Kirjoittaja |
Viesti |
< Avautumiset ~ Kritiikkiä Lotharista, jälleen. (split) |
|
Lähetetty:
24.1.2007, 22:14
|
|
|
Hellyyden huipentuma
|
|
XENA kirjoitti: |
Härski kirjoitti: |
Anonymous kirjoitti: |
ferrari, pano, pano, limusiini, pano, pano, pano.
Jes tosi kiinnostavaa. |
Minä olen samaa mieltä, mun päiväkirja on paljon kiinnostavampaa, katso tästä
http://www.seksitreffit.com/forum/viewtopic.php?t=546
siellä on tietokoneet ja bemari pääroolissa |
....hmm... tosi mielenkiintoista ..mut please.....voisitko säkin laittaa muutama kuva missä strippaat ..tietokoneen vieressä...tai ..... ..katolla .....naama sa jo näytät..... ...... |
Mitä jos mä tuun sun luo strippaamaan ja sä otat kuvia??? Katottais millasia tulee? En tosin ole ammattilainen mutta |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
25.1.2007, 0:34
|
|
|
Lemmenkäinen
|
|
[/quote]
Mitä jos mä tuun sun luo strippaamaan ja sä otat kuvia??? Katottais millaisia tulee? En tosin ole ammattilainen mutta [/quote]....... hmm....mut kuin ma ei pystyisi ottamaan kuvia ...sul on niin ihanaa peppu ......huhh....tuhmaksi menit ajatukset .....aaaaa.....ja hr Lothari menen kyllä katsomaan kuin tule mahdollisuus [/quote] |
_________________ Don"t hate me because i am.......soft... |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
25.1.2007, 11:01
|
|
|
Hellyyden huipentuma
|
|
Opetellaan yhdessä, mä strippaan ja sä kuvaat ja sit vaihdetaan välillä , voidaan sit laittaa kuvia tonne galleriaan ja kattoo mitä ihmiset tykkää |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
25.1.2007, 12:36
|
|
|
Lemmenkäinen
|
|
rocco kirjoitti: |
Opetellaan yhdessä, mä strippaat ja sä kuvat ja sit vaihdetaan välillä , voidaan sit laittaa kuvia tonne galleriaan ja kattoo mitä ihmiset tykkää |
...hmm ....mitä jos tykkää liika... .....hahh.....pyydämme Härski kuvaama meitä yhdessä ... |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
25.1.2007, 12:50
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Ihanaa XENA
Ma olen nii rõõmus, kuigi vaatan, et sul on käinud flaksi. Küll sa ilusnaine oled, ma tean, siis soovin sulle palju õnne.
Rocco armastad sind! |
_________________ ~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~ |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
25.1.2007, 13:06
|
|
|
Lemmenkäinen
|
|
Tulisydän kirjoitti: |
Ihanaa XENA
Ma olen nii rõõmus, kuigi vaatan, et sul on käinud flaksi. Küll sa ilus naine oled, ma tean, siis soovin sulle paljon õnne.
Rocco armastan sind! |
....... :repeää: mitä flaksi .....no pitää tässä elämässä kaikkea kokeilla ....tai ......kiitos ihanista sanoista....näin sun avatarta silloin kuin sinulla oli sun oikea kuvaa......olet houkutteleva ja kaunis ....mutta mun mielestä sinulle sopisi vaalea hiusten väri enempää...ei punainen .....sry!.... |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
25.1.2007, 13:21
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
....... mitä flaksi .....no pitää tässä elämässä kaikkea kokeilla ....tai ......kiitos ihanista sanoista....näin sun avatarta silloin kuin sinulla oli sun oikea kuvaa......olet houkutteleva ja kaunis ....mutta mun mielestä sinulle sopisi vaalea hiusten väri enempää...ei punainen .....sry!.... |
Aitäh XENA
Juu, mä haluan kaikille olla ystävällinen, iästä, sukupuolesta, suuntautumisesta tai muusta sellaisesta riippumatta. Mä en nosta ketään täällä jalustalle, olen tasapuolisesti kaikille sitä, mitä he kulloinkin tarvitsevat.
Näen piruja silmissäni ja mielessäni, kun täällä joku nostetaan joksikin ihmeihmiseksi. (Sorge kaikille, mutta sellaista ihmistä ei ole vielä syntynytkään, joka peittoaisi toiset ihmiset mennen tullen ja tämä on Fakta) Kun vielä omaan kieron mielikuvituksen niin, voit olla varma siitä mitä rivouksia ja rienauksia päässäni syntyy.
Mitä hiusten väriini tulee, pidän itsekin vaaleasta, koska mun silmien Vihreys pääsee oikeuksiinsa silloin, mutta on työlästä leikkiä tyhmää blondia |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
25.1.2007, 13:29
|
|
|
Lemmenkäinen
|
|
Aitäh XENA
Juu, mä haluan kaikille olla ystävällinen, iästä, sukupuolesta, suuntautumisesta tai muusta sellaisesta riippumatta. Mä en nosta ketään täällä jalustalle, olen tasapuolisesti kaikille sitä, mitä he kulloinkin tarvitsevat.
Näen piruja silmissäni ja mielessäni, kun täällä joku nostetaan joksikin ihmeihmiseksi. (Sorge kaikille, mutta sellaista ihmistä ei ole vielä syntynytkään, joka peittoaisi toiset ihmiset mennen tullen ja tämä on Fakta) Kun vielä omaan kieron mielikuvituksen niin, voit olla varma siitä mitä rivouksia ja lainauksia päässäni syntyy.
Mitä hiusten väriini tulee, pidän itsekin vaaleasta, koska mun silmien Vihreys pääsee oikeuksiinsa silloin, mutta on työlästä leikkiä tyhmää blondia :repeää: |
... ..kohta saame sun kanssa ...aiheettomasta keskustelusta ....mutta jollakin blondilla voi olla korvienvälissä enempää ....kuin koko brynetteillä yhteensä......ja veikkaan että olet fiksumpi nainen kuin minä.... .....katsoa peiliin! |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
25.1.2007, 13:39
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
... ..kohta saame sun kanssa ...aiheettomasta keskustelusta ....mutta jollakin blondilla voi olla korvienvälissä enempää ....kuin koko brynetteillä yhteensä......ja veikkaan että olet fiksumpi nainen kuin minä.... .....katsoa peiliin! |
No sitten ei voi muuta kuin sanoa:
Onko myssy hieman kireällä webmasterilla ? Mutta tuskin hän nyt tähän viitsii kiinnittää huomiota, sillä hänellä on niin kiire, ettei mennä ehdi.
Sotkeutuu jatkuvasti kengännauhoihinsa, kun lankee nuorten naisten eteen palvoen heitä
Mä olen oikeasti brunetti, kuten Marilyn Monroekin oli. En viitsi ruveta sanaileen blondeista mitään, sillä jotkut voivat vetää-herneen-nenään siitä.
Ma arvaan, et me molemmad oleme yhtä fiksuja. XENA, kas me oleme julged ning ilusad? Küll sunga on õige tore kirjuttada. Mul meeldiv see asja küll |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
25.1.2007, 13:54
|
|
|
Lemmenkäinen
|
|
No sitten ei voi muuta kuin sanoa:
Onko myssy hieman kireällä webmasterille ? Mutta tuskin hän nyt tähän viitsii kiinnittää huomiota, sillä hänellä on niin kiire, ettei mennä ehdi.
Sotkeutuu jatkuvasti kengännauhoihinsa, kun lankee nuorten naisten eteen palvoen heitä :repeää:
Mä olen oikeasti brunetti, kuten Marilyn Monroen oli. En viitsi ruveta sanaileen blondeista mitään, sillä jotkut voivat vetää-herneen-nenään siitä.
Ma arvaan, et me molemmat olemme yhtä fiksuja. XENA, kas me olemme julged ning ilusad? Küll sunga on õige tore kirjutada. Mulla meeldiv see asja küll |
....Härski on rohkeaa mies ..nostaisin hattu(jos käyttäisin)..hänelle ....kiire..kiire...hidas....jne....elämää kuin tango tanssi ....ollako me julged ja ilusad .....kauneus on katsojan silmissä .....mut rohkeat varmasti .....minulle tänne foorumille tulo oli todella rohkeaa teko ....huhh..huhh....Toivottavasti Mr Lothar ei suutu että ei kritisoida hänet ja........ hähh..... |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
25.1.2007, 14:14
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
....Härski on rohkeaa mies ..nostaisin hattu(jos käyttäisin)..hänelle ....kiire..kiire...hidas....jne....elämää kuin tango tanssi ....ollako me julged ja ilusad .....kauneus on katsojan silmissä .....mut rohkeat varmasti .....minulle tänne foorumille tulo oli todella rohkeaa teko ....huhh..huhh....Toivottavasti Mr Lothar ei suutu että ei kritisoida hänet ja........ hähh..... |
Härski on niin härski, muusta en osaa sanoa, en tunne häntä. Mutta Härskin elämä saattaa olla yhtä tangoilua kyllä - ainakin moottoriurheilun osalta, koska se homma pitää osata, että alkaa hurjapäiseksi moottoriurheilijaksi. Se ei kaikilta onnistu - hurjapäisyys. Ja küll, XENA, me oleme ilusad ja julged!
On erittäin rohkeata tulla tänne kaiken kansan eteen antamaan mielipiteitään. Moni myös äityy ilkeäksi, jos oma mielipide ei vastaa omaa näkymystään. Eli täällä on helppo provosoida toiset kiukkuun asti.
Että kiva, kun uskalsit tulla |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
25.1.2007, 14:18
|
|
|
Hellyyden huipentuma
|
|
Opetellaan yhdessä, mä strippaat ja sä kuvat ja sit vaihdetaan välillä , voidaan sit laittaa kuvia tonne galleriaan ja kattoo mitä ihmiset tykkää |
...hmm ....mitä jos tykkää liika... .....hahh.....pyydämme Härski kuvaama meitä yhdessä ... |
Ei se vaarallista ole jos tykkää kun ei ainakaan heti vaan rakastu
Ammattimies kuvaamassa ei ole hullumpi idea, jos tulee huonot ei voi syyttää kun mua Kuvaaja on ammattilainen ja sä olet .............. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
25.1.2007, 14:27
|
|
|
Lemmenkäinen
|
|
Ei se vaarallista ole jos tykkää kun ei ainakaan heti vaan rakastu
Ammattimies kuvaamassa ei ole hullumpi idea, jos tulee huonot ei voi syyttää kun mua Kuvaaja on ammattilainen ja sä olet .............. |
..... :repeää: ..ehkä kans ...... ..... no ok-ei heti ....mutta....mutta... kukas se naisia tietää |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
25.1.2007, 16:55
|
|
|
Hellyyden huipentuma
|
|
Niin se on että nainen on suurin arvoitus maan päällä, ja innokkaasti moni mies sitä yrittää avata, joku onnistuen hyvin, toinen vähän huonommin mutta täydellisesti ei kai kukaan
Mutta Xena jos todella haluat jotain älä odota liian kauan ettei tilaisuus karkaa |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
25.1.2007, 19:02
|
|
|
Lemmenkäinen
|
|
Niin se on että nainen on suurin arvoitus maan päällä, ja innokkaasti moni mies sitä yrittää avata, joku onnistuen hyvin, toinen vähän huonommin mutta täydellisesti ei kai kukaan
Mutta Xena jos todella haluat jotain älä odota liian kauan ettei tilaisuus karkaa |
...... ooohh.......oliko se tarjous .....toivottavasti .....hmm..ja jos se avatar on sun.. ..mmm....... |
|
|
|
|
|