|
Keskustelufoorumi - seksikeskustelu
|
Kirjoittaja |
Viesti |
< Parisuhteet ~ naisen vaihto? |
|
Lähetetty:
16.3.2007, 17:51
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Badman kirjoitti: |
Itseasiassa on jos vain toiletista lavuaari löytyy niin jokaisen vessakäynnin yhteydessä lerska vaan hanan alle ja pesuun, mulla kun se käy näppärästi, vähän venyttää
Tosin ihan yleisissä vessoista tyydyn pesemään vain käteni jota about puolet miehistä ei tee. |
Pahis
Hienoa, olet sitten siisti pahis
Det är Utmärkt |
_________________ ~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~ |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
16.3.2007, 20:12
|
|
|
Pokestara
|
|
Badman kirjoitti: |
no ottaa ja ottaa |
Hyvä poika
Pahus...luin ton et "ottaa ja antaa", mut siinähän lukee ottaa ja ottaa...
(halusin varmaan nähdä niin kovin et sillenhän siinä lukee tai pitäis lukee )
Tuhma poika, soo soo |
_________________ BBG <3 |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
16.3.2007, 20:26
|
|
|
|
Snadistisadisti kirjoitti: |
Huono seksisuhde pilaa ihmissuhteen todella tehokkaasti, heijastuen kovin moneen asiaan. |
Naisilla kun tämä yleensä meneekin toisin päin, eli huono ihmissuhde pilaa seksisuhteen.
Mä suosittelen keskustelua, kannustamista, rohkaisemista, kehumista, hellyyttä ja uskoa ILMAN syyttelyä, vaatimista, riitelyä tai väittelyä.
Oletko unohtanut esileikit? Tunteeko naisesi itsensä halutuksi, seksikkääksi, rakastetuksi, ihailluksi, tärkeäksi? Onko naisellasi liikaa kotitöitä tai stressiä, ettei hänellä ole aikaa haluta sinua? Onko hän epävarma seksitaidoistaan, ulkonäöstään, sinun toiveistasi tai haluistasi? Annatko hänelle selkeää palautetta (kiitosta, kehumista, "voihkintaa"), kun hän tekee jotain oikein? Mä olen varma, että mitä enemmän annat, saat kaiken tuplana takaisin. Sama pätee hyvään ja huonoon kohteluun.
Jos nimenomaan suuseksi on ongelma, niin pelkääkö naisesi tukehtumista? Oletko joskus varoittamatta työntänyt peniksesi hänen kurkkuunsa ja aiheuttanut näin pelkoa tai jopa jonkinlaisen trauman? Tai onko joku ennen sinua tehnyt hänelle niin?
Jos perusasiat eivät ole kunnossa, on turha odottaa mitään ihmemuuttumista seksin saralla? Peruskommunikointi kuntoon, toisen arvostusta ja kunnioitusta, rakkautta, kannustusta ja hellyyttä, niin eiköhän seksisuhdekin kohene. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
16.3.2007, 21:04
|
|
|
Foorumin Jumalatar
|
|
^Johan natsas!! Täällä yhdytään edelliseen, täysin rinnoin! |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
23.3.2007, 19:24
|
|
|
|
Lainaus: |
Jos perusasiat eivät ole kunnossa, on turha odottaa mitään ihmemuuttumista seksin saralla? Peruskommunikointi kuntoon, toisen arvostusta ja kunnioitusta, rakkautta, kannustusta ja hellyyttä, niin eiköhän seksisuhdekin kohene. |
Elän itse aika samanlaisessa tilanteessa kuin ketjun aloittaja, mutta ongelma ei ole mikään suihinoton puutostila vaan yleensäkin se tarpeiden kohtaaminen. Ne vaan ei kohtaa millään.
Tuohon yllä olevaan lainaukseen sen verran, että ei ole ainakaan täällä auttanut nuo asiat. Asioista on keskusteltu ja on lupailtu että koitetaan parantaa, mutta kuukauden päästä kaikki on taas ennallaan. |
|
|
|
|
|
|
|
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia |
|
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Voit vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|
Ilmainen webcam:
|