|
Keskustelufoorumi - seksikeskustelu
|
Kirjoittaja |
Viesti |
< Avautumiset ~ Penis avatar-kuvana (split) |
|
Lähetetty:
2.11.2007, 22:05
|
|
|
Pokestara
|
|
Tulisydän kirjoitti: |
Mutta, hyvä BBG, minä omaan hyvän ilmaisutaidon näin, miksen käyttäisi sitä hyväksi??? Teenkö näin mielestäsi väärin? En. |
Ei se väärin ole pikemminkin juuri sitä itseskeisyyttä /ajattelemattomuutta...Kokeilin itsekin tuota tyyliä, niin katso itsekin mikä lopputulos ei varmasti tuntunut sinusta kovin mukavalle kun kirjoitin mitä ajattelin ottamatta sinua huomioon? |
_________________ BBG <3 |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
2.11.2007, 22:13
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Savolaiset ..jos aikanaan särjen ja silakan myynti olisi kielletty pääkaupunki seudulla ,olisi nämä viäräleuat pesiytyneet Koupion kupeeseen eivätkä olisi tulleet tuohikenkineen kehäteiden läheisyyteen Terv.suomi suomalaisille liike Hämeen osasto mittee kohta alkoo tapahtummaa .... |
_________________ mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen... |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
2.11.2007, 22:16
|
|
|
Foorumin Jumalatar
|
|
Joo, nyt mie laitan tän ketjun hetkeksi jäähylle. Turhan lujaa mennään taas...
Olen pahoillani aiheuttamastani haloosta, mutta toivottavasti se ei vaikuta ihan jokaiseen ihmiseen kuitenkaan... |
|
|
|
|
|
|
|
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia |
|
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Voit vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|
Ilmainen webcam:
|