Kirjoittaja |
Viesti |
< Parisuhteet ~ seksitön ja tunteeton suhde? |
|
Lähetetty:
12.1.2007, 20:27
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
kyl myö ossoon lukkee vaik en oo hyvvä kynän kansa.....ymmärsin ....naisten järjenjuoksua on vaikea ymmärtää..ps.meinasin laittaa sanan järjenjuoksu lainausmerkkeihin,mutta ajattelin että paras että en...... |
_________________ mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen... |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
12.1.2007, 20:32
|
|
|
Supermalli
|
|
cowboi45 kirjoitti: |
kyl myö ossoon lukkee vaik en oo hyvvä kynän kansa.....ymmärsin ....naisten järjenjuoksua on vaikea ymmärtää..ps.meinasin laittaa sanan järjenjuoksu lainausmerkkeihin,mutta ajattelin että paras että en...... |
Sinä olet muuten tosi hyvä ainakin näppäimistön kanssa... |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
13.1.2007, 11:54
|
|
|
Erotiikan esitaistelija
|
|
Sentään joku ymmärtää
Ei miehessä pidä olla timpuria ja leipuria ja ties mitä cowboi45 listasi. Eikä miehen pidä olla virheetön. Vaan miehen pitää olla MIES kaikkine virheineenkin. Oma itsenäinen, omalaatuinen persoonansa, jolla on oma elämä, omat jutut ja omat ympyrät, joihin hän rakkaansa sitten tuo mukaan ja jotka hän on valmis jakamaan rakkaansa kanssa. Ja samoin on naisen oltava NAINEN kaikkine kommervenkkeineen, ja samoin hän jakaa oman elämänsä miehensä kanssa. Näin muodostetaan se yteinen elämä kummankin osapuolen omien elämien osista.
Eli EI niin, että rakkauden huumassa hylätään omat aiemmat elämät, pamautetaan yhteen ja rakennetaan sitten yhdessä vain ja ainoastaan sitä yhteistä elämää, jossa mies käyttäytyy kuin naisensa orja, jossa ollaan yhdessä 24/7 niin, että kaveritkin tuntee pariskunnan nimellä "MaijajaMatti", ei Maijana ja Mattina.
Ja edelleen uskon siihen, että vakiintuneessa parisuhteessa pitäisi aina sillointällöin (melellään vaikka joka päivä, mutta edes kerran viikossa) tehdä pieni ponnistus ja yrittää iskeä kultansa uudelleen. On se sitten kullan vastaanottamista töistä kotiin yllättäen alasti sängyllä....tai kotikutoinen kynttiläillallinen...tai kahdenkeskeinen suihku/kylpy...tai uusi pokefilmi, jota sitten katsotaan suihkunraikkaina yhdessä.
Mielenkiintoa täytyy pitää yllä! |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
13.1.2007, 12:13
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
^Paljon viisautta siinä.
Samaa mieltä olen, että molemmilla osapuolilla tulee olla omaakin elämää. Kynttilä palaa hyvin nopeasti loppuun, jos kaikki on vain sen oman parisuhteen ympärillä pyörivää. |
_________________ dont show her you want - make her want you |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
13.1.2007, 12:13
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
..tai yhteinen autoprojekti....sopiva työnjako kyseisessä projektissa olisi että vaimo/tyttöystävä/rakastaja kustantaa projektin ,sekä toimii "ravitsemuspäällikönä" eli hoitaa juomat,ruuat ,juomat ja nestepitoiset juomat.... ja lopuksi pari sanaa itse asiaa ..en edellisessä suhteessa vaatinut "rakkaani" luopuvan mistään ..kyllä mä sain aina kuulla .."taasko sä pelaat tietsikalla" "onko sun taas pakko rakentaa jotain tyhmää lipastoa"yms....tyhmempää on mennä ostamaan sellainen nikeasta.... |
_________________ mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen... |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
13.1.2007, 21:07
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
memyselfandi kirjoitti: |
Sentään joku ymmärtää
Ja edelleen uskon siihen, että vakiintuneessa parisuhteessa pitäisi aina sillointällöin (melellään vaikka joka päivä, mutta edes kerran viikossa) tehdä pieni ponnistus ja yrittää iskeä kultansa uudelleen. On se sitten kullan vastaanottamista töistä kotiin yllättäen alasti sängyllä....tai kotikutoinen kynttiläillallinen...tai kahdenkeskeinen suihku/kylpy...tai uusi pokefilmi, jota sitten katsotaan suihkunraikkaina yhdessä.
Mielenkiintoa täytyy pitää yllä! |
JOS minulta vaadittaisiin joka viikkoista "huomiota" niin ensiksi se olisi rutiinia (inhoan yök ) toiseksi sen voisi ymmärtää sitä haluavan omaavan huonon itsetunnon....seen that ....mulle suhteessa parasta olisi että asiat menevät kerralla "jakeluun" eli jos sanoisin esim.en halua lapsia,niin asiasta ei jankattaisi joka aamu kun yritän syödä muroja....i am afraid ,seen that too..taisin päästä sovinistilistan kärkeen..... |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
13.1.2007, 21:34
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
memyselfandi kirjoitti: |
Ei miehessä pidä olla timpuria ja leipuria ja ties mitä cowboi45 listasi. Eikä miehen pidä olla virheetön. Vaan miehen pitää olla MIES kaikkine virheineenkin |
JUURI NÄIN!
Lainaus: |
|
Voi miten kuullostaa mukavalta. Meilläpä näin ei saisi asioita toimimaan, kiva on jos joillekin pariskunnille tämä toimii. Katsos meillä on sellainen juttu, että olemme alati nokatuksin.
Mutta toisilta miehiltä voisin ottaa tuon. Saisi hieman jännitystä ja kiinnostavuutta elämäänsä, olla se Jumalainen Nainen, mikä minusta sukeutuu aina kun lähden kotoa pois. Se on kuin taikaa ja minusta sädehtii sellainen vetovoima, että olen aivan äimistynyt, että näinkö? Mutta niin se vaan menee. |
_________________ ~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~ |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
13.1.2007, 21:59
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
JOS minulta vaadittaisiin joka viikkoista "huomiota" niin ensiksi se olisi rutiinia (inhoan yök ) toiseksi sen voisi ymmärtää sitä haluavan omaavan huonon itsetunnon....seen that |
Huomiota voi antaa monella tavalla. Ainakin MINÄ koen antavani naiselleni huomiota pelkästään vähän kiusaamalla/hellittelemällä ohimennen. Ei siihen mitään kynttiläillallisia ja tulisia rakkaudenosoituksia tarvita.
Tulee mieleen jostain toisaalta silmiin osunut kertomus, jossa nainen oli tilittänyt itkuisena miksei mies hänelle koskaan sano rakastavansa - johon mies tokaisi "jumaliste, johan sen olen viime vuonna viimeeksi sanonut, ilmoitan kyllä sitten jos tilanne muuttuu".
....mulle suhteessa parasta olisi että asiat menevät kerralla "jakeluun" eli jos sanoisin esim.en halua lapsia,niin asiasta ei jankattaisi joka aamu kun yritän syödä muroja....i am afraid ,seen that too..taisin päästä sovinistilistan kärkeen..... |
True. Minä olen myös sen kaltainen pallontallaaja että jankuttamalla ei tähän päähän mene mikään läpi, päinvastoin - vitutuskäyrä kasvaa ja sitämyötä vastentahto kyseistä ajatusta kohtaan entisestään.
Ei tuolla sovinismin kanssa mitään tekemistä ole, vain puhtaasti miehen(kin) mielipiteiden kunnioittamista. |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
13.1.2007, 22:18
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
assa kirjoitti: |
Tulee mieleen jostain toisaalta silmiin osunut kertomus, jossa nainen oli tilittänyt itkuisena miksei mies hänelle koskaan sano rakastavansa - johon mies tokaisi "jumaliste, johan sen olen viime vuonna viimeeksi sanonut, ilmoitan kyllä sitten jos tilanne muuttuu". |
Toi oli paha , mutta totta toinen puoli
....mulle suhteessa parasta olisi että asiat menevät kerralla "jakeluun" eli jos sanoisin esim.en halua lapsia,niin asiasta ei jankattaisi joka aamu kun yritän syödä muroja....i am afraid ,seen that too..taisin päästä sovinistilistan kärkeen..... |
True. Minä olen myös sen kaltainen pallontallaaja että jankuttamalla ei tähän päähän mene mikään läpi, päinvastoin - vitutuskäyrä kasvaa ja sitämyötä vastentahto kyseistä ajatusta kohtaan entisestään.
Ei tuolla sovinismin kanssa mitään tekemistä ole, vain puhtaasti miehen(kin) mielipiteiden kunnioittamista. |
assa, naiset eivät ymmärrä, että miehiä ei muuteta. Heillä ei ole käsitystä siitä, ettei se mitään auta vaikka kuinka huutaisi omaa tahtoaan läpi. Kaikki tapaamani miehet ovat sanoneet, että he inhoavat suuresti naisia, jotka jäkättävät ja jankuttavat.
Että naiset ovat yleisesti tällä mentaliteetilla minä-ensin-ja-mun-tarpeet.-mitäs-miehestä Tai: rakastatko-sä-mua-mä-vaadin-tietää
Kehittyneessä parisuhteessa tällaista jankutusta ja jäkätystä ei ole. Vaan nainen arvostaa miestään tasavertaisena kumppanina. Eikä yritä tehdä miehestä tohvelisankaria.
Miehessä pitää olla luonnetta, kykyä samoin kohdella naistaan, kuin itseään arvostaa.
Mulle sanoi kerran eräs nainen näin: "Katso miten poikaystäväsi kohtelee äitiään, niin hän myös tulee sinua kohtelemaan" |
_________________ ~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~ |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
13.1.2007, 22:34
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
asiaa.... vaikka oletkin tuollainen joka ei ymmärrä autojen päälle eikä minkään muun miehisten juttujen ,tietokoneiden ja koodauksen vain....niin kyllä sulta ihan fiksuja ajatuksia lohkeaa tuollaiseksi pojanklopiksi ....susta tulee isona varmaan fiksu mies... |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
13.1.2007, 22:36
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Tulisydän kirjoitti: |
Tai: rakastatko-sä-mua-mä-vaadin-tietää |
Voin sieluni silmin kuvitella tuohon karjaisevani, "Jos se sulle niin v**** tärkeää on, niin EN RAKASTA!!"
Kehittyneessä parisuhteessa tällaista jankutusta ja jäkätystä ei ole. Vaan nainen arvostaa miestään tasavertaisena kumppanina. Eikä yritä tehdä miehestä tohvelisankaria. |
Mukava kuulla että tuohon viitaten meillä on terve parisuhde E:n kanssa. Vaikka sitä ei ehkä heti päällepäin uskoisikaan, tuntemattomampi sivustakatsoja |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
13.1.2007, 22:38
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
vaikka oletkin tuollainen joka ei ymmärrä autojen päälle eikä minkään muun miehisten juttujen ,tietokoneiden ja koodauksen vain....n |
Voi kuule, yllättyisit jos tarkemmin tutustuisit livenä |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
13.1.2007, 22:49
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Tulisydän kirjoitti: |
än.
Eikä yritä tehdä miehestä tohvelisankaria.
|
jos tarkoitat Reino tossusankaria ..niin teinit on ostanut ne kaupoista pois... |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
13.1.2007, 22:50
|
|
|
Foorumin Jumalatar
|
|
Meillä nämä menee tyyliin näin:
E: Voi kulta, sä sitten rakastat mua.
A: Niin säkin mua.
E+A: |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
13.1.2007, 22:55
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Eliksiiri kirjoitti: |
Meillä nämä menee tyyliin näin:
E: Voi kulta, sä sitten rakastat mua.
A: Niin säkin mua.
E+A: |
meillä meni exän kanssa näin...... ex.mä rakastan sua...... kaupoi. niin säkin rakastat mua .......5 sekuntia myöhemmin...... .....jotta jotennin noin mäni... |
|
|
|
|
|