Kirjoittaja |
Viesti |
< Yleistä seksistä ~ Äänettömät miehet |
|
Lähetetty:
9.2.2007, 17:29
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Kertokaas mulle, miksi miehet ovat äänettömiä naintipuuhissa? Minä en ainkaan ole tavannut sellaista miestä, joka päästäisi ääntäkään lauetessaan
Puhutaan aina vain naisten huudattamisesta, mutta miksi mies ei päästä ääntäkään?
Mikä juju tässä pilee?
Olen äimänä
Kokemuksia? |
_________________ ~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~ |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
9.2.2007, 17:50
|
|
|
Hellyyden huipentuma
|
|
Hassu tyttö Ei kai me nyt niin äänettömiä olla.Itse en ainakaan.Eikä se ääni aina johdu siitä lievästä infarktistakaan... |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
9.2.2007, 17:58
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Joo Mario
Ehkä sinä et ole äänetön, mutta toiset ovat. Karjutko sinä kuin Leijona sitten? Olispa kiva kuulla! |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
9.2.2007, 18:08
|
|
|
Foorumin Jumalatar
|
|
Kyllä meidän isin ainakin kuulee... Ja silloinkin kun pitäisi olla aivan hiiren hiljaa, niin silloinkin hengitys yleensä paljastaa. Mua mokoma aina käskee vaan olla hiljaa...
Mut Nymfis, ehkä sä et vaan kuule niitä miehiäsi omilta äänteiltäsi? |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
9.2.2007, 18:17
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Voi olla noinkin, en tiedä .... Hieman huohotusta siinä kaikki |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
9.2.2007, 18:49
|
|
|
Seksinkuluttaja
|
|
Tuohon alkuperäiseen kyssäriin, niin tuli mieleen se kun mieheltä kysyttiin, että keskusteleeko hän vaimonsa kanssa rakastellessa, johon mies, että kyllä jos puhelin sattuu olemaan lähellä |
_________________ Se on kasvun päivä, jolloin ensimmäisen kerran naurat itsellesi.
(Ethel Barrymore) |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
9.2.2007, 19:00
|
|
|
|
well...mulla on espanjalainen mimmi ja se "valittaa" kun olen niin "hiljaa" naidessa..haluaisi myös puhuisin rumia/rivoja samalla..tämä on aiheuttanut hiukan ongelmia,koska minulta se ei tule luonnostaan...mut oon koittanu opetella ja kyllä se sieltä pikku hiljaa luonnistuu..
Mut joo, voi olla että se on meidän suomalaisten miesten hiljasuutta ja asiallisuutta josta on vaikee päästä eroon..yleisesti vaikea heittäytyä,olla oma primitiivinen itsensä ajatettelematta muita..tai jotain=) |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
9.2.2007, 20:12
|
|
|
Seksialan argumentikko
|
|
Kyllä mulla vaan pääsee ääntä laukeamisvaiheessa,tosin ei niin lujaa huutoa tule mutta kyllä sen kumppani kuulee.Suihinotossa lauetessa tyttöystävän suuhun yritän aina pidätellä äännähdystäni mutta sitä ei kertakaikkiaan pysty pidättelemään.Ai,miksikö koitan sitä pidätellä,no siksi koska huuto on kovempi suihinotossa kuin yhdynnässä. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
9.2.2007, 20:20
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Vieras: mulle tekis tosi gutaa, jos mulle puhuttais rivoja sänkyhommissa
vaan suomalainen mies ei puhu.
ase69: Kiva noinkin, suihin laukeaminen on sulle sitten miellyttävämpi tapa, eikö? |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
9.2.2007, 20:31
|
|
|
Seksialan argumentikko
|
|
Huomiosi oli oikea Tulisydän.Saan räjähtävämmän orgasmin nykyään suihinotossa.Nuorempana se oli toisinpäin. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
9.2.2007, 20:37
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Hienoa, että näin
Mulla itselläni on tukehtumisvaara tuossa asiassa |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
9.2.2007, 20:37
|
|
|
Foorumin Jumalatar
|
|
Tulisydän kirjoitti: |
mulle tekis tosi gutaa, jos mulle puhuttais rivoja sänkyhommissa |
Mä en tykkää puolestani lainkaan, tulee ällö olo ja alan heti miettimään kaikkea... Ja sama pätee kyllä toisinkinpäin, en osaa mitään perverssiä alkaa heittämään; se kun kuulostaisi niin epätodelliselta ja kokisin itseni ihan naurettavaksi.
Onhan toi assa joskus jotain koittanut lypsää, mutta ei oikein irtoa tekstiä tuolla seksin saralla.
Terkuin Pehmo-Ellu |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
9.2.2007, 21:23
|
|
|
Aurinkokunnan seksivalistaja
|
|
Tulisydän kirjoitti: |
Kertokaas mulle, miksi miehet ovat äänettömiä naintipuuhissa? Minä en ainkaan ole tavannut sellaista miestä, joka päästäisi ääntäkään lauetessaan
Puhutaan aina vain naisten huudattamisesta, mutta miksi mies ei päästä ääntäkään?
Mikä juju tässä pilee?
Olen äimänä
Kokemuksia? |
Et olekaan nainut minun kanssani. Onpa joskus naapuri oikein ottanut asiakseen tulla valittamaan ja laitella kirjelappusia postilootaan liiallisen naimismetelin vuoksi. Jouduin sitten naapurinsetää vähän opettamaan, rakentavassa hengessä elämisen perusasioista. Naapuri oli nopea oppimaan.
Snadistisadisti@luukku.com |
_________________ - Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne - |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
9.2.2007, 22:06
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
miksi miehen pitäisi huutaa...tai naisen.Kivempi jos nainen huokaisee nautinnollisesti...joskus tuli poljettua yhtä hoitoa..ääntä lähti kuin vpk:n palosireenistä..rupes häiritsemään itseä..tarvinnut kuin patonki survaista sisään ...OUUU,OUUUUH.... asia tulee pienemmälläkin...metelillä selväksi. |
_________________ mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen... |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
9.2.2007, 22:39
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
cowboi45 kirjoitti: |
miksi miehen pitäisi huutaa...tai naisen.Kivempi jos nainen huokaisee nautinnollisesti...joskus tuli poljettua yhtä hoitoa..ääntä lähti kuin vpk:n palosireenistä..rupes häiritsemään itseä..tarvinnut kuin patonki survaista sisään ...OUUU,OUUUUH.... asia tulee pienemmälläkin...metelillä selväksi. |
Mutta Saakeli sentään, siitähän miehet juuri tykkäävät kun nainen huutaa, vaikka esittäisikin, miehillä ottaa eteen oikein olantakaa.
Sitähän miehet silmät ulospullottaen tuijottavat mitä nainen tekee, mitkä ovat naisen reaktiot. sorge kärjistelyni, Kaupoi
Joo, toi palosireeni- ja patonkijuttu oli hupaisasti esitetty
Vaikeniko hoitosi survaisulla? |
|
|
|
|
|