Kirjoittaja |
Viesti |
< X-files ~ Lisää autohöpinää (split) |
|
Lähetetty:
11.1.2007, 9:13
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Härski kirjoitti: |
Sitten kommentoiminen muutettiin niin että vain rekisteröityneet pystyi kommentoimaan. (Muutos vaati minuta 3 minuuttia, josta 2 minuuttia meni siihen että hiiri putosi lattialle ) |
Hauskat sanailut ^
Lainaus: |
(Muutos vaati 4 minuuttia josta 3 minuuttia meni kun vastasin puhelimeen ja sovin kuvauksen yhden rintavan punapään kanssa) |
Kuten myös
Lainaus: |
Molempia ei luonnonlakien mukaan voi saada. (Se on vähän kun haluaisi hyvän mutta etuvetoisen auton, niitä ei ole )
|
Kyllä takavetoinen Bemari on paras
olen vetänyt johtopäätöksen että omakuvassa esiinty vain ja ainoastaan asiallista, positiivista ja rakentavaa kommentointia |
Ihan näin on
Ainakin aamuni alkoi hienosti, yön melkein valvoin, kiitos Härski |
_________________ ~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~ |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
11.1.2007, 12:43
|
|
|
Aurinkokunnan seksivalistaja
|
|
...Molempia ei luonnonlakien mukaan voi saada. (Se on vähän kun haluaisi hyvän mutta etuvetoisen auton, niitä ei ole ) |
Ai hitto, kun minä tykkäsin mun Skoda Octaviasta, ennen kuin jouduin köyhyyttäni myymään sen ja ostamaan mopon. Oli kyllä hyvä auto.
Snadistisadisti@luukku.com |
_________________ - Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne - |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
11.1.2007, 18:10
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Vielä ne jatkoi perhana autoista höpinää siellä väärässä threadissa... No tehdään yksi splitti vielä
Scoda Octavia Combi RS olisi minun haaveenani. Ei vaan ihan vielä moista varaa ole hankkia. |
_________________ dont show her you want - make her want you |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
11.1.2007, 19:55
|
|
|
Aurinkokunnan seksivalistaja
|
|
Sanoinhan jo, että se oli ikäänkuin Hups-ilmiö. Piruako menette splittailemaan ketjuja, ennen kuin olen ehtinyt lukea ne ja kommentoida. Ongelma taitaa olla siellä ylläpidon päässä. Minähän en juurikaan tee virheitä.
Snadistisadisti@luukku.com |
_________________ - Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne - |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
11.1.2007, 20:00
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
sama juttu mäkin olen tädellinen ,enkä tee virhitä....... mua vois kai sanoa persfiktioks.....eli pyrin tädellisyyteen.. |
_________________ mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen... |
|
|
|
|
|