Kirjoittaja |
Viesti |
< Yleinen keskustelu ~ Miiting? |
|
Lähetetty:
2.3.2006, 13:40
|
|
|
Seksiholisti
|
|
assa kirjoitti: |
Täytyy pitää joskus miiting ja kokoontua porukalla pizzaa syömään... Äääh, helvetti - nussimiseksi se kuitenkin menisi, ei kai me muuten täällä hengailtaisi? |
Tuota miittinki-ideaa voisi oikeasti soveltaa?? jos assa lupaa ettei nushi mua, ku sen kalu ei mahdu muhun |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
3.3.2006, 0:40
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Kiathal kirjoitti: |
Tuota miittinki-ideaa voisi oikeasti soveltaa?? jos assa lupaa ettei nushi mua, ku sen kalu ei mahdu muhun |
No eihän sitä tiedä, mitä tässä vielä keksitään... Johonkin alan tapahtuman yhteyteen voisi ehkä koittaa jotain tapaamista järjestää?
Juu ei saa nushia, kun Eliksiiri ei anna lupaa Ja mahtuu mahtuu, sattuu sattuu |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
3.3.2006, 0:59
|
|
|
Horst Nussbaum, poketuottaja
|
|
Voitaisiin viimeistää tavata tuolla messuilla:
Merkkaa kalenteriisi pe-su 28.-30.4.2006
Vapun ykkösbileet julistetaan alkaviksi perjantaina 28.4. klo 14.00 kun sEXHIBITION avaa ovensa ja täyttää Helsingin Jäähallin tuhansilla juhlijoilla ja messujen historian kaikkien aikojen rajuimmalla ohjelmalla. |
_________________ "Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
3.3.2006, 1:01
|
|
|
Hellyyden huipentuma
|
|
Voi kakka ja mie oon laivalla... |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
3.3.2006, 8:29
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Härski kirjoitti: |
Voitaisiin viimeistää tavata tuolla messuilla:
Merkkaa kalenteriisi pe-su 28.-30.4.2006
|
Ei mahdoton ajatus - toistaiseksi kalenteri oli vapaa tuona ajankohtana |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
3.3.2006, 12:55
|
|
|
Seksiholisti
|
|
Hmm... Moon niin ylikyllästynyt noihin seksimessuihin, ku ne on aina vaan samanlaisia.. ei oikein nappaa, mutta täytyypi miettiä, jos saisin hommattua vaiks jostain vapaalipun..
Minä kun en maksa |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
8.3.2006, 15:13
|
|
|
The Grim Impaler
|
|
Kiathal, tuu töihin meidän ständille ni saat sen jäniksenpassin ja ihan koko viikonlopuksi.
Ja palkaksi tietty rahan lisäksi myös aika ikimuistoisia kokemuksia, voisin olettaa... |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
8.3.2006, 17:33
|
|
|
Erotiikan esitaistelija
|
|
Joo vaikka itse vasta tänne foorumiin olenkin rekisteröinyt niin messuilla varmasti mukana olen. Kalenteristahan pitää aina sen verran vapaata löytyä taikka sit se viikonloppu täytyy tehdä vapaaksi. Ei muuta kuin lopputili jos ei pomo (lue homo) ymmärrä messujen päälle |
_________________ “Pelaamalla varmaa peliä ei kehity huipuksi. Tärkeämpää on se, että on ballseja lyödä oikeaan aikaan. Jos haluaa menestyä, pitää olla gambler-asenne.” |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
8.3.2006, 18:21
|
|
|
Foorumin Jumalatar
|
|
No voihan vitalis, meitsi kiroo kolmivuorotyön taas alimpaan. Miekin tahdon!! |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
8.3.2006, 21:10
|
|
|
|
Hmmm....voishan tuota paikalle ilmaantuakkin jos tällaisia uusia tulokkaita mukaan kelpuutetaan |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
8.3.2006, 21:12
|
|
|
Erittäin halukas
|
|
hmmm...ja taas sama juttu....kirjautuneena omakuvan puolella, mutta en täällä.....tyhmästä päästä kärsii koko ruumis |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
8.3.2006, 21:23
|
|
|
Kama-Sutran Guru
|
|
Kiathal kirjoitti: |
assa kirjoitti: |
Täytyy pitää joskus miiting ja kokoontua porukalla pizzaa syömään... Äääh, helvetti - nussimiseksi se kuitenkin menisi, ei kai me muuten täällä hengailtaisi? |
Tarkottaako tuo yleisesti ettei isokaluisten kannata edes yrittää? |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
9.3.2006, 0:54
|
|
|
The Grim Impaler
|
|
sinkku74 kirjoitti: |
Hmmm....voishan tuota paikalle ilmaantuakkin jos tällaisia uusia tulokkaita mukaan kelpuutetaan. ja taas sama juttu....kirjautuneena omakuvan puolella, mutta en täällä.....tyhmästä päästä kärsii koko ruumis |
No kävin uteliaisuuttani kattelemassa tota sun galleriaas ja meni plasmat sen verran sekasin, että voi olla parempi et pysyt vaan himassa. Tollanen nainen pitäisi nimittäin luokitella katoavaksi luonnonvaraksi.
Leikki leikkinä, kyllähän sitä ainakin meikäläinen tutustuu mielellään uusiin ihmisiin. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
9.3.2006, 8:45
|
|
|
Erittäin halukas
|
|
hehhee...
Kiitos aamunpiristyksestä Kalle
No jos jonkinlainen "tapaaminen" kasaan saadaan niin eiköhän tämäkin luonnonvara paikalle saavu! |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
9.3.2006, 10:43
|
|
|
The Grim Impaler
|
|
sinkku74 kirjoitti: |
hehhee...
Kiitos aamunpiristyksestä Kalle
No jos jonkinlainen "tapaaminen" kasaan saadaan niin eiköhän tämäkin luonnonvara paikalle saavu! |
Oleppa hyvä vaan...
Ja toi oli sit lupaus? ***Kirjaa ylös muistivihkoon*** Nimittäin, hommahan menee täällä sillain, että rehtori tulee ja antaa keppiä mikäli lupauksia ei pidetä.
Jätän vielä toistaiseksi mainitsematta kuka se rehtori on. Ettei vaan mee pikkuisella yöunet.
Eniveis, aurinkoista päivää sinulle ja muillekin tasapuolisesti! |
|
|
|
|
|
|