Kirjoittaja |
Viesti |
< Striptease ja privaatti ~ Suomen huonoin privaatti |
|
Lähetetty:
21.11.2006, 20:31
|
|
|
|
Aatu kirjoittaa:
Olen vuosien ajan käynyt erotic clubeissa. Sellaista valheisiin perustuvaa toimintaa se on sekä yrittäjän että tanssijoiden puolelta. Niistä paikoista en löydä enää mitään uutta. Turussakin eräässä strippibaarissa pienen pieni shamppanjapullo makssa 30 euroa. Eräs tyttö kertoi että siinä on huono kate. Kommentoin että ei voi olla vaikka baari ottaa siitä puolet sillä ko. pottu maksaa Alkon tukussa 3-4 euroa. Pullosta tulee hädin tuskin kaks ja puoli pientä pikarillista. Ja kaikenlisäksi se shampanjaksi kerrottu juoma onkin vain kuohuviiniä. TÖRKEYS ON HUIPUSSAAN. Mutta eikös se vaan niin ole että kusettaa saa jos joku vaan sen sallii. Minä en moisia pulloja enää osta. Kaks vuotta sitten se maksoi 15 euroa ja sit se ykskaks tuplaantui hinnaltaan muttei määrältään. Selvinpäin olen heidän kuten muidenkin turun ja rauman seudunn erotiikkabaareien touhuja katsellut.
Silleen kirjoitti Aatu! |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
26.5.2008, 22:49
|
|
|
Halukas
|
|
hei kaikki miehet olen töissä qveen showssa helsingissä ja myös teen polttari keikkoja ja opetan tanssin salaisuudet naisellesi jos kiinosttaa niin ottakaa yhteyttä lenitamirella@hotmail.com ja jos haluatte nähdä valokuvan niin sitten kun olet ottanut yhteyttä niin voin antaa valokuvia.olen 23vuotias ja iloinen ja suoraan puhuva nainen |
_________________ tino |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
27.5.2008, 7:18
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
13811381 kirjoitti: |
hei kaikki miehet olen töissä qveen showssa helsingissä ja myös teen polttari keikkoja ja opetan tanssin salaisuudet naisellesi jos kiinosttaa niin ottakaa yhteyttä lenitamirella@hotmail.com ja jos haluatte nähdä valokuvan niin sitten kun olet ottanut yhteyttä niin voin antaa valokuvia.olen 23vuotias ja iloinen ja suoraan puhuva nainen |
Siis kumpiko nyt olet, mies vai nainen? Vai kirjoitteleeko samalla tunnuksella pariskunta? |
_________________ dont show her you want - make her want you |
|
|
|
|
|