Kirjoittaja |
Viesti |
< Vaatteet sekä apuvälineet ja niiden käyttö ~ Seksikoneet??? |
|
Lähetetty:
10.11.2007, 17:37
|
|
|
Seksialan argumentikko
|
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
10.11.2007, 17:41
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Custom made vehkeitä kyseiselle productiolle, joten tuskin noita kenelläkään on ollut mahdollisuutta päästä testaamaan... |
_________________ dont show her you want - make her want you |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
10.11.2007, 20:22
|
|
|
Asiantuntijajäsen
|
|
Minä olen katsellut vierestä ja itse asiassa hiukka säädellyt nopeuttakin kun ex-tyttöystäväni ja kaksi muuta naista testasi tuollaista laitetta aikanaan yksissä bileissä. Täytyy myöntää että oli aika meininkiä, yksi konetta testanneista naisista laukesi niin rankasti että hän tärisi noin 15 minuuttia eli taisi kone toimia ainakin hänen kohdallaan paremmin kuin hyvin.
Tässä hiukka toisenlainen versio panokoneesta, kyseisen tuotteen saat Suomestakin.
PS. Noita fuckingmachines.comin koneitakin sai aikanaan tilattua Suomestakin, en nyt vain muista että minkä firman kautta. |
Viimeinen muokkaaja, Mr Lothar pvm 4.1.2008, 2:22, muokattu 3 kertaa _________________ Tutustu myös kotisivuihini http://www.MrLothar.fi |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
10.11.2007, 20:26
|
|
|
Supermalli
|
|
Herran jestas , nuohan näyttävät ihan raiskauskoneilta... ...kumminkin mieluummin aito elävä Iso "raiskaaja"... mutta jos sitten vanhainkodissa nuo koneet, jaksaisivat eikä rypyt haittaisi... |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
10.11.2007, 22:12
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
ANA-76-
Herranjee Tuossa linkisssä näytti ihan kidutuskoneelta
Tuo kyllä varmasti korvaisi miehen mennen tullen
Lähdenpäs kokeilemaan tuota ja heitä miehet veks sen jälkeen en heitä tarvitse |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
10.11.2007, 22:32
|
|
|
Supermalli
|
|
Eikös noita oikeastaan voisi antaa Seksitreffien naisille testattaviksi... mutta eihän nuo silti miestä korvaa, kun eivät kumminkaan leikkaa nurmikkoa ja vie roskia... |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
11.11.2007, 10:38
|
|
|
|
Aika hurjia koneita, eikös teillä naisilla muuta käyttöä meille miehille ole. Voi voi, teillä naisilla aina vaan se yksi mielessä. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
11.11.2007, 11:25
|
|
|
Asiantuntijajäsen
|
|
pieni vikkelä kirjoitti: |
Aika hurjia koneita, eikös teillä naisilla muuta käyttöä meille miehille ole. Voi voi, teillä naisilla aina vaan se yksi mielessä. |
Äläs nyt, bi-vaimohan juuri kirjoitti että:" mutta eihän nuo silti miestä korvaa, kun eivät kumminkaan leikkaa nurmikkoa ja vie roskia..." |
_________________ Tutustu myös kotisivuihini http://www.MrLothar.fi |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
11.11.2007, 13:17
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
pieni vikkelä kirjoitti: |
Voi kuule, onhan teillä.
Te olette uljaita urhoja ja teitä pitää aina silloin tällöin halailla
Sillä jokainen tarvitsee välillä haleja ja kiitosta.
Mä olen vain niin itsellinen, että tekisin kaikki työt itse, mutta mun realiteetit sanelevat, että siihen en kykene.
Älä masennu, olette te miehet ihan ok-tyyppejä |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
11.11.2007, 13:24
|
|
|
|
kiitoksia, joo kyllähän sitä tietenkin mukava on joskus ihan vaan halailla. Ei se meillä miehilläkään aina se seksi ole mielessä |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
12.11.2007, 13:02
|
|
|
Seksialan argumentikko
|
|
bi-vaimo kirjoitti: |
Eikös noita oikeastaan voisi antaa Seksitreffien naisille testattaviksi... mutta eihän nuo silti miestä korvaa, kun eivät kumminkaan leikkaa nurmikkoa ja vie roskia... |
No ei, mut ei ne toisaalta jätä vessanpöntönkantta ylös, makaa sohvalla tarpeettomasti, hallitse TV:n kaukosäädintä... |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
12.11.2007, 13:06
|
|
|
Seksialan argumentikko
|
|
Tulisydän kirjoitti: |
ANA-76-
Herranjee Tuossa linkisssä näytti ihan kidutuskoneelta
Tuo kyllä varmasti korvaisi miehen mennen tullen
Lähdenpäs kokeilemaan tuota ja heitä miehet veks sen jälkeen en heitä tarvitse |
Kertoilehhan meille kokemuksia het ku miehet oot pihalle heittänyt ja koneen saanut testattua |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
13.11.2007, 13:19
|
|
|
|
Tulipa taannoin rakennelltua tollainen yhden sortin panokone.Vaimo sai ainakin orgasmin jo muutamankymmenen työnnön jälkeen.Ja kyllä siinä itelläkin on mälli herkässä,kun sivusta seuraa tuollaista elämöintiä. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
13.11.2007, 13:26
|
|
|
|
Ps. kyseinen kone on myytävä! Jos joku haluaa kuvia,niin laittakaa sähköpostiosoite. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
13.11.2007, 18:54
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
ANA-76- kirjoitti: |
Kertoilehhan meille kokemuksia het ku miehet oot pihalle heittänyt ja koneen saanut testattua |
Voi rähmä
Mulla on sen verran outo ja ihmeellinen huumorintaju, ettei sitä kaikki ymmärrä.
Siippaani en vaihtaisi toiseen, ei se vaihtamalla parane, voi vain pahentua. Kun yhteinen elo on tässä hionut hieman särmiä, mikäs meidän ollessa. |
|
|
|
|
|
|