Kirjoittaja |
Viesti |
< X-files ~ Väännetääs autoista (split) |
|
Lähetetty:
11.1.2007, 1:18
|
|
|
Seksinkuluttaja
|
|
Härski kirjoitti: |
Se on vähän kun haluaisi hyvän mutta etuvetoisen auton, niitä ei ole |
Joskus nuorena luulin että luoja ei tehnyt virheitä, mut kyllä sekin oli erehtyväinen Puhumattakaan saksalaisten autojen ajelijoista |
_________________ Se on kasvun päivä, jolloin ensimmäisen kerran naurat itsellesi.
(Ethel Barrymore) |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
11.1.2007, 8:23
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
No väännetäänpäs sitten huvikseen taas autoista...
Kyllä ainoa oikea vetotapa on neljä, "kuolleiden" pyörien perässä raahaaminen on kuin härkävankkureissa. Mutta jos ei tuollaiseen nelikkoon ole mahdollisuutta, mieluummin otan kiltisti perässä kulkevan härkävaunun kuin takatuupparin joka mutkissa kulkee kuin varsi edellä heitetty leka
Saksalainen laaturauta on minua viehättänyt aina enemmän kuin esim fransmannien tuotokset. Hyvä ranskalaisia saa vain grilliltä. |
_________________ dont show her you want - make her want you |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
11.1.2007, 12:43
|
|
|
Horst Nussbaum, poketuottaja
|
|
No tottahan se on että nelivetoinen on nopeampi liukkaalla, mutta kun se ekstra vauhti ei arkiautossa oikein ole nopeusvalvonnan mieleen niin siksi takavetoinen.
Sillä ei pitkästy ja puudu ajamiseen, eli pysyy hereillä ja minulle se on ajanvietettä ja piristävä kokemus kun en muuten enää jaksa autolla-ajamisesta nauttia niin siinä mielessä takavetoinen auto. Mielellään niin vanha ettei ole mitään ajonvakautusta tai luistonrajoitinta ja liukas talvikeli, silloin tuntee ajavansa autoa.
Ehdottomasti paras (=vaarallisin) kokemus tulee liukkaalla kun otat vm -91 olevan M5 bemarin jossa 315 heppaa, hyvä vääntö ja ei mitään ajonvakautuslaitteita. Tuo ei sitten ole harrastelijoille Uusilla malleillahan nyt kuka tahansa pärjää |
_________________ "Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
11.1.2007, 12:48
|
|
|
Aurinkokunnan seksivalistaja
|
|
Fittan ochså på svenska. Aiheeseen ehdin jo kommentoida, ennen kuin huomasin täällä oman ketjun.
Hups.
No se ja sama. Autot kun ovat ainoastaan välineitä, joilla pääsee paikasta toiseen.
Snadistisadisti@luukku.com |
_________________ - Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne - |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
11.1.2007, 13:08
|
|
|
Seksinkuluttaja
|
|
Ehdottomasti paras (=vaarallisin) kokemus tulee liukkaalla kun otat vm -91 olevan M5 bemarin jossa 315 heppaa, hyvä vääntö ja ei mitään ajonvakautuslaitteita. Tuo ei sitten ole harrastelijoille Uusilla malleillahan nyt kuka tahansa pärjää |
Ja jollei tuo vielä riitä niin sit viel lukot vettäviin niin jopas alko kädet hikoo
Nämä auto jutut on joka paikas yhtä hauskoja, toisen vaimoa jos moittii niin siitä kukaan juuri pahastuu (paitsi vaimo), mut meneppäs arvostelemaan kaveri autoa siitä se sota vasta syttyy
mut onneks tätä ei kukaan ota tosissaan... eihän |
_________________ Se on kasvun päivä, jolloin ensimmäisen kerran naurat itsellesi.
(Ethel Barrymore) |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
11.1.2007, 14:20
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
No voi rähmä, Härski
Me luovuttiin wanhasta Bemusta, sillä olis luistellut hyvinkin...
Mutta kyllä tämä nykyinen poika ärhäkäs on, heh, heeh.... Sehän lähtee kiukkusesti, kun kaasua hieman painaa. Mies vaan on varovainen ajaja, ei täällä maalla voi oikein päästellä, paitsi jos menee radalle...
Hältä tuo innostus on kadonnut kaasuttamiseen... (M50, miehen sanoin, mulle se taas ei sa mitään) |
_________________ ~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~ |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
11.1.2007, 14:25
|
|
|
Romantiikan ruumiillistuma
|
|
Mulla oli joskus vanha transit lukkoperällä ja kun se lähti luisteleen ,siinä oli ajamisen makua |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
11.1.2007, 14:45
|
|
|
|
|
freesex kirjoitti: |
mut meneppäs arvostelemaan kaveri autoa siitä se sota vasta syttyy
mut onneks tätä ei kukaan ota tosissaan... eihän |
Haluan muistuttaa että bemarin herjaamisesta on foorumin säännöissä säädetty 8 vuoden bannaus
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
11.1.2007, 14:48
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
^Ihanaa, Härski, ihanaa *fireheartilla suu korvissa* |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
11.1.2007, 16:04
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
assa kirjoitti: |
No väännetäänpäs sitten huvikseen taas autoista...
Kyllä ainoa oikea vetotapa on neljä, "kuolleiden" pyörien perässä raahaaminen on kuin härkävankkureissa. Mutta jos ei tuollaiseen nelikkoon ole mahdollisuutta, mieluummin otan kiltisti perässä kulkevan härkävaunun kuin takatuupparin joka mutkissa kulkee kuin varsi edellä heitetty leka
Saksalainen laaturauta on minua viehättänyt aina enemmän kuin esim fransmannien tuotokset. Hyvä ranskalaisia saa vain grilliltä. |
....kaikkihan sen tietää mistä "aatu" keksi tämän tervehdyksensä ..siis käsi eteen suoraksi....sehän tuli siitä kun se kokeili tuleeko volkkarista lämmintä ilmaa tuulilasille..... ...aina jaksaa hymyilyttää tää juttu... mieluummin liikkuu lenkkareilla kuin volkkareilla..... |
_________________ mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen... |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
11.1.2007, 16:21
|
|
|
|
|
^ Paitsi että aatu itse ei tervehtinyt noin, vaan fuhrer tervehti niin että käsi taipui vielä olkapäästä ja ranteesta niin että kämmen tuli korvan viereen kämmen pohjan osoittaessa ylöspäin.
Ja tuo tervehdys taas tuli siitä kun aatu yritti volkkarin melun yli kuunnella mitä eva von braun (jonka kanssa aatu seurusteli 1929-45) nalkutti autoajelulla tämän istuessä vänkärin paikalla |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
11.1.2007, 16:25
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
..tuosta tuli mieleen "köyhän miehen autostereot"....eli muija huutaa vieressä ja anoppi takana..... |
_________________ mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen... |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
11.1.2007, 16:40
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Voi, pojat teittiä , te ootte hauskoja, saatan pudota taas toolilta, sillä yön torkuin oudossa horteessa. Ois turvallista pudota, jos tuo Härski olis alla
Offina: Mies tuli hakemaan mua tiistaina saksan kurssilta. Nojasin pulpettiin toisella pakaralla ja hän varoittamatta veti sen alta , arvatkaa, kuinka mun kävi? |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
11.1.2007, 16:47
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
^...lähinnä kiinnostaa miten miehen kävi...pystyykö kävelemään ,pystyykö syömään muuta kuin pilliruoka,koska pääsee sairaalasta....... |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
11.1.2007, 16:52
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
cowboi45 kirjoitti: |
^...lähinnä kiinnostaa miten miehen kävi...pystyykö kävelemään ,pystyykö syömään muuta kuin pilliruoka,koska pääsee sairaalasta....... |
Kaupoi, siipan kävi oikein hyvin, minä siinä lasarettiin oisin varmaan joutunut, kun hällä on niin nopeat liikkeet. Huojuin siinä muutamia kertoja, eestaas, mutta tasapaino piti. Onneksi kaikki muut olivat lähteneet, paitsi opettaja, olin meinaan nolo |
|
|
|
|
|