Kirjoittaja |
Viesti |
< Yleistä seksistä ~ seksiä vanhemman kanssa. |
|
Lähetetty:
7.1.2006, 14:30
|
|
|
|
Olen 21 vuotias porilainen poitsu ja olen harrastanut seksiä vanhemman naisen kanssa onko se jotenkin väärin? Hä oli 45 vuotias ja minä tuolloin 20 vuotias. Meinasimme jopa alkaa seurustelee kunnes hän lähti ulko maille ja on ollut poissa jo 6kk.ehdotuksia olen tyhmä kun harrastan seksiä vanhemman kanssa vai onko iällä merkitystä? Itse pidän vanhemmista naisista ja kokemuksia on myös enemmän.....minulle voi myös txt mielipiteet 0440103855 |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
7.1.2006, 14:59
|
|
|
Horst Nussbaum, poketuottaja
|
|
No niin kauan kuin molemmat pidätte siitä ja pidätte toisistanen ja ette riko lakia alaikärajan suhteen (mitä ette tuossa tee) niin kaikki on ok ja paljon menestystä ja onnea.
Jos joku tuota paheksuu niin minä lupaan paheksua sen kannanoton.
Tietenkin pitää muistaa että ikäerosta johtuen voi olla hieman erilaiset odotukset parisuhteen merkityksen ja jatkon kannalta mutta jos noi asiat on ok niin siitä vaan.
Tästä tuli muuten mieleen kummallinen asia, että en ole koskaan kuullut kenenkään paheksuvan 20v miehen ja 45v naisen suhdetta, mutta tiedän että 40v miehen ja 20v naisen suhdetta on kyllä paheksuttu, että mies käyttää nuorta "tyttöä" hyväkseen. Tuo on muuten minusta erikoista. |
_________________ "Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
7.1.2006, 15:07
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Eipä tuossa ihmeitä, kun kuitenkin sinutkin jo voidaan reilusti täysi-ikäiseksi ja kypäksi aikuiseksi laskea. Jos molemmat tietävät missä mennään ja kivaa on, eivät hyväksikäytön merkit täyty, joten mitäpä sitä kukaan moralisoimaan.
Itsekin olen toisiaan vanhempiin naisiin kallistunut, tosin suurin ikäero taitaa olla 6-7v luokkaa. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
7.1.2006, 16:49
|
|
|
Seksiholisti
|
|
Niin, noh minä olen 21v. ja olen myös nauttinut seksistä ja seurustellut vanhempien miesten kanssa.. enkä näe siinä mitään väärää.. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
7.1.2006, 18:47
|
|
|
Kama-Sutran Guru
|
|
Mmmm. mieleeni muistuu tapaus kun olin noin 25:nen. Olin päivällä kaupungilla kävelemässä ja näin aivan ihanan seksikkään rintavan ja persevän rouvan. Seurasin häntä eräälle ulkoilmaterassille ja menin oman limpsani kanssa hänen pöytään (molo jäykkänä ) istumaan ja tekemään tuttavuutta. Nainen oli lähempänä viittä kymmentä iältään. No lopulta siinä kävi niin että päädyimme sänkyyn eräässä hänen kotikaupunkinsa hotellissa muutamaa viikkoa myöhemmin.
Se oli aivan mahtava reissu josta näen märkiä unia vieläkin
Mitään seurustelua ei kuitenkaan ollut, ei ollut nettiä eikä kännyköitäkään vielä käytössä. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
9.1.2006, 19:10
|
|
|
|
panin mäkin ollessani 25v yli 60v naista ja hyvältä tuntui! |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
9.1.2006, 19:13
|
|
|
Foorumin Jumalatar
|
|
Minun "vanhin" panoni oli minua 15 vuotta vanhempi. Mutta jos mieheni sanoisi samoin, häneltä puuttuisi peenis.
Oi tätä naisen kieroutuneisuutta ja iänkaikkista katkeruutta! |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
19.1.2006, 11:19
|
|
|
|
olen ollut 30w vanhemman naisen kanssa ja 25w ja noin 20w vanhemman olen itse 20w. pidän vanhemmista he ovat parempi ja kiimasempia!
t:nuori poika 20w, olen koukussa vanhemmpiin, käyttävät hyväksi uijui! |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
19.1.2006, 12:42
|
|
|
|
Mun eka seksikokemus reilu kakskymppisenä oli baarista "pyydystetty" (tiedä sitten kuka pyydysti kenet) reilu viiskymppinen nainen. Lähinnä lähdin pukille vain siksi, kun nuorta miestä alkoi neitsyys ahdistaa. Ei olisi kyllä paremmin voinut käydä, kokemus oli estottomuudessaan ihan uskomaton. Puhuttiin tuhmia, leikittiin vaatteilla, nuoltiin paikkoja jne. Sen jälkeen nuoremmat kokematomammat tytöt tuntuivat kovin vaisuilta, vaikka toki myönnän heti että silti mieluummin rakastelen oman rakkaan avovaimoni kuin jonkin yhden illan tuttavuuden kanssa. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
19.1.2006, 16:34
|
|
|
|
Oon 18 vuotias typykkä ja oon ollu n. 50 vuotiaan kollin kaa. Tuntui se hyvältä vaikka oli 32 vuotta ikäeroo. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
22.2.2006, 23:33
|
|
|
Erotiikan esitaistelija
|
|
Kyllä se on niin meikäläisen kokemuksella myöskin, että vanhempi nainen on se hurja ja kyytiä saa minkä kerkee. Sen minkä löysyydessä saattaa hävitä (ei aina), niin seksikkyydessä voittaa.
Tälläkin hetkellä naiseni on 10 vuotta vanhempi ja kyytiä pesee pari kertaa päivässä |
_________________ ----
Viski72
---- |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
23.2.2006, 3:33
|
|
|
Seksiholisti
|
|
Viski72 kirjoitti: |
Kyllä se on niin meikäläisen kokemuksella myöskin, että vanhempi nainen on se hurja ja kyytiä saa minkä kerkee. Sen minkä löysyydessä saattaa hävitä (ei aina), niin seksikkyydessä voittaa.
Tälläkin hetkellä naiseni on 10 vuotta vanhempi ja kyytiä pesee pari kertaa päivässä |
No niin se menee miestenkin kanssa.. Eipä paljon poikasilta saa sellasta kyytiä, mitä hieman vanhemmat miehet osaavat.. Toisaalta poikkeustapauksiakin on olemassa, nämä ovat niitä joille naiset yleensäkin ovat vain panopuita.. Muka tosimiehiä, kunnon panoäijiä.. pah, sanon minä.. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
1.4.2006, 17:14
|
|
|
|
Itse olin n. 24v. kun harrastin seksiä 38v kanssa. Suosittelen jos on kiinnostusta |
Viimeinen muokkaaja, HesalainenJ pvm 10.4.2007, 8:45, muokattu 1 kertaa |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
3.4.2006, 18:42
|
|
|
|
enpäs ois ikinä uskonu että löydän sut täältä matti! hävettääkö? oletko kenties ihan saatanan tyhmä vai aineissa? mitäköhä merja sanoo ku saa tietää että levittelet numeroas netissä? |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
3.4.2006, 18:54
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin