Kirjoittaja |
Viesti |
< Pelit ja vehkeet ~ minkäkoikoine penis? |
|
Lähetetty:
17.6.2007, 19:12
|
|
|
|
Olen 19 vuotta ja stondiksessa 17 senttinen. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
2.6.2008, 20:30
|
|
|
Halukas
|
|
Sopivan mittainen... Olen vilpittömästi vakuuttunut, että jokainen jota ko. tieto OIKEASTI kiinnostaa, tulee tänne mittaamaan. Metrimitalla. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
2.6.2008, 23:21
|
|
|
|
rakastajallako se kaksykkönen on!? millonhan käy et oma ukko ei riitä vaan ulkoistat kaikki seksi hommat rakastajalle!! |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
3.6.2008, 18:20
|
|
|
Supermalli
|
|
^ Jos tuo oli minulle, niin oman miehen kanssa olen tietysti useimmin... muu on lisäherkkua! Ja sitä paitsi naisten kesken |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
4.6.2008, 22:10
|
|
|
|
Kirjoitan ensimmäistä kertaa yleensäkään mihinkään seksipalstaan. En voinut enää vain katsella ja ihmetellä peniksen kokoa ja sen merkitystä koskevia kirjoituksia.
Mittasin minäkin oman vempeleeni kun olin täyttänyt 40 vuotta. Sen pituus oli noin 15cm, paksuudesta en tiedä vieläkään. Ja ikää on tullut jo paljon lisää.
Mutta miksi sitten kirjoitan.
Olin koko ikäni ollut siinä uskossa että kaluni on kookas ja muhkea sellainen. Nuorempana olin jotensakin viriili tyttöjen perässä juoksia ja niitä "hoitoja" oli useita samanaikaisesti ja hyvin monia kymmeniä kaiken kaikkiaan. En yhdelläkään kertaa koskaan ollut kuullut kaluni olevan liian pieni, mutta monesti kuulin maininnan kesken aktin että "v***u mikä kalu ja kova.
Rauhoituin aikoinani ja perustin perheen.
Nykyinen vaimoni kehui kaluani maasta taivaaseen ja kertoi että vihdoinkin saa oikeaa kalua ja kunnolla. Ihmettelin syytä, mutten kehdannut kysyä.
Vaimoni oli silloin uusi tuttavuus ja minulle on jotenkin ominaista että kestän uutuuden kanssa laukeamatta todella pitkään, mutta kun tuttuus iskee niin laukeaminenkin sitten tulee helpommaksi, jopa joskus liiankin helpoksi.
Mutta siihen syyhyn miten se minun kalu nyt sitten niin ihana voi olla?
Kalu kiertää voimakkaasti vasemmalle ja on kivi kova, sen tiedän itsekin. Mutta syy oli nykyisen vaimoni mielestä se että kun minulla on niin pieni verrattuna hänen entiseen mieheensä. Minun vehkeeni oli kuulemma kovana melkein yhtä iso, kuin ex miehensä kalu saunassa velttona. Kaluni on kuulemma juuri sopiva ja koskettaa jotain kohtaa aktin aikana niin kovin että jalat menee alta. Ja on paljon kovempi kuin hänen entisen miehensä kalu.
Takaapäin ei kuulemma entisen miehen kanssa halunnut ollenkaan paitsi äärettömän varovaisesti. Ja jos mies oli vähänkään päissään niin silloin hän ei osannut olla tarpeeksi varovainen ja vaimoni ei sitten suostunutkaan.
kaiken kaikkiaan kaluni on minulle juuri sopiva ja pidän sen kanssa peuhaamisesta, yksin sekä myös naisen kanssa. Ja jos sillä olen saanut naiset ja etenkin vaimoni tyytyväiseski on sen koko ja olemus juuri se mitä siltä koskaan tulen tarvitsemaan.
Oma lukunsa olisi tietenkin se, että jos se olisi niin pieni etten itsekään pystyisi nauttimaan seksistä. Silloin olisi syytä etsiä jonkinlaista apua. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
4.6.2008, 22:38
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
^Loistava kirjoitus, jonka voin allekirjoittaa referaattiin "sopivankokoinen on kiva". |
_________________ dont show her you want - make her want you |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
5.6.2008, 18:42
|
|
|
|
parikymmentä senttiä vissiin on, joo on se... |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
8.7.2008, 20:34
|
|
|
Erotiikan esitaistelija
|
|
Mittanauhalla tulos ylpeänä 21 cm, takymetrillä 20,2 cm ja uusin menetelmä laserkeilaus tuotti lopullisen pettymyksen 19,788 cm, ei perskeles äijähän kuihtuu kokonaan ? |
_________________ Mo |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
10.7.2008, 0:18
|
|
|
|
Kun tuossa ei aiemmin kukaan varsinaisesti vastannut tuohon alkuperäiseen kysymykseen, niin minä sitten vastaan, 14cm on normaali.
Yleisimmät mitat ovat 13 ja 15 cm:n välillä. Eikun kovaa ajoa vaan, onnea matkaan. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
10.7.2008, 7:39
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Anonymous kirjoitti: |
Kun tuossa ei aiemmin kukaan varsinaisesti vastannut tuohon alkuperäiseen kysymykseen, niin minä sitten vastaan, 14cm on normaali.
Yleisimmät mitat ovat 13 ja 15 cm:n välillä. Eikun kovaa ajoa vaan, onnea matkaan. |
Ulkomuistista väittäisin että noita normimittoja on toitotettu eri ketjuissa täällä ainakin sata kertaa... |
_________________ dont show her you want - make her want you |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
10.7.2008, 8:57
|
|
|
|
"Ulkomuistista väittäisin että noita normimittoja on toitotettu eri ketjuissa täällä ainakin sata kertaa..."
Mitä sitten ? Aivan turha kommentti. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
10.7.2008, 15:07
|
|
|