Kirjoittaja |
Viesti |
< Yleistä seksistä ~ Äänettömät miehet |
|
Lähetetty:
9.2.2007, 22:43
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Snadistisadisti kirjoitti: |
Et olekaan nainut minun kanssani. Onpa joskus naapuri oikein ottanut asiakseen tulla valittamaan ja laitella kirjelappusia postilootaan liiallisen naimismetelin vuoksi. Jouduin sitten naapurinsetää vähän opettamaan, rakentavassa hengessä elämisen perusasioista. Naapuri oli nopea oppimaan.
|
Älä - ihan totta noinko teki? No just! Eipä naapurillasi sitten taida olla muuta kiinnostavaa elämää, kuin seurata, miten teillä huudetaan naimisen tuoksinnassa.
Kyllä on pienet ympyrät ihmisillä, voi sentään.... |
_________________ ~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~ |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
9.2.2007, 22:44
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
TURPA KIINNI huudon se vaati..tosin naapuri kysyi "koulutitko hevosia yöllä" ..."en,yritin lypsää lehmää"...ikävä ettei kukaan ole keksinyt äänieristettyä paperipussia..... |
_________________ mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen... |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
9.2.2007, 22:51
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
^Niin Kaupoi
Tiedätkö mitkä minä haluaisin? Äänieristetyt seinät ja ovet, ihan vain oman intiimiteettisuojan takia.
Kun mä keuhkoon väliin tosi lujaa, siis korotan ääntäni huutamalla, naapurit kyllä kuulee kuka meillä pitää kuria ja kellä on viimeinen sana.
Juu, ja sitten meidän seinänaapurista kuuluu silloin tällöin, kun naapurilla on ilo-ylimmillään , kuten nyt, eli iloliemessä kohtalonkoura jälleen kerran. Onpahan hupia aina väliin, sellaset mekkalat nostaa, että a vot sentään. |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
9.2.2007, 23:14
|
|
|
Seksinkuluttaja
|
|
^Juu mullakin on tuosta kokemusta takavuosilta, kun uusiosinkkuna asustelin, niin silloisen naapurin puolelta kuului aika hyvin kaikki äänet, toisinaan luuli että naapuri panee hengiltä sitä naista mutta näytti se aamulla hipsuttelevan niin tyytväisena pihalla |
_________________ Se on kasvun päivä, jolloin ensimmäisen kerran naurat itsellesi.
(Ethel Barrymore) |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
21.11.2007, 23:47
|
|
|
Seksialan argumentikko
|
|
Meillä isäntä on hipihiljaa koko touhun ajan, alkuun tuntui "hieman" oudolta vaan kaikkeen näemmä tottuu. Allekirjoittaneesta lähtee varmaankin sitten ääntä molempien edestä, mutta kyllä kai hengittää sentään voisi...? |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
2.1.2008, 2:38
|
|
|
Erotiikan esitaistelija
|
|
Itsellä se taitaa enemmän tuo volyymi ja ääntelyn taso riippua kumppanista. Eli nykyisin tuon parimme kaniimmasta osapuolesta.
Kyllä sitä välillä tulee kummankin meistä muistutettua naapureita siitä mitä se äänekäs naiminen tarkoittaa
Sitten saattaakin mennä pitkänkin aikaa ihan hissun kissun |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
3.1.2008, 18:08
|
|
|
|
ehkä se syy on siinä ettei mies saa muuta kuin siemensyöksyn ja senkin kun ajattelee jotain muuta kuin omaa naistansa.
Itse ainakin karjahtelen ja voihkin naiseni kanssa kilpaa, en tosin aina, mutta on niissä siemensyöksyissä huima ero jos vain roiskaisee ja sitten kun se lähtee tuolta varpaiden kynsien alta liikkeelle niin silloin aivan pakko valittaa.
voikait se olla myös miehilläkin sellanen juttu ja mieltymys, että kärsi ja valita h**** minä olen niin kova naimaan ettei kukaan muu pysty samaan, ehkä sellanen alistamisen himo. menikö liika vaikeaksi selitykseksi. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
3.1.2008, 21:40
|
|
|
Erotiikan esitaistelija
|
|
öö..vaikea sanoa kun ei ole koskaan lauennut.. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
4.1.2008, 15:02
|
|
|
Pokestara
|
|
Tulisydän kirjoitti: |
Kertokaas mulle, miksi miehet ovat äänettömiä naintipuuhissa? Minä en ainkaan ole tavannut sellaista miestä, joka päästäisi ääntäkään lauetessaan |
No ei toi kyl pidä paikkansa, mut en tykkää kyl siitä jos mies voihkii kauheesti - innostunut voihkiminen kuuluu meille naisille
Ei vaan - saa voihkia, mä olen jsokus vaan pelästynyt sitä |
_________________ BBG <3 |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
4.1.2008, 16:11
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Anonymous kirjoitti: |
ehkä se syy on siinä ettei mies saa muuta kuin siemensyöksyn ja senkin kun ajattelee jotain muuta kuin omaa naistansa.
Itse ainakin karjahtelen ja voihkin naiseni kanssa kilpaa, en tosin aina, mutta on niissä siemensyöksyissä huima ero jos vain roiskaisee ja sitten kun se lähtee tuolta varpaiden kynsien alta liikkeelle niin silloin aivan pakko valittaa.
|
Tuo minkä allevivasin ja korostin, pitänee suurimmalta osalta paikkansa.
Tuollaisen miehen minä haluan kokea, kun orkku lähtee kynsien alta
Tunnetta mukaan miehet |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
4.1.2008, 22:03
|
|
|
|
vai äänettömiä, no olen sitten poikkeava, sillä en todellakaan pysty ääneti siinätouhussa olemaan. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
4.1.2008, 22:34
|
|
|
Asiantuntijajäsen
|
|
Minulta kysytään aina silloin tällöin että miten saan naiset pitämään niin paljon ääntä videoissani, johon minä yleensä vastaan ihan vaan herjana että väännän jalasta eli ehkä sinun pitäisi kokeilla jotain vastaavaa miehiin |
_________________ Tutustu myös kotisivuihini http://www.MrLothar.fi |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
5.1.2008, 12:57
|
|
|
Mielihyvän messias
|
|
Varmaan toiset ovat äänettömämpiä, kuin toiset.... ja sitten se tapaus ja hetki myös vaikuttaa ainakin itselläni paljon. Mutta itse huohotan melko voimakkaasti ja ääntäkin tulee, kun hyvältä tuntuu.
Minä kyllä "juttelen" tai kyselen naiselta, että mikä tuntuu hyvältä ja juttelen kauniita ajatuksia....
Mutta omalta kohdaltani sanoisin, että en ole kyllä mykkä, kun sähhgyssä ollaan ja rakastellaan tai naidaan.
|
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
6.1.2008, 21:08
|
|
|
Hellyyden huipentuma
|
|
Eipä ole koskaan vielä tuntunut laukeaminen niin hyvältä että olis tullut hihkastua.
Tosin en erityisemmin välitä siitäkään että nainen voihkii kovasti, tuntuu jotenkin teennäiseltä |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
6.1.2008, 21:47
|
|
|
Asiantuntijajäsen
|
|
Kannattaa kokeilla sellaista että köytät miehen kiinni ja ottat siltä niin kauan suihin että nalli palaa, mutta et sitten kuitenkaan lopeta suihinottamista vaan imutat uudelleen ja uudelleen ja... |
_________________ Tutustu myös kotisivuihini http://www.MrLothar.fi |
|
|
|
|
|