Kirjoittaja |
Viesti |
< Yleinen keskustelu ~ Jääkiekko |
|
Lähetetty:
25.2.2006, 16:06
|
|
|
Seksiholisti
|
|
Kyllä on hieno seurata tuota Suomen Leijonien taivalta tuolla olympialaisissa. Toivottavasti se kulta huomenna irtoaa
Se mikä minua tässä pelottaa niin on nuo dopingasiat. En ole koskaan nähnyt suomalaisilta tuollaista jääkiekkoa ja olisi todella, todella ikävä asia, jos tuo tulossa oleva kulta kaatuisi kiellettyihin aineisiin
Mutta pitää toivoa, että saamme huomenna juhlia oikein kunnolla Suomen puolesta |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
25.2.2006, 16:18
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Jääkiekko joukkueurheiluna ei ole yleensä dopingissa niin silmätikkuna - kas kun ei se yksi pääsky kesää tee.
Hyvin ovat pojat pelanneet ja Niittymäki tuli niiinsanotusti kulman takaa melkoiseksi muuriksi Suomen maalille. Ellei taas käy vanhanaikaisesti Ruotsin kanssa, niin kulta saattaisi olla plakkarissa |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
25.2.2006, 16:50
|
|
|
Horst Nussbaum, poketuottaja
|
|
Joo, olen kuullut että ovat hyvin pelanneet. Itse en seuraa kuin moottoriurheilua, mutta tiedän tarkalleen koska lätkämatsit alkaa ja loppuu ja voittaako Suomi.
Nääs kun matsi alkaa niin videoiden lataaminen käytännössä loppuu ja kun matsi loppuu niin lataaminen jatkuu. Jos suomi voittaa niin lataaminen alkaa hitaasti ja jos häviää niin voimakkaammin. Sama päti muuten Curlingiin.
Sitä en oppinut erottamaan että kumpi alkoi, lätkämatsi vai curling, siinä en huomannut eroja |
_________________ "Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
26.2.2006, 16:07
|
|
|
Horst Nussbaum, poketuottaja
|
|
Nettiliikenne hiljeni kummasti, alkoiko sielä juuri joku peli? |
_________________ "Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
26.2.2006, 19:25
|
|
|
Hellyyden huipentuma
|
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
26.2.2006, 20:59
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Jep, oli aika karua katseltavaa Nummisen kyyneleet matsin jälkeen. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
1.3.2006, 12:03
|
|
|
Seksiholisti
|
|
Minäki vollotin kuin viimestä päivää matsin jälkeen.. Sitten totesin kavereille, että eipä tää jääkiekko mulle mitään merkitse
Vähän ne meinas nauraa mulle |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
2.3.2006, 16:24
|
|
|
|
jossu kirjoitti: |
Ei tullu kultaa.... |
Taitaapa sittenkin tulla kultaa mut ei aivan totutulla tavalla.Btw Jossu oot helvetin timmin näköinen pakkaus mikäli toi avatar on sun oma kuva.I like |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
3.3.2006, 13:03
|
|
|
Seksiholisti
|
|
Anonymous kirjoitti: |
Ei tullu kultaa.... |
Taitaapa sittenkin tulla kultaa mut ei aivan totutulla tavalla. |
Mitä tää tarkottaa??? |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
3.3.2006, 13:07
|
|
|
|
Ruotsalaiset on katsos mokannut jotain voitonjuhlissaan.Jotain sponsoreita esiintynyt tai siis mainoksia jotka ei ole liitoksissa ruotsin olympiakomiteaan.Mut uusin tieto on että asiaa ei tutkita ja mitali pysyy sveduilla ellei kansainvälinen olympiakomitea nosta asiasta älämölöä ja vie ruotsin mitalia |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
3.3.2006, 13:13
|
|
|
Seksiholisti
|
|
No v****!!!! Kyllähän se mitali pitää Suomeen saada!! Tavalla tai toisella Suomi sen ansaitsikin |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
3.3.2006, 13:29
|
|
|
|
Oon kiathal sun kanssa aivan samaa mieltä että mitali kuuluu Suomelle mutta täytyypi odotella vähän aikaa ja katsoa kuinka asiat etenee. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
3.3.2006, 14:43
|
|
|
|
Anonymous kirjoitti: |
Ei tullu kultaa.... |
Taitaapa sittenkin tulla kultaa mut ei aivan totutulla tavalla.Btw Jossu oot helvetin timmin näköinen pakkaus mikäli toi avatar on sun oma kuva.I like |
Juu saa nähä miten käy. Luulis, että ruotsalaiset tekee kaikkensa sopiakseen tuon jutun. Tuskin haluavat mitalia menettää...
On oma kuva avatarissa. Kiitos |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
3.3.2006, 14:43
|
|
|
Hellyyden huipentuma
|
|
^Ja se olin siis minä äskön Unohan aina kirjautua sisään... |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
3.3.2006, 15:00
|
|
|
Erotiikan esitaistelija
|
|
Toivottavasti svedut sen mitskun menettää.Mua ottaa aivoon koko kansa.Ja olishan hyvä näpäytys ministeri Perssonille kun mitali lähtis.Se kun oli heti turpa auki ja aukoos päätä finskeille Jossu se on ainakin mun mieleen.Tuollaisia naaraita ei juurikaan näe eli oot hunajaa silmille.Pidä itsestäs jatkossakin hyvää huolta niin miehet tykkää mun lisäksi |
_________________ Joo joo niinhän ne kaikki |
|
|
|
|
|