Kirjoittaja |
Viesti |
< Yleistä seksistä ~ Opastusta peppuseksin saloihin? |
|
Lähetetty:
22.2.2006, 15:56
|
|
|
Halukas
|
|
mistä löytyisi jonkunmoinen opas peppuseksin saloihin?Lupasin mihelleni peppuni neitsyyden,mutta pelottaa silti hieman ajatuskin hänen kalunsa tunkeutumisesta peppuuni,eikä kyseessä ole mikään "pikkuveli"..liukasteena kai tuo keltainen vaseliinipurkki toimii parhiaten,mutta onko esim. asennolla merkitystä ja kuinka paljon?Kaipa se eka kerta sattuu väkisinkin jonkun verran,mutta miten tehdä siitä mahdolisimman miellyttävä?Ja miten siihen voi valmistautua? |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
22.2.2006, 17:50
|
|
|
|
Meillä oli tyttöystävällä kans sama ongelma et kaikki pelotti eka..mut hyvin se eka kerta sit meni..ja nykyään siitä jo tykätään.. Tosiaan sitä liukastetta kannattaa käyttää reilusti elikkä runsaasti ja meillä paras asento on tyttö selällään ja jalat mun olkapäillä.. siinä peppu on ilmeisesti vähiten jännittyny.. Sit ku paikat antaa vähän periks ni muissakin asennoissa onnistuu..mut tosta on ainaki meillä aina alotettava!! Alku on melkein aina vaikeeta ja sisään meno voi kestää kymmenenki minuuttia..mut kyl se siitä lähtee eteneen.. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
22.2.2006, 19:06
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Totuttelua ja lämppäilyä ensin sormipelillä, reilusti liukkaria jo siinäkin vaiheessa. Kyljellään sitten "lusikassa" kun itse asiaan yritetään, siinä lienee helpoin naisen rentoutua... Ja H-I-T-A-A-S-T-I.
Ei aiheesta taida kirjoja löytää, ainakaan ihan Akateemisesta |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
22.2.2006, 19:25
|
|
|
Halukas
|
|
Tässä opastusta peppuseksistä nauttimiseen
Kaiken A ja O on suolen tyhjentäminen ennen operaatiota. Parhaiten se onnistuu niin, että menet pöntölle, otat käsisuihkun tai vastaavan ja asetat veden lämpötilan siihen kohtaan, mistä se ei mene kuumemmalle ilman että painat sitä nappulaa. Päästät vettä pepun suuaukolle hetken, niin että se rentoutuu. Voit kokeilla sormella - jos sormi menee helposti peppuun niin lämpötila on oikea, jos ei niin laita vesi kuumemmalle. Tästä seuraa, että suolesi tyhjentyy kuin itsestään. Tee näin jonkin aikaa, sitten voit sormella kokeilla tuntuuko peräsuolessa jotain "ylimääräistä" ja "kaivaa" niitä pois. Huuhtelu on valmis kun tuntuu ettei peräsuolessa ole mitään eikä ole kakkahätä. Aikaa kannattaa varata vähintään 10 minuuttia. Älä koskaan päästä vettä suoleen paineella, koska se voi jäädä sinne ja tulee aktin aikana pois...
Ennen peppuun "tunkeutumista", ota sormeesi Apobase-käsirasvaa (sininen purkki) ja laita sitä pepun suulle ja puöritä sormeasi sisällä niin että rasvaa on joka kohdassa pepun suulla. Vähän samaa rasvaa munaan ja paras asento on mielestämme takaapäin kontallaan. Nainen voi laskea ylävartalonsa sängylle, jos tuntuu siltä että pystyy niin rentoutumaan paremmin. Ensimmäisillä kerroilla voi pelätä että suolesta tulee jotain pois, mutta jos "tyhjennyksen" on tehnyt oikein niin sitä pelkoa ei pitäisi olla. Pelkoa voi helpottaa sillä, että asettaa käsipyyheen alleen (ettei ainakaan sängylle mene mitään ). Samaa konstia voivat käyttää myös miehet jos haluavat että heidän anustaan käsitellään. Näin molemmat voivat täysillä nauttia peppuseksistä!
-Sari & Rami
Jos kysymyksiä niin mailatkaa sari-rami@luukku.com |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
22.2.2006, 19:27
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Jaa-a, meillä ei ole kyllä sen kummemmin tyhjennelty... Eikä ole mitään sotkuja tullut vastaankaan. Ehkäpä tuo nainen tyhjenee luonnostaan hyvin |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
22.2.2006, 23:44
|
|
|
Halukas
|
|
Ok,kiitos neuvoista,ja jos jollain on vielä lisää niin tervetuloa!Ai,niin siis kumiahan on kai käytettävä? |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
22.2.2006, 23:53
|
|
|
Halukas
|
|
Riippuu tietenkin teistä käytättekö kumia vai ette. Tuntuu paremmalta ilman ja jotkut rasvat ja kumi eivät sovi yhteen. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
23.2.2006, 3:43
|
|
|
Seksiholisti
|
|
Assan eka ohje oli kyllä parhain.. Mun mielestä paljon muuta ei tarvi tietää.
Tässä elämässä minua on pannut peppuun ainoastaan yksi mies.. Tai no okei, kaksi, mutta eka kokemus oli se, kun nuoruudessa lupasin silloiselle poikaystävälleni, että okei, kokeile, ja hän kun survaisi sen kerralla pelkän syljen avulla sisään, niin ei hyviä muistikusia jäänyt. Mutta tämä toinen, kenen kanssa olen kyseistä touhua harrastanut ja vaikka kyseessä ei ole mikään pienikokoinen kalu, niin tekniikka on ollut tärkein ja se menee juuri niin, että kaikki jutut vaan hyvin hyvin hitaastai ja paljon liukkaria.
Asennosta sen verran, että aluksi en lähtisi kokeilemaan takaapäin, koska silloin miehen kalu pääsee kaikista syvimälle. Joko ihan lähetyssaarnaajassa, missä naisen on helppo rentoutua, mutta tilanteesta on myös helppo "paeta", tai sitten, jos itsellä on tarpeeksi rohkeutta, niin nainen päälle ja laitetaan se kalu itse sinne sisälle omaa tahtia.. Viimeisimmässä homma voi kuitenkin nopeasti jäädä sikseen, koska aluksi se kuitenkin sattuu, mutta kun hetken kestää ja osaa rentoutua, niin tuntuu taivaalliselta.
Itse tarvisten myös luottamusta peliin.. Assan nainen taas tykkää hyvää, kun kerron, että antaisin Assan panna mua pyllyyn jos tuntisin ja luottaisin.. Ainakin, jos osaisi toteuttaa noi ohjeet siihen malliin ku kirjottaa
*nauraa*
|
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
23.2.2006, 8:34
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
sanya kirjoitti: |
Ok,kiitos neuvoista,ja jos jollain on vielä lisää niin tervetuloa!Ai,niin siis kumiahan on kai käytettävä? |
Kyllähän se hyvä olisi noin siisteyden ja bakteerien kannalta, vaan pakko myöntää ettei siinä ole kumeja keritty ottamaan mukaan meilläkään... |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
23.2.2006, 9:32
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Kiathal kirjoitti: |
Assan nainen taas tykkää hyvää, kun kerron, että antaisin Assan panna mua pyllyyn jos tuntisin ja luottaisin.. Ainakin, jos osaisi toteuttaa noi ohjeet siihen malliin ku kirjottaa |
Luottamus taitaa olla oleellisin asia - aikansa otti meilläkin ennen kuin se saavutettiin... |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
23.2.2006, 10:47
|
|
|
|
Maltti on valttia. Paras asento lähetyssarnaja, liukkaria kannattaa käyttää reilusti ja naisen pitää olla rentona. Parisuhteeessa ei me ainakaan olla kondomia käytetty anaaliseksissäkään, eikä ole mitään tulehduksia yms. tullut... |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
23.2.2006, 17:23
|
|
|
Foorumin Jumalatar
|
|
Assan nainen taas tykkää hyvää, kun kerron, että antaisin Assan panna mua pyllyyn jos tuntisin ja luottaisin.. Ainakin, jos osaisi toteuttaa noi ohjeet siihen malliin ku kirjottaa
*nauraa*
|
Saat anteksi, jos kirjoitat kyseisestä asiasta yhteenvedon tuonne fantasiat-osioon! |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
24.2.2006, 3:44
|
|
|
Seksiholisti
|
|
Eliksiiri kirjoitti: |
Assan nainen taas tykkää hyvää, kun kerron, että antaisin Assan panna mua pyllyyn jos tuntisin ja luottaisin.. Ainakin, jos osaisi toteuttaa noi ohjeet siihen malliin ku kirjottaa
*nauraa*
|
Saat anteksi, jos kirjoitat kyseisestä asiasta yhteenvedon tuonne fantasiat-osioon! |
*panee heti mielikuvituksen liikkeelle ja julkaisee tarinan, kun saa sen valmiiksi* |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
24.2.2006, 8:28
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
*panee heti mielikuvituksen liikkeelle ja julkaisee tarinan, kun saa sen valmiiksi* |
Ohoh, innolla odotellessa |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
25.2.2006, 0:32
|
|
|
Halukas
|
|
Oukei,kiitos kaikille neuvoista,suuri päivä on edessä!ja jos kaikki sujuu hienosti saatatte jopa saada raportin ja jos ei niin haukut..
palaan asiaan.. |
|
|
|
|
|
|