|
Keskustelufoorumi - seksikeskustelu
|
Kirjoittaja |
Viesti |
< Fetish ~ Ulkonevat häpyhuulet |
|
Lähetetty:
1.1.2008, 16:31
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
like kirjoitti: |
Enpäs ehtinyt niitä Tulisydämen häpäreitä nähdä..vaikka livenä mieluummin sellaisia katselisinkin. |
Kulle lohdutan sua sen verran, että avana kuva oli kompakti, olisit todennäköisesti tarvinnut suurennuslasin.
Mä vaan vetäsin hihasta Jortsulle, ettei suuret sanat suuta halkase, siksi ja todiste oli näkyvissä...
Tuskin enää viitsin nähdä vaivaa noiden kuvien uudelleen postaamista gallerian puolelle, ääh... työlästä....
Noista häppäreistä. Mä häpesin aina niitä nuorena, toisilla ei näkynyt yhtikäs mitään, mutta mulla näkyy...
Mietin, että pitäiskös mennä pienennysleikkaukseen, kun nuo **** näkyy...
Olen tämän täällä aiemminkin maininnut huumoriosastolla, mutta menköön tässä: Tyttäreni oli jotain 4-5 vuoden. Olimme käyneet saunassa ja hiippailin alasti siinä jonkin aikaa. Likka tokaisi: "äiti! Sulla on Kikkeli!"
Johon minä, olin vaan, että mitä ihmettä, ennen kuin tajusin ja arvaa repesinkö naurusta ?
Riemulla ei ollut rajaa... |
_________________ ~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~ |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
26.6.2008, 13:11
|
|
|
|
Edelleen voi ilmoittautua! |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
15.5.2012, 9:24
|
|
|
Halukas
|
|
Munkin sisko joskus lapsena ihmetteli, tuleeko silleki isompana tällanen ruusu :'D Mutta jos kiinnostaa isot häppärit, saa laittaa privaa. 19v, sopusuhtainen ja avoin tyttö Helsingistä kaipais miestä! |
|
|
|
|
|
|
|
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia |
|
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Voit vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|
Ilmainen webcam:
|