Kirjoittaja |
Viesti |
< Fetish ~ KUMISAAPPAAT |
|
Lähetetty:
13.2.2007, 9:46
|
|
|
Kama-Sutran Guru
|
|
Marja reissulla viimme syksynä panin eukkoo takaapäin, molemmilla oli kumisaappaat jalaassa |
_________________ tuhmasta päästä nauttii koko ruumis |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
13.2.2007, 12:17
|
|
|
Horst Nussbaum, poketuottaja
|
|
Viime syksynä sateen jälkeen poimin mustikoita lenkkitossut jalassa ja jalat meni märiksi |
_________________ "Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
13.2.2007, 12:33
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Härski kirjoitti: |
Viime syksynä sateen jälkeen poimin mustikoita lenkkitossut jalassa ja jalat meni märiksi |
Härski, kumpparit jalkaan aina sateen jälkeen, jos menee metsään.
Mulla oli yhteen aikaan hienot kumpparit, korolliset ja sirot, mutta liian pienet. Sitten niihin tuli reikä ja oli vain heitettävä pois...
Leviääkö jalka vanhetessa? |
_________________ ~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~ |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
13.2.2007, 13:05
|
|
|
Seksinkuluttaja
|
|
Tulisydän kirjoitti: |
Mulla oli yhteen aikaan hienot kumpparit, korolliset ja sirot, mutta liian pienet. Sitten niihin tuli reikä ja oli vain heitettävä pois...
Olet säilyttänyt niitä varmaan vaatekaapissa siellä ainakin mun monet vaatteet pienenee |
_________________ Se on kasvun päivä, jolloin ensimmäisen kerran naurat itsellesi.
(Ethel Barrymore) |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
13.2.2007, 13:41
|
|
|
Pokestara
|
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
13.2.2007, 14:08
|
|
|
Aurinkokunnan seksivalistaja
|
|
Helggari, älysin justiinsa ettei mulla ole enää yksiäkään saappaita ensi syksyä varten. Miten sitä sitten lähtee metsään, jos ei saappaita ole. Pitää toivoa, että varallisuus sallii uusien saappaiden hankinnan asap. Eihän sitä tosimies ilman kumppareita voi olla.
Snadistisadisti@luukku.com |
_________________ - Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne - |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
13.2.2007, 14:20
|
|
|
Pokestara
|
|
Mene norkoileen lähiösi Siwan tai Sparin nurkille ja kokeileen onneasi Kuulin miespuoliselta tutultani, et rekkojen levähdyspaikat on myös mainioita paikkoja - jotkut miehet haluu esim. vain ns. poskeen
Kyllä tarviit hyvät vermeet metsään. Onneksi syksyyn on puoli vuotta aikaa eli aikaa on kyl vaikkei flaksi käviskään |
_________________ BBG <3 |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
13.2.2007, 14:56
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
freesex kirjoitti: |
Olet säilyttänyt niitä varmaan vaatekaapissa siellä ainakin mun monet vaatteet pienenee |
Ehei Vapaaseksi
En ole. Hankin ne joskus opiskeluaikana, ne on niin vanhat katsos. Ja kuvittelin jalkani olevan pienempi.
Siihen aikaan tehtiin kumisaappaistakin siedettävän näköisiä, tai sit mä olin tarkempi? Onko enää sellaisia, kuin silloin, tietääkö Härski?
Nyt ne on menneen talven lumia. Olivat varastossa, hiiret tekivät pesänsä sinne.... Mun meni suurinosa kesäkengistä hiirten tihutyön seurauksena, mutta niin meni muidenkin matot ja tavarat, ketkä olivat säilyttäneet tavaroitaan varastossa talven. |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
13.2.2007, 15:10
|
|
|
Foorumin Jumalatar
|
|
Onko enää sellaisia, kuin silloin, tietääkö Härski?
|
Härskistä en tiedä, mutta minä ainakin olen nähnyt moisia. Saksassa noita oli monissakin puodeissa, mutta Helsingissä olen ainoastaan Kenkämarskissa moiset komistukset nähnyt. Ja hintaakin oli makoisat toistasataa... Täytyy vissiim aina yksi filmi tehdä Härskille, niin pääsee sitten kumppari-kaupoille... (Huom! Kaupoille, ei Cowboille..) |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
13.2.2007, 16:30
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
^Siis niitä saa, mutta vain pääkaupunkiseudulta. No, täytyypi katsoa, jos kumppareita tarvitsee, niin lähtee sitten ostelemaan. Saksaan on liian tyyristä mennä yksien saappaiden takia. Ellei sitten opintomatkalle, jossakin vaiheessa. |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
13.2.2007, 16:53
|
|
|
|
|
BigBigGirl kirjoitti: |
Mene norkoileen lähiösi Siwan tai Sparin nurkille ja kokeileen onneasi Kuulin miespuoliselta tutultani, et rekkojen levähdyspaikat on myös mainioita paikkoja - jotkut miehet haluu esim. vain ns. poskeen
Kyllä tarviit hyvät vermeet metsään. Onneksi syksyyn on puoli vuotta aikaa eli aikaa on kyl vaikkei flaksi käviskään |
Ai, jaetaanko siellä lähikaupan nurkilla ilmaisia kumisaappaita
Pitäisi olla kyllä tosi hyvät, vaikka nokialaisetkin kyllä käy. Enkä kyllä ajatellut kumisaappaita poskeen ottamalla maksaa, jätän huoraamisen ihan ammattilaisille. Köyhä olen kyllä, mutta en sentään niin köyhä.
Saappaat pitää silti saada, oli miten oli. Tosi kurjaa lampsia sorsanmetsällä vaikka maihareissa. Jalat kastuu ja saa ties minkä flunssan. Muutenkin kumpparit on ehdoton jalkine maastoon mentäessä.
_________________ - Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne - |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
13.2.2007, 18:05
|
|
|
Pokestara
|
|
Snadistisadisti kirjoitti: |
jätän huoraamisen ihan ammattilaisille. Köyhä olen kyllä, mutta en sentään niin köyhä.
Öööh..taisin sortua hiukan huonoon huumoriin |
_________________ BBG <3 |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
13.2.2007, 18:14
|
|
|
|
|
BigBigGirl kirjoitti: |
Öööh..taisin sortua hiukan huonoon huumoriin |
Ehkäpä minäkin. Sellaista sattuu.
|
|
|
|
|
Lähetetty:
28.2.2007, 11:44
|
|
|
Halukas
|
|
Kun on oikein täysin saapasfetissin lumoissa niin vain kunnon miehekkäät mustat nokialaist kontiot jalassa kiima on täydellistä. Niin se vain on |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
16.3.2007, 11:50
|
|
|
Halukas