Kirjoittaja |
Viesti |
< Asennot ja privaatit leikit ~ yksin. |
|
Lähetetty:
27.4.2008, 0:13
|
|
|
|
Itse itseni sormin orgasmiin. Ei auta mitkään kiihottavat ajatukset tai muut. En pääse mitenkään sormilla orgasmiin. Onko vihjeitä miten saan kunnon orgasmiin? |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
27.4.2008, 20:29
|
|
|
Estoton erogeenikko
|
|
Käytä jonkun toisen sormia... |
_________________ Tämäkin kommentti on aivosolujeni (molempien) tuote. Suhtaudu siihen, kuin vaalilupaukseen. |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
28.4.2008, 20:51
|
|
|
|
Hyvähän tommosia neuvoja on antaa mut niitä kun on tälläsen ei-thaikku/viro naisen vaikea noudattaa Suomalaisten miesten sormet tuntuu työntyvän muihin pilluihin... |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
29.4.2008, 8:29
|
|
|
Halukas
|
|
moi täällä olis 22v. mies joka voisi ehkä auttaa sinua tuolla tilanteessa, voisin nimittäin puhtaasti vaan sormettaa sinua tai jos haluat että saatan sinut orgasmiin kuilellä niin sekin onnistuuu!.
voisin sormettaaa sinua kahdella sormella tai toisenkäden sormet vaikka pepussa, miltä kuullostaa?.
vastaile niin jutellaan lisää.
t. henkka |
_________________ kaikki naiset ikää ja kokoa katsomatta Kirjoittelemaan mulle........ kaikkee kivaa.
ps. olen nuori ja villi mies. |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
29.4.2008, 8:45
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Voi jumaliut, tämä menee kyllä lukkoon jos nyt sata innokasta sormettajaa alkaa täällä tyrkyttämään. |
_________________ dont show her you want - make her want you |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
29.4.2008, 18:07
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
assa kirjoitti: |
Voi jumaliut, tämä menee kyllä lukkoon jos nyt sata innokasta sormettajaa alkaa täällä tyrkyttämään. |
Oikein Asser Oikein. Onko sulla avaimet jo valmiina ?
Minä täällä hekumoin lukitusajatuksella |
_________________ ~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~ |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
29.4.2008, 18:25
|
|
|
Mielihyvän maanikko
|
|
panettaa(ko)han kirjoitti: |
En pääse mitenkään sormilla orgasmiin. Onko vihjeitä miten saan kunnon orgasmiin? |
Kokeileppa vesisuihkulla klitan hierontaa. Mä ainakin saan sillä kaikkein helpoimman orkun, varsinkin jos menen selälleni lattialle makaamaan ja rentoudun täysin.
Nimim. Onneksi on kiinteä vesimaksu... |
_________________ Älä ota kesäkissaa ... liian rajusti! |
|
|
|
|
|