Kirjoittaja |
Viesti |
< X-files ~ Unelmapuoliso |
|
Lähetetty:
27.2.2008, 12:05
|
|
|
Horst Nussbaum, poketuottaja
|
|
Tässä onkin minulle hyviä uutisia. Juuri tätä tietoa olen odottanut. Toivottavasti kaikki naisetkin lukevat tämän ja alkavat voimimaan tämän mukaan.
http://www.tietoviikko.fi/doc.te?f_id=1315904&s=r
Äsken vielä kun katsoin ovesta käytävälle en tosin nähnyt siellä jonomuodostelmaa odottamassa mua
Mutta kyllä tuon uutisen jälkeen kehtaa sanoa että ammatiltaan nörtti |
_________________ "Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
27.2.2008, 14:22
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Joo, Härski
Kyllä mies joka osaa nämä henkimaailman vehkeet hallita, olisi kiva partnerina. Ei tarttis soitella mihkään, kun mies hoitelisi koneet kondikseen
Kun tää masiina tarttis huoltoa, pitäs alustaa yms. mitä kaikkea tässä henkimaailman vehkeessä nyt on ja pitää tehdä, masinamestari sanoi, että netistä pitää hakea suojausohjelma siksi aikaa, kun tätä rukkaa kuntoon.
Toinen puolisko minusta ei löydä edes kirjaimia näppäimiltä, käyttää vain omiin hotkotuksiinsa, häneltä on koneen huollossa turha kysellä apua.
Mutta mitä muuta nörtti antaa?? |
_________________ ~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~ |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
27.2.2008, 14:37
|
|
|
|
|
Tulisydän kirjoitti: |
Tässä siteeraan Captain Jack:in kuolematonta sanontaa, vai olikohan se Barbosa joka Pirates of the Caribbean filkalla sanoi jo legendaksi muodostuneen perusperiaatteen: "Take it all - give nothing back!" |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
27.2.2008, 16:05
|
|
|
Seksialan argumentikko
|
|
Joo, Härski
Kannattaa valita nörtti, joka ei ulkoiselta olemukseltaan ja muilta taidoiltaan vaikuta nörtiltä...
best of both worlds niin sanoakseni... |
_________________ -oon liian totta ollakseni hyvä- |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
27.2.2008, 22:23
|
|
|
Hellyyden huipentuma
|
|
No nyt selvis miks mulla ei käy flaksi. Olis kannattanut käydä enempi kouluja tai opetella nää tietokoneen vähän paremmin |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
28.2.2008, 4:48
|
|
|
|
|
Naisten logiikka tuossa asiassa (miksi ne haaveilee nörteistä aviopuolisona) on ilmeisesti seuraava.
1) Tietokoneet ovat maailman arvaamattomin ja vaikeimmin ymmärrettävä laite.
2) Miehet jotka ymmärtää tietokoneiden päälle ymmärtää varmaan myös naisia ja on siksi hyviä puolisoja.
Valitettavasti tuossa logiikassa on yksi paha kompastuskivi: Meidän nörttien mielestä tietokoneet on selkeitä, loogisia, yhteistyökykyisiä sekä helposti ymmärrettäviä laitteita |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
28.2.2008, 6:00
|
|
|
Estoton erogeenikko
|
|
Härski kirjoitti: |
Meidän nörttien mielestä tietokoneet on selkeitä, loogisia, yhteistyökykyisiä sekä helposti ymmärrettäviä laitteita |
Jaaha. Itse asiassa ovathan naiset juuri samanlaisia, kuin tietokoneet. (lausunto annetaan nörtin uralta rehellisiin töihin loikanneen rintaäänellä). Helppo niitä on ymmärtää ja niiden toiminta on selvää, kuin käki jäissä.
Se, että niidenkään käyttöjärjestelmiä ei ole suunniteltu tolkku päässä, ei asiaa muuta. Liekö naaraksessa Vista? |
_________________ Tämäkin kommentti on aivosolujeni (molempien) tuote. Suhtaudu siihen, kuin vaalilupaukseen. |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
28.2.2008, 14:44
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Naisten logiikka tuossa asiassa (miksi ne haaveilee nörteistä aviopuolisona) on ilmeisesti seuraava.
1) Tietokoneet ovat maailman arvaamattomin ja vaikeimmin ymmärrettävä laite. |
1. Joillekin naisille kyllä, täytyy myöntää ja ihmetellä, että mitä sitä tietokonetta pelkää ei se rikki mene, jos vähän menet siellä täällä ja tutkit. mitä tietokoneessa on. Ei ne tiedostot sieltä itsestään häviä.
Vaatii vainen hieman halua opetella, että hallitsee ainankin resurssit. Tämä asia vaatii suunnatonta halua oppia tietämään, kaikki tietämisen arvoinen.
Motivaatio kohdalleen ja kone kyllä pelittää.
2) Miehet jotka ymmärtää tietokoneiden päälle ymmärtää varmaan myös naisia ja on siksi hyviä puolisoja.
Valitettavasti tuossa logiikassa on yksi paha kompastuskivi: Meidän nörttien mielestä tietokoneet on selkeitä, loogisia, yhteistyökykyisiä sekä helposti ymmärrettäviä laitteita |
Ai, nyt laitoit pahan Härski
Naiset eivät siis sinun mielestäsi ole:
1. Selkeitä
2. Loogisia
3. Yhteistyökykyisiä
4. Helposti ymmärrettäviä.
Tuota minä en tule milloinkaan myöntämään saati allekirjoittamaan |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
28.2.2008, 15:28
|
|
|
Seksialan argumentikko
|
|
Ai, nyt laitoit pahan Härski
Naiset eivät siis sinun mielestäsi ole:
1. Selkeitä
2. Loogisia
3. Yhteistyökykyisiä
4. Helposti ymmärrettäviä.
Tuota minä en tule milloinkaan myöntämään saati allekirjoittamaan |
Takes one to know one... eli naiset varmaankin ovat kaikkea tuota yllämainittua, mutta vain toisille naisille jotka soveltavat/ymmärtävät naisten logiikkaa. |
_________________ -oon liian totta ollakseni hyvä- |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
28.2.2008, 19:48
|
|
|
|
|
Mietinkin, että kirjoitinko liian kryptisesti vai aukeneeko viestini piilomerkitys kenellekään hyvä että täällä on ajattelevia lukijoita |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
28.2.2008, 21:51
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Mietinkin, että kirjoitinko liian kryptisesti vai aukeneeko viestini piilomerkitys kenellekään hyvä että täällä on ajattelevia lukijoita |
Niin, Härski
Älä koskaan aliarvoi kykyäni lukea ja ymmärtää tekstiä.
Se on taas eri juttu, otanko mihinkään kantaa, viitsinkö nähdä vaivaa |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
1.3.2008, 13:44
|
|
|
Romantiikan ruumiillistuma
|
|
Tässä onkin minulle hyviä uutisia. Juuri tätä tietoa olen odottanut. Toivottavasti kaikki naisetkin lukevat tämän ja alkavat voimimaan tämän mukaan.
http://www.tietoviikko.fi/doc.te?f_id=1315904&s=r
Äsken vielä kun katsoin ovesta käytävälle en tosin nähnyt siellä jonomuodostelmaa odottamassa mua
Mutta kyllä tuon uutisen jälkeen kehtaa sanoa että ammatiltaan nörtti |
Pitää noita nörttihommia ainakin harrastella nykyään paljonkin.
Sitten kun vähän kuntoilee, niin ei tipahda tuolilta ..
Ei vain oikein naisia tule tietokoneen kautta , pitäs kai ihan työkseen tehdä.. siis harrastelu ei riitä, että luukuttaa joka deitissä ja tekee kotisivujaan ym.
En kuitenkaan pistä niin pahakseni, harrastelen.. kotiapäin se kaikki "työ" on lopulta..
minähän haen myös jotain oikeaa työtäkin, kukaties vaikka jonkun deitin kauttakin joku bongais mut vaikka.. ehkei hollywoodiin, mut jotain..
ja löis ensin tilille alkupääomaksi MILJOONA EUROA, ettei .. |
_________________ - - - |
|
|
|
|
|