Kirjoittaja |
Viesti |
< Yleinen keskustelu ~ Ylläpito suojelee 0700-häiriköitä? |
|
Lähetetty:
19.10.2008, 0:48
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Mä en tunne kovin montaa kiinalaista ,yks tuttu on Hui Lai Lee ,töissä ikean vuodepuolella .Nauk Kai Lee on toinen (muistaakseni jonkun "virvoitus" juomatehtaan palkollinen) .Ja sitten on Fuk Yu Too.. |
_________________ mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen... |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
19.10.2008, 1:06
|
|
|
Horst Nussbaum, poketuottaja
|
|
^ Joo, toi Fuk Yu Too on tuttu ja sen serkku Fuuk Me on tehnyt videoita tuon Mr Peten kanssa, niitä löytyy tuolta ylävalikosta kun katsoo Suomivideo tai Aikuisvideo linkkien takaa Aasia tai Eksoottinen otsakkeiden alta. Siinä oli pieni kielimuuri kun ne noita teki ja sen Proxyn piti olla välityspalvelimena, eli tulkkaamassa kiinasta härmän-kielelle ja takaisin...
Niin ja Fuuk Me tulee mun kanssa tonne Helsingin Seksimessuille (sEXHIBITION syksy 2008) jotka on kai noin 15.11 Hesassa, eli jos kiinnostaa tavata niin ottakaa koodia mulle. |
_________________ "Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
19.10.2008, 1:12
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
tuleeko Suk Me Too myös ? kuulin huhua että seksimessujen teemana olisi tänä vuonna kiinalaisuus (vai puhuiko kiinalainen toimittaja kaverini Hu Hu Pu Hu pötyä ) |
_________________ mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen... |
|
|
|
|
|