|
Keskustelufoorumi - seksikeskustelu
|
Kirjoittaja |
Viesti |
< Pelit ja vehkeet ~ Nainen, suurin kalu jota olet saanut, ja oliko se parasta? |
|
Lähetetty:
10.12.2008, 12:15
|
|
|
Erotiikan esitaistelija
|
|
Itse toteasin tähän, että akti kestää joskus vähemmän aikaa ja joskus pidempään vähän tilanteesta riippuen. Itselleni on tärkeää että se toinen eli parempi puolisko tulee hoidettua aluksi hyvin ja sen jälkeen itse vasta lataa tulemaan kunnolla kaikki mitä on pidätellyt sisällään
tiesti jos kamalat himot on sama kellä niin se 3minuuttia riittää, mutta itse olen huomannut ainakin jotkut naiset ovat vasta todella hot siinä 20-30min kohdalla ja siitä se vain paranee Tiesti tähänkin vaikuttaa se minkälaiset esileikit on tehtynä
Itselleni ihanne aika peuhata on noin 50 min
Mut ennen kaikkea kaikki riippuu siitä vähän mistä roikkuu |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
10.12.2008, 20:04
|
|
|
Supermalli
|
|
muru kirjoitti: |
assa kirjoitti: |
Jason kirjoitti: |
en kehuskele mut alle 2 tunnin ei pääse kirveelkään... |
Hanki muksu niin opit hoitamaan hommat alta 3 minuutin. |
Niin totta! Ja kyllä itse ainakin ennemmin otan 3 minuutin munan kuin 2 tunnin.. jos äijä tahkoo tunninkin niin voiko se tuntua superhyvältä jollei siinä ajassa vielä tapahdu mitään |
Minä tykkään, jos Mies nai pitkään, mutta laukeaa sinä aikana useasti... Että Mies siis ottaa uudelleen ja uudelleen just niin kuin haluaa ja siihen reikään kun haluaa eikä todellakaan kysele yhtään mitään... siinä saa tuntea olevansa todella nainen! Ja saa tietysti muutenkin...
Mutta se kolmen minuutinkin muna on joskus tosi kiva - mutta samat ehdot siihen ottamiseen kuin tuossa pitkän kaavan ottamisessa... Minulla vain on niin, että ne omat halut siinä vain lisääntyvät ja lisääntyvät, haluaisi saada lisää... sen takia sitä sitten on joskus tullut sorruttua vaikka mihin, kiimainen nainen on helppo... |
|
|
|
|
|
|
|
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia |
|
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Voit vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|
Ilmainen webcam:
|