinen muokkaaja, HesalainenJ pvm 10.4.2007, 8:39, muokattu 1 kertaa |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
3.1.2007, 11:53
|
|
|
Romantiikan ruumiillistuma
|
|
bi-vaimo kirjoitti: |
Tuosta minun kuvastani voi varmaan päätellä jotain...
Kunnon kiimassa on pakko saada isoa, joka tuntuu melkein halkaisevan... olla olla jossain nautinnon ja melkein kivun rajapisteessä... saada niin että menee jalat alta! Tosin jos on kohdalla aito iso, niin ei tule sauvat mieleen... |
Olisi joskus kiva nähdä kuinka oiken iso dildo uppoaisi pilluun,voisinko joskus tulla katsomaan |
|
|
|
|
|
|