Kirjoittaja |
Viesti |
< Yleinen keskustelu ~ netistä saatua seuraa |
|
Lähetetty:
12.2.2007, 2:22
|
|
|
Halukas
|
|
eli kertokaa kokemuksia jos olette onnistunut saamaan netistä seuraa. miten kävi ja niin edelleen. ite olen saanu kaksi kertaa seuraa täältä sivuilta ja kerron ne kunhan joku ensin aloittaa. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
13.2.2007, 15:28
|
|
|
Pokestara
|
|
No en voi kertoo tältä sivustolta saamastani seurasta, mutta netin treffipalstoilta yleensä. Yhteydenottoja on varmaan tuhansia ja treffejä satoja.
Tarjoan maksullista seuraa ja olen saanut tutustua ihmisiin, joka muutoin ei varmasti olisi mahdollista. Hyvin mielenkiintoista seuraa ja parasta seksiä olen saanut netin kautta, "isoja poikia" - erotiikan ystäviä - sen yksityiskohtaisemmin en seurastani voi kertoa, koska asiat ovat luonnollisesti luottamuksellisia. Muunlaista seuraa (kuin maksullista) minulla ei ole ollut vuosikausiin - pidän tästä elämäntavasta
Joskus kun vielä treffailin muuten vaan poikamiehiä niin seura oli useimmiten seurakseni kelpaamatonta. Ihan mukavia ihmisiä, mutta ei minun tyyppisiä. Olen melko ronkeli seurani suhteen, etenkin henkisesti.
Tarjoan maksullista seuraa tätä nykyään ukkomiehille ja taso on miellyttävää |
_________________ BBG <3 |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
13.2.2007, 16:13
|
|
|
Seksinkuluttaja
|
|
^ Minä vastoin en työstä yleensä veloita, mutta aineesta joudun pikkusen pyytämään |
_________________ Se on kasvun päivä, jolloin ensimmäisen kerran naurat itsellesi.
(Ethel Barrymore) |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
13.2.2007, 16:57
|
|
|
Aurinkokunnan seksivalistaja
|
|
BigBigGirl kirjoitti: |
... Tarjoan maksullista seuraa tätä nykyään ukkomiehille ja taso on miellyttävää |
Tämähän lähentelee jo mainostamista...
Snadistisadisti@luukku.com |
_________________ - Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne - |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
13.2.2007, 17:09
|
|
|
Pokestara
|
|
freesex kirjoitti: |
^ Minä vastoin en työstä yleensä veloita, mutta aineesta joudun pikkusen pyytämään |
Enhän minäkään työstä - pikkusen vaan sukkaveroa |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
13.2.2007, 17:11
|
|
|
Pokestara
|
|
Snadistisadisti kirjoitti: |
BigBigGirl kirjoitti: |
... Tarjoan maksullista seuraa tätä nykyään ukkomiehille ja taso on miellyttävää |
Tämähän lähentelee jo mainostamista...
Snadistisadisti@luukku.com |
Tarkoitukseni oli vain kertoa kokemuksestani eli ei mainostaa millään tavalla, vietän tänään vapaapäivääni ja muutenkin minulla on seuranhakuuni ihan "oma kanava" |
|
|
|
|
|