Kirjoittaja |
Viesti |
< Seksiongelmat ~ miksi miehet eivät kestä kun muutamia työntöjä? |
|
Lähetetty:
28.1.2008, 5:49
|
|
|
|
pidän seksistä tosi paljon mutta eihän siinä saa mitään tyydytystä jos kumppani ei kestä kuin muutaman työnnön. onko mitään tehtävissä??? on aika epätoivoiststa saada se nautinto kun pelkää jo valmiiksi että hups hei ja kaikki on ohi.... outooo???!!!! |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
28.1.2008, 8:22
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Vaihda kumppania tai kehitä nykyisen kumppanin itsehillintää. |
_________________ dont show her you want - make her want you |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
28.1.2008, 9:00
|
|
|
Estoton erogeenikko
|
|
Harrastettuani kirjoitusasun tulkintaa, tarjoan seuraavanlaista vastausta: Kyllä se siinä 16-ikäisenä jo malttaa...
Jos olen väärässä, voi voi.
Voit toki ehdottaa koivilleroiskijallesi, että toimittaa sinut pivenreunalle kielipelillä ennen sisääntuloaan, ettei menisi ihan hukkaan pesän sottaaminen. |
_________________ Tämäkin kommentti on aivosolujeni (molempien) tuote. Suhtaudu siihen, kuin vaalilupaukseen. |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
28.1.2008, 15:19
|
|
|
Seikkailija
|
|
No yleensä mitä kauemmin viimekerrasta, niin sitä nopeammin tulee. Ammulla löysät pois vaikka suupelillä, niin illalla jaksaa sitten paukuttaa pidempään |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
15.12.2009, 22:59
|
|
|
Erotiikan esitaistelija
|
|
Niinpä niin, kuka kestää kuka ei |
_________________ "Seksikkyydestä on puolet sitä mikä näkyy, puolet sitä mikä ei näy". |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
9.6.2010, 13:17
|
|
|
|
Naulan kantaan noiden taukojen kans. Mitä kauemmin edelliskerrasta sitä nopeammin tulee. Itse annan rouvalle takuuorkun ennenkun alan panemaan. Ellei rouvalla itsellään ole kiire kiivetä päälle. Mut orkutta ei jätetä kumpaakaan. Sen olen itsessäni huomannut että kun panen takaapäin niin laukean puolet nopeammin kuin että olen päällä, syy lienee anatomiassa..? Ja jos vaimo ratsastaa niin sitä saa tehdä todella kauan.. Mut parit lastit saa kuiviltaan heittää jos haluaa kestoa panoon. |
|
|
|
|
|
|