Kirjoittaja |
Viesti |
< S/M ja Kinky ~ Missä menee raja? |
|
Lähetetty:
28.3.2007, 20:01
|
|
|
Aurinkokunnan seksivalistaja
|
|
Kysymys kaikille kieroon kasvaneille, perversseille ja muille asiasta kiinnostuneille.
Makuuhuoneessa harrastettujen leikkien taso ja tyyli vaihtelevat. Monikin pitää rajuista leikeistä tai alistamisesta/alistumisesta. Mieltymykset vaihtelevat paljon, samoin halukkuus eri asioiden tekemiseen.
Missä menee raja jota ette ylitä seksissä? Mihin asti olette valmiita menemään? Kuinka pitkälle sessiota voi jatkaa, jos partneri on valmis mihin tahansa? Missä kohdalla tulee stoppi? Miksi stoppi tulee siinä kohtaa, missä se tulee.
Snadistisadisti@luukku.com |
_________________ - Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne - |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
28.3.2007, 20:22
|
|
|
Pokestara
|
|
En kehtaa kertoa, etten saa tänne bannia ei vaan en pidä kovin rajusta menosta, mut tuhmasta... |
_________________ BBG <3 |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
28.3.2007, 20:40
|
|
|
|
|
Veikkaan, että tällä osastolla saa olla jo aika rajut rajat leikeissä, että bannia paukahtaisi. Ikäraja saattaisi olla semmoinen, mutta tuskin mikään kehdonryöstäjä olet kuitenkaan.
Entä onko BBG:n tuhmuudella rajoja?
_________________ - Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne - |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
28.3.2007, 20:44
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Jaa-a. Mä en omien elämänkokemusteni vuoksi siedä minkäänlaista alistamista.
Mä mieluimmin itse alistan, sen verran musta löytyy Sadisista Miestä . Mun kostonhimo tyydyttyisi huomattavasti, jos voisin mätkiä miehiä niin lujaa (sen totisesti tahtoisin tehdä) ja kivuliaasti, että ne tietäisivät, miltä tuntuu olla alistettu ja mulle ei sanota vastaan !
Siksipä minä myös kiivailen teidän miesten kanssa täällä aina välillä.
No avattareni kertoo jotain... Kädet rautoihin, ehkä? |
_________________ ~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~ |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
28.3.2007, 20:48
|
|
|
Pokestara
|
|
Snadistisadisti kirjoitti: |
Entä onko BBG:n tuhmuudella rajoja? |
Elämä on niin suhteellista aika pervå olen myönnettäköön |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
28.3.2007, 20:50
|
|
|
Pokestara
|
|
Tulisydän kirjoitti: |
voisin mätkiä miehiä niin lujaa (sen totisesti tahtoisin tehdä) ja kivuliaasti, että ne tietäisivät, miltä tuntuu olla alistettu ja mulle ei sanota vastaan ! |
Haluaisitko "mätkiä" myös naisia? |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
28.3.2007, 20:51
|
|
|
Kama-Sutran Guru
|
|
No kyllä minä kehtaan, eikai siitä bannia tule. Paskaa en ota suuhun pissat vielä menee, eikä ole edes hassumman makusta. Joskus on tehty scat juttujakin, hierottu sörsselit toisen pakaroille ja katseltu kun pötkö työntyy peräaukosta ulos, kiihottavaa Vinkkinä pissaleikeistä kiinnostuneille; juokaa vettä pari litraa ennen sessiota ja käykää kusemassa pari kertaa ristiin ja juokaa lisää vettä niin kusi ei maistu enää vettä kummemmalta
Kaverin kanssa tehdään sopivan rajuja SM juttuja. Sitomista ja alistamista, ruoskimista ja steariinia perskannikoille. Ei meillä ole mitään erityistä turvasanaa, joskus on että "kiitos mestarille, voimmeko jatkaa huomenna" |
_________________ tuhmasta päästä nauttii koko ruumis |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
28.3.2007, 20:53
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
BigBigGirl kirjoitti: |
Haluaisitko "mätkiä" myös naisia? |
En, ehdottomasti en halua, miksi minun pitäisi heitä mätkiä? He eivät ole tehneet minulle mitään sellaista, josta olisin sydänverelläni tulistunut. |
_________________ ~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~ |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
28.3.2007, 20:59
|
|
|
|
|
Sadismini on kaikkiruokaista. Mies, nainen, androgyyni... Millaisen ihmisen tahansa voi laittaa kärsimään.
Ja nauttia siitä...
|
|
|
|
|
Lähetetty:
4.8.2007, 17:58
|
|
|
Halukas
|
|
Mielikuvitus asettaa rajat. Tietysti myös oma ja toisen terveys. |
_________________ Absit ira in puniendo. |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
4.8.2007, 21:52
|
|
|
Erotiikan esitaistelija
|
|
Olen alistuvaa sorttia miltei "kaikki ruokainen" ,mutta erite eli pissa- kakka jutut niissä tulee raja suorastaan seinä vastaan. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
24.4.2011, 18:54
|
|
|
Seksialan argumentikko
|
|
Itse olen tavallista pervompi jätkä. Ainoastaan vaippaleikit, veri ja oksennusjutut ovat sellaisia mitä tuskin tulen harrastamaan. Sen sijaan esimerkiksi pissa ja kakkalekit on mulle ihan ok. |
|
|
|
|
|
|