Kirjoittaja |
Viesti |
< Avautumiset ~ Härskin elämää |
|
Lähetetty:
29.1.2006, 1:36
|
|
|
Horst Nussbaum, poketuottaja
|
|
Koska toi Mr Lotharin elämää keskustelu on käynyt niin vilkkaana ja saanut suuren suosion, ajattelin alkaa pitämään omaa viestiketjuani joka kertoo minun elämästäni, joka on varmaan ihan yhtä mielenkiintoista kuin Lotharin seikkailut.
23-28.1.2006 conffasin kantapalvelimia ja säädin omakuva saittia nopeammaksi. Kävin läpi 3020 riviä funktioita ja varmaan alkavalla viikolal huomaatte että omakuva on nopeampi. Istuin tässä alla olevan työkoneen ääressä pitkiä öitä ja vietin normaalia mukavaa nörtin elämää. Ruuduissa näkyy seurantaikkunoita ja avonaisia editoreita.
Kun nuorempana osallistuin koodauksen SM kilpailuihin en päässyt finaaliin koska minulla ei ollut tarpeeksi näyttöä, siksi nykyään työkoneessani on kolme näyttöä joihin työpöytä venyy, reso on 3840x1024
Saankohan minäkin nyt osakseni kateellisien kettuiluja ja kauniiden teinityttöjen yhteydenottoja, jotka haluavat tavat minut |
_________________ "Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
29.1.2006, 3:16
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Minä ainakin olen kateellinen noista näytöistä. Luulin olevani edistyksellinen, kun venytän näyttöni kahteen ruutuun...
[URL=http://img73.imageshack.us/img73/8836/pict14482hu.jpg]
[/URL]
Toiset osaavat tehdä osaamisestaan ammatin, minä vain "näpertelen"... Mutta paikkansa kullakin |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
29.1.2006, 14:54
|
|
|
|
Hehe,
Hienoo.
Vähänkö siisti ja varmasti niitä tyttöjän yhteyden ottoja tulee varsinkin jos laitat vielä sun saksalaisesta kulku välineestä kuvan..Mikä vastaa samat nopeudet ja näkö kuin mustalla pantherilla..Oliko seBMW..
|
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
29.1.2006, 15:02
|
|
|
Asiantuntijajäsen
|
|
Unohdin kirjautuu,
Muuten Härski toi sun nimi Horst Nussbaum on tosi härski vasta nyt huomasin ..hehe
ehkä mun taiteilija nimeni vois vaihtaa
Tony Bohrung Hersteller tai Tony Arsch Bumser |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
29.1.2006, 21:28
|
|
|
|
|
Täytyy alkaa varmaan Bemarin valokuvia täällä levittelemään, ei ole yhtään tyttöä/naista ottanut yhteyttä vaikka mun työpöydän kuva on tossa jo vuorokauden ollut
Kalle muuten keksi tän mun nicknamen mitä tässä käytän - kiitokset hänelle. |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
2.2.2006, 16:39
|
|
|
Seksiholisti
|
|
*ottaa yhteyttä Härskiin ja haluaa tavata*
|
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
3.2.2006, 0:45
|
|
|
|
Kyrväkäs hiiri Nussbaumilla |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
7.8.2006, 12:17
|
|
|
Panopupu
|
|
Tämä elämästä kertova viesti osoittaa aivan loistavaa huumorintajua |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
25.8.2006, 22:38
|
|
|
Seksiholisti
|
|
Joo o..kivat pelit.. Ei siinä |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
26.8.2006, 12:49
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Härski hyvä
No, mä en ainakaan kadehdi sua millään tavoin. On sulla työ, sittaat yöt läpeensä kuvaruutujen edessä. Kyll sun kannattais ajatella mihin asti jaksat venyä. Kuuntele enemmän itseäsi ja tee sen mukaan, vaikka kait mun helppo täältä sitä neuvoa, en mä sillä.
Onko sulla apua saatavilla tohon hommaan |
_________________ ~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~ |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
26.8.2006, 13:53
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Mä ihmettelen miten monsieur Härskin hermot kestää tota hommaa.... |
_________________ mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen... |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
26.8.2006, 13:57
|
|
|
Seksiholisti
|
|
cowboi45 kirjoitti:
Lainaus: |
1) se on hyvä hermonen
2) hyvin säilyny
3) se tykkää tästä hommasta ... |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
26.8.2006, 16:07
|
|
|
|
|
cowboi45 kirjoitti: |
Kyllä välillä on tiukkaa ihan oikeasti, mutta asiakaspalveluduunit on paljon raskaampia kuin tämä. Tässä ei tarvii niin kovasti kumarrella, se helpottaa. |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
27.9.2006, 21:08
|
|
|
|
|
Tänään 27.9.2006 olen kovemman luokan asiantuntijan kanssa conffannut www.romanssi.fi deittisaittiin (missä on tarkoitus hakea seuraa ja ystävää vähän mulla kuin pikapanotarkoituksella) kuvien MMS lähetysmahdollisuutta.
Eli nyt pitäisi toimi se, että kamerakännykällä ottaa kuvan ja lähettää tonne galleriaan tai omaan profiiliin, ohjeet on tuolla romanssi.fi saitilla.
Tälläinen on Härskin päivä ollut tänään. Eikös ole ollut kiinnostavaa ja kova meno päällä
En olekaan vielä tällä viikolla ehtinyt syödä mitään niin nyt menen safkalle ja jatkan koodaamista myöhemmin yöllä... |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
19.10.2006, 21:14
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Herman hei
Kännykkäkameralla ei oikein saa kovin hyvälaatuisia kuvia , mutta pyrimme ottamaan ne kirkkaassa valossa, että ovat selkeitä.
Digikameraa ei osteta likan takia - huolimaton, välipitämätön ja kohta ois koko vehje kaputt. (ja mä en jaksa aukoo rieväläpeäni jatkuvasti sille, )
Tää niin kuin asian vierestä. Kun nyt satuit mainitsemaan MMS-viesteistä, tulipahan vaan mieleen. |
_________________ ~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~ |
|
|
|
|
|