Kirjoittaja |
Viesti |
< Fetish ~ sperma fetissi |
|
Lähetetty:
7.1.2008, 18:26
|
|
|
|
Minulla ja vaimollani on varmaan hieman erikoinen ja tuhma fetissi, nimittäin tykkäämme molemmat tosi paljon siitä kun laukean hänen kasvoilleen. Molemmat meistä haaveilemme paljon siitä että minä ja toinen mies tulisi hänen kasvoille. Olemme etsineetkin hommaan sopivaa mutta tuloksettomasti, varmaan pitää kääntyä ammattilaisen puoleen tai sitten ulkomailla jonkun ihan tuntemattoman kanssa joka ei varmasti aiheuttaisi tulevaisuudessa ongelmia. Vai olisiko jollakin jotain neuvoja asiaan? Onko täällä ketään muita kaltaisiamme? Kokemuksia? |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
7.1.2008, 18:40
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Aika kaukana erikoisesta... |
_________________ dont show her you want - make her want you |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
7.1.2008, 21:32
|
|
|
Estoton erogeenikko
|
|
*** No joo,ehkä sen erikoisuuden voi uhohtaa. Muutenhan se on ihan asiallista toimintaa. Proteiinipitoiset mällit toimii mainiona ihonhoito tuotteena naisilla,joko sisäisesti tai täsmäiskuina eri puolilla kehoa. Suotta naiset mainosten uhreina maksaa maltaita kosmetiikkateollisuudelle. Ihan rohkeesti vaan voitte pyytää satseja. Kevät-ahava on jo ovella. |
_________________ Jortsu-asialinjalla.Aina. |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
7.1.2008, 23:55
|
|
|
|
En myöskään osaa erikoisuudesta enempää sanoa, mutta itsekin haluaisin osallistua kyseiseen touhuun asiallisen, siistin ja mukavan pariskunnan kanssa, mutta ei löydy. Olen etsinyt netistä ja muualtakin, mutta törmännyt vain feikkeihin tai epäasiallisiin, epäsiisteihin tai muuten ongelmaisiin tyyppeihin. Jos kyseinen pariskunta on tosissaan, niin ilmoittakaa ihmeessä sähköpostiosoitteenne. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
8.1.2008, 13:48
|
|
|
Asiantuntijajäsen
|
|
sakkera kirjoitti: |
Minulla ja vaimollani on varmaan hieman erikoinen ja tuhma fetissi, nimittäin tykkäämme molemmat tosi paljon siitä kun laukean hänen kasvoilleen. Molemmat meistä haaveilemme paljon siitä että minä ja toinen mies tulisi hänen kasvoille. Olemme etsineetkin hommaan sopivaa mutta tuloksettomasti, varmaan pitää kääntyä ammattilaisen puoleen tai sitten ulkomailla jonkun ihan tuntemattoman kanssa joka ei varmasti aiheuttaisi tulevaisuudessa ongelmia. Vai olisiko jollakin jotain neuvoja asiaan? Onko täällä ketään muita kaltaisiamme? Kokemuksia? |
hehe mistä etäisyydestä ampua sun vaimosi kasvoille? |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
8.1.2008, 23:32
|
|
|
|
[quote="Tony ScorPPa"]
Varmaan itsekin tiedät vastauksen kysymykseen.
Sä taidat valitettavasti kuulua juuri siihen ryhmään jotka unohdamme. Vaadimme etsimältämme tietynlaista asiallisuutta mutta silti rentoa asennetta.
Emme voi tänne laittaa sähköposti osoitetta koska olisi varmaankin hetkessä ihan täynnä mutta jos joku henkilö tuntee olevansa varmasti hyvin soveltuva hommaan niin hän voisi laittaa oman sähköposti osoitteensa tänne. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
9.1.2008, 3:45
|
|
|
Asiantuntijajäsen
|
|
[quote="sakkera"]
Tony ScorPPa kirjoitti: |
Varmaan itsekin tiedät vastauksen kysymykseen.
Sä taidat valitettavasti kuulua juuri siihen ryhmään jotka unohdamme. Vaadimme etsimältämme tietynlaista asiallisuutta mutta silti rentoa asennetta.
Emme voi tänne laittaa sähköposti osoitetta koska olisi varmaankin hetkessä ihan täynnä mutta jos joku henkilö tuntee olevansa varmasti hyvin soveltuva hommaan niin hän voisi laittaa oman sähköposti osoitteensa tänne. |
heh kuules en edes hakenut ehdokkaaksi enkä menetä paljon mitään varmaan.en rupee heittelee toisten vaimojen päällä.etsi itsellesi joku toinen sairasta.v**** mikä pervo vieläkin oikein uskaltaa sanomaan jostakin ryhmästä.Mä en kuuluu mihinkään ryhmään. sellaista ryhmä ei ole olemassa.
Mut onnea etsintään .Mä meinasin antaa halukkaille haaste mut sulle nokka jo nyt pystyssä.Mielummin nokka alemmas ja muna pystyyn että ei sit tarvii etsiä vaimollesi naamaansa lastin heittäjiä netissä.Säälittävä oot kyllä.. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
9.1.2008, 11:10
|
|
|
|
Hehe, kylläpä sitä helposti vaistoaa nykyään tuollaiset tapaukset.
Jos verrataan sulta tulleeseen materiaaliin niin menetät
Minulla on oikeus ja valta lajitella sinut ja kenet tahansa ihan mihin ryhmään minusta itsestäni tuntuu. Sääli on sairautta joten otahan niitä sinisiä pillereitä enempi. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
9.1.2008, 11:15
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Ja sitten loppuu vittuilu puolin & toisin, tai tämän aiheen osalta keskustelu päättyy. |
_________________ dont show her you want - make her want you |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
9.1.2008, 14:03
|
|
|
Romantiikan ruumiillistuma
|
|
Hyvä aihe. |
Viimeinen muokkaaja, ilpote pvm 10.1.2011, 10:11, muokattu 1 kertaa _________________ - - - |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
20.12.2008, 19:19
|
|
|
Erittäin halukas
|
|
Meneeköhän tähän samaan ketjuun se, että olen haaveillut(?) melko pitkään, että saisi laueta naisen sisään ja sen jälkeen voisi jatkaa pillun nuolemisella, mutta kun se vaatisi ehkä naisen dominointia ja esim. että nainen vain tulisi istumaan naamalle tms. koska heti laukeamisen jälkeenhän halut ne menee menojaan hetkeksi... mites muilla? |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
21.12.2008, 16:26
|
|
|
Supermalli
|
|
^ Harva mies suostuu, mutta se on kivaa... ainakin naiselle nimittäin... Kun mies kerran "sotkee", niin saisi "siivota" myös... |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
21.12.2008, 18:44
|
|
|
Erittäin halukas
|
|
No tuo selitys kelpaa ainakin minulle, jos näin vaan nainen sen myös esittäisi. Ehkäpä itse voisi olla vastahakoinen siinä vaiheessa, mutta nainen pitäisi ohjia käsissään... juuri näin... |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
22.12.2008, 18:50
|
|
|
Estoton erogeenikko
|
|
bi-vaimo kirjoitti: |
^ Harva mies suostuu, mutta se on kivaa... ainakin naiselle nimittäin... Kun mies kerran "sotkee", niin saisi "siivota" myös... |
*** Kyllä mä nuolen ainakin mielelläni piirakan puhtaaksi,voimaahan siitä vaan saa... ja tosiaan useita naisia se tuntuu todella kiihoittavan saada suuseksiä panon jälkeen. |
_________________ Jortsu-asialinjalla.Aina. |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
22.12.2008, 19:44
|
|
|
Supermalli
|
|
^ Juu, se on kivaa... jotenkin tuhmaa myös! Levitä tuota ilosanomaa kaikille kilteille miehille, että nuolevat puhtaaksi...!
Toisaalta tuhmat miehet... ottakaa uudelleen samaan tai toiseen reikään, eikä mitään kyselyjä! |
|
|
|
|
|
|