Kirjoittaja |
Viesti |
< Pelit ja vehkeet ~ Mitat kouraan ja tulokset tänne |
Oletko tyytyväinen kullisi kokoon? |
Kyllä |
|
74% |
[ 74 ] |
En |
|
17% |
[ 17 ] |
Pääasia et vaimo tykkää |
|
9% |
[ 9 ] |
|
Ääniä yhteensä : 100 |
|
|
|
Lähetetty:
8.3.2006, 11:33
|
|
|
Halukas
|
|
Pituus 18cm, leveys 5cm ja ympäryysmittaa en ole mitannu |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
8.3.2006, 19:31
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
13.3.2006, 16:33
|
|
|
Mielihyvän maanikko
|
|
Anonymous kirjoitti: |
Kyllä se vaan on niin, että suurimmalle osalle naisista miehen peniksen koko ei merkitse paljoakaan. Miehet haluaisivat ison vehkeen, jotta muut miehet olisivat kateellisia. |
Juuri näin minäkin luulen ja tuohon lisäisin viellä itsetunnon kohentamisen. Ja oishan sitä varmaan kivempi käydä saunailloissa/yleisissä pesutiloissa upealla vehkeellä. Eihän siitä mihkään pääse että iso kalu on miehekkään näköinen |
_________________ Uteliaat voivat käydä katsomassa alastonkuvani TÄÄLTÄ <---- klik klik |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
14.3.2006, 8:37
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
14.3.2006, 15:11
|
|
|
|
17/4.5 ympärystä en ole mitannut. kaikki on tykänneet. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
14.3.2006, 19:33
|
|
|
|
Mistäs kohtaa te yleensä kullinne mittaatte? Onko siihen joku alan tyyppi että mistä se yleensä mitataan? Entäs jos on käyrä? Mittaatteko kovalla muoviviivaimella vai metrimitalla?
Ihan vain mielenkiinnosta... |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
15.3.2006, 0:48
|
|
|
|
Mittana on 19/6,0/15 ja tyvestä mitattuna.. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
17.3.2006, 19:47
|
|
|
|
Paljon riippuu siitä , että mistä kullinsa mittaa.
Jotkut mittaavat sen itse hepin päältä , jolloin tulokset eivät ole niin vakuuttavia , kuten esim. tyvestä mitattuna. Joten kaikkien pitäisi mielestäni laittaa tänne myös oma mittaustyyli.
Ihmeellistä myös , kuinka todella monella on todellakin yli 17cm kulli. Mitä poikien kanssa asiasta joskus tullut tosiaan puhuttua , niin ei ne valkoisen miehen/suomalaisen kullit ole mitään maailman pisimpiä. Tutkimuksiahan on tehty monia ja on päädytty n. 15 cm keskipituuksiin.
Vain 2-4%:lla koko maapallon miehillä on arveltu olevan yli 20 cm kyrpä. 10% tippuu alle tuon 15 cm ja loput ovatkin sijoittuneita siinä välissä. 15 + tai -
Itselläni on 2 eri mittaa. Jos mittaa itse kyrvän päältä (näkyvä heppi) niin pituus on n. 17,8 tai 18 cm. Jos mittaan tyvestä niin päivästä ja stondiksesta riippuen pituuteni on n. 19,7 - 20,3 cm.
Paksuutta en ole mitannut , mutta luulenpa sen olevan vähän keskivertoa paksumpi. Ympärysmitasta ei tietoakaan
Luulenpa , että noissa antamisanne tuloksissa on se kuuluisa "pari senttiä" ylimääräistä. Tai sitten mittaukset ovat kyrvän tyvestä otettuja (nahkaa takksepäin vetämällä jne jne.)
PS. Mulla oikeastaan melko täysin samannäköinen vekotin kuin sinulla , Badman. Oikeastaan vähän ihmetyttää tuo sanomasi 23-24 cm...En usko , että kullisi tuosta kovinkaan paljoa enää kasvaa. Mutta tiedä sitä -- onnea hyvästä pituudesta |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
17.3.2006, 23:57
|
|
|
Mielihyvän maanikko
|
|
Jotkut mittaavat sen itse hepin päältä , jolloin tulokset eivät ole niin vakuuttavia , kuten esim. tyvestä mitattuna. Joten kaikkien pitäisi mielestäni laittaa tänne myös oma mittaustyyli.
Ihmeellistä myös , kuinka todella monella on todellakin yli 17cm kulli. Mitä poikien kanssa asiasta joskus tullut tosiaan puhuttua , niin ei ne valkoisen miehen/suomalaisen kullit ole mitään maailman pisimpiä. Tutkimuksiahan on tehty monia ja on päädytty n. 15 cm keskipituuksiin.
Vain 2-4%:lla koko maapallon miehillä on arveltu olevan yli 20 cm kyrpä. 10% tippuu alle tuon 15 cm ja loput ovatkin sijoittuneita siinä välissä. 15 + tai -
Itselläni on 2 eri mittaa. Jos mittaa itse kyrvän päältä (näkyvä heppi) niin pituus on n. 17,8 tai 18 cm. Jos mittaan tyvestä niin päivästä ja stondiksesta riippuen pituuteni on n. 19,7 - 20,3 cm.
Paksuutta en ole mitannut , mutta luulenpa sen olevan vähän keskivertoa paksumpi. Ympärysmitasta ei tietoakaan
Luulenpa , että noissa antamisanne tuloksissa on se kuuluisa "pari senttiä" ylimääräistä. Tai sitten mittaukset ovat kyrvän tyvestä otettuja (nahkaa takksepäin vetämällä jne jne.)
PS. Mulla oikeastaan melko täysin samannäköinen vekotin kuin sinulla , Badman. Oikeastaan vähän ihmetyttää tuo sanomasi 23-24 cm...En usko , että kullisi tuosta kovinkaan paljoa enää kasvaa. Mutta tiedä sitä -- onnea hyvästä pituudesta |
en oikein ymmärrä tuota tyvestä juttua. minusta oikea mittaustyyli on mulkun päältä tyvestä mitattuna. |
_________________ Uteliaat voivat käydä katsomassa alastonkuvani TÄÄLTÄ <---- klik klik |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
18.3.2006, 3:51
|
|
|
Kama-Sutran Guru
|
|
No olihan mulla taannoin kuva avatarissa seisovastakin kalusta
Tuo myytti, että velttona isot kalut eivät kasva jäykistyessään on vain myytti. Mulla ainakin kasvaa yli 10 senttiä!
Tuo munan mittaaminen on varmaan tieteen laji sinänsä varskinkin jos kalu on käyrä johonkin suuntaan. Varmin tapahan on työntää mitta häpyluuhun saakka koska sen ja terskanpään välinen suhde ei muutu.
näin mitattuna tulee pyöreä paksuudesta riippuen ylimittaa siihen näkyvään kaluun sentti-pari. Koska mulla tuo luusta mitattu (BPEL) on liki 25 niin vois tuon 23-24 cm osuvan varsin kohdalleen.
Albumista löytyy nyt pari kuvaa. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
18.3.2006, 13:47
|
|
|
Seksialan argumentikko
|
|
no oon omaani tyytyväinen n.20cm ja tytöt tykkää |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
18.3.2006, 14:51
|
|
|
|
sexyboy82 kirjoitti: |
no oon omaani tyytyväinen n.20cm ja tytöt tykkää |
No kyllä varmaan pojatkin tykkäis! |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
18.3.2006, 15:37
|
|
|
|
Minulla on melko pieni eli 14/4/12.5. Kyllähän tuota kokoa saisi
vähän enemmän olla. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
19.3.2006, 13:45
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Luulenpa , että noissa antamisanne tuloksissa on se kuuluisa "pari senttiä" ylimääräistä. Tai sitten mittaukset ovat kyrvän tyvestä otettuja (nahkaa takksepäin vetämällä jne jne.) |
Päältä.
Ei kai sitä persesilmästä asti mitata, tehollinen pituus vain |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
19.3.2006, 19:42
|
|
|
|
assa kirjoitti: |
Päältä.
Ei kai sitä persesilmästä asti mitata, tehollinen pituus vain |
Ja omastatunnosta on kiinni se kuinka syvälle sinne toppauksiin sitä mittavälinettä peruuttaa! |
|
|
|
|
|
|