Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 5 Yht. 13
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11, 12, 13  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Pelit ja vehkeet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Pelit ja vehkeet  ~  Mitat kouraan ja tulokset tänne

Oletko tyytyväinen kullisi kokoon?
Kyllä
74%
 74%  [ 74 ]
En
17%
 17%  [ 17 ]
Pääasia et vaimo tykkää
9%
 9%  [ 9 ]
Ääniä yhteensä : 100

18/5_posliini
LähetäLähetetty: 8.3.2006, 11:33  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 08 Maa 2006
Viestejä: 3
Paikkakunta: Turku

Pituus 18cm, leveys 5cm ja ympäryysmittaa en ole mitannu
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti MSN Messenger
jeppe987
LähetäLähetetty: 8.3.2006, 19:31  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





17/5/14
Takaisin alkuun
john
LähetäLähetetty: 13.3.2006, 16:33  Vastaa lainaamalla viestiä
Mielihyvän maanikko


Liittynyt: 08 Mar 2005
Viestejä: 80

Anonymous kirjoitti:
Kyllä se vaan on niin, että suurimmalle osalle naisista miehen peniksen koko ei merkitse paljoakaan. Miehet haluaisivat ison vehkeen, jotta muut miehet olisivat kateellisia.


Juuri näin minäkin luulen ja tuohon lisäisin viellä itsetunnon kohentamisen. Ja oishan sitä varmaan kivempi käydä saunailloissa/yleisissä pesutiloissa upealla vehkeellä. Eihän siitä mihkään pääse että iso kalu on miehekkään näköinen Confused

_________________
Uteliaat voivat käydä katsomassa alastonkuvani TÄÄLTÄ <---- klik klik Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla MSN Messenger
Vieras
LähetäLähetetty: 14.3.2006, 8:37  Vastaa lainaamalla viestiä






15,5 4,5
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 14.3.2006, 15:11  Vastaa lainaamalla viestiä






17/4.5 ympärystä en ole mitannut. kaikki on tykänneet.
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 14.3.2006, 19:33  Vastaa lainaamalla viestiä






Mistäs kohtaa te yleensä kullinne mittaatte? Onko siihen joku alan tyyppi että mistä se yleensä mitataan? Very Happy Entäs jos on käyrä? Mittaatteko kovalla muoviviivaimella vai metrimitalla?

Ihan vain mielenkiinnosta... Laughing
Takaisin alkuun
Mihail
LähetäLähetetty: 15.3.2006, 0:48  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras







Mittana on 19/6,0/15 Smile ja tyvestä mitattuna..
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 17.3.2006, 19:47  Vastaa lainaamalla viestiä






Paljon riippuu siitä , että mistä kullinsa mittaa.

Jotkut mittaavat sen itse hepin päältä , jolloin tulokset eivät ole niin vakuuttavia , kuten esim. tyvestä mitattuna. Joten kaikkien pitäisi mielestäni laittaa tänne myös oma mittaustyyli.

Ihmeellistä myös , kuinka todella monella on todellakin yli 17cm kulli. Mitä poikien kanssa asiasta joskus tullut tosiaan puhuttua , niin ei ne valkoisen miehen/suomalaisen kullit ole mitään maailman pisimpiä. Tutkimuksiahan on tehty monia ja on päädytty n. 15 cm keskipituuksiin.
Vain 2-4%:lla koko maapallon miehillä on arveltu olevan yli 20 cm kyrpä. 10% tippuu alle tuon 15 cm ja loput ovatkin sijoittuneita siinä välissä. 15 + tai -

Itselläni on 2 eri mittaa. Jos mittaa itse kyrvän päältä (näkyvä heppi) niin pituus on n. 17,8 tai 18 cm. Jos mittaan tyvestä niin päivästä ja stondiksesta riippuen pituuteni on n. 19,7 - 20,3 cm.
Paksuutta en ole mitannut , mutta luulenpa sen olevan vähän keskivertoa paksumpi. Ympärysmitasta ei tietoakaan Surprised

Luulenpa , että noissa antamisanne tuloksissa on se kuuluisa "pari senttiä" ylimääräistä. Tai sitten mittaukset ovat kyrvän tyvestä otettuja (nahkaa takksepäin vetämällä jne jne.)

PS. Mulla oikeastaan melko täysin samannäköinen vekotin kuin sinulla , Badman. Oikeastaan vähän ihmetyttää tuo sanomasi 23-24 cm...En usko , että kullisi tuosta kovinkaan paljoa enää kasvaa. Mutta tiedä sitä -- onnea hyvästä pituudesta Wink
Takaisin alkuun
john
LähetäLähetetty: 17.3.2006, 23:57  Vastaa lainaamalla viestiä
Mielihyvän maanikko


Liittynyt: 08 Mar 2005
Viestejä: 80

Anonymous kirjoitti:
Paljon riippuu siitä , että mistä kullinsa mittaa.

Jotkut mittaavat sen itse hepin päältä , jolloin tulokset eivät ole niin vakuuttavia , kuten esim. tyvestä mitattuna. Joten kaikkien pitäisi mielestäni laittaa tänne myös oma mittaustyyli.

Ihmeellistä myös , kuinka todella monella on todellakin yli 17cm kulli. Mitä poikien kanssa asiasta joskus tullut tosiaan puhuttua , niin ei ne valkoisen miehen/suomalaisen kullit ole mitään maailman pisimpiä. Tutkimuksiahan on tehty monia ja on päädytty n. 15 cm keskipituuksiin.
Vain 2-4%:lla koko maapallon miehillä on arveltu olevan yli 20 cm kyrpä. 10% tippuu alle tuon 15 cm ja loput ovatkin sijoittuneita siinä välissä. 15 + tai -

Itselläni on 2 eri mittaa. Jos mittaa itse kyrvän päältä (näkyvä heppi) niin pituus on n. 17,8 tai 18 cm. Jos mittaan tyvestä niin päivästä ja stondiksesta riippuen pituuteni on n. 19,7 - 20,3 cm.
Paksuutta en ole mitannut , mutta luulenpa sen olevan vähän keskivertoa paksumpi. Ympärysmitasta ei tietoakaan Surprised

Luulenpa , että noissa antamisanne tuloksissa on se kuuluisa "pari senttiä" ylimääräistä. Tai sitten mittaukset ovat kyrvän tyvestä otettuja (nahkaa takksepäin vetämällä jne jne.)

PS. Mulla oikeastaan melko täysin samannäköinen vekotin kuin sinulla , Badman. Oikeastaan vähän ihmetyttää tuo sanomasi 23-24 cm...En usko , että kullisi tuosta kovinkaan paljoa enää kasvaa. Mutta tiedä sitä -- onnea hyvästä pituudesta Wink


en oikein ymmärrä tuota tyvestä juttua. minusta oikea mittaustyyli on mulkun päältä tyvestä mitattuna.

_________________
Uteliaat voivat käydä katsomassa alastonkuvani TÄÄLTÄ <---- klik klik Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla MSN Messenger
Badman
LähetäLähetetty: 18.3.2006, 3:51  Vastaa lainaamalla viestiä
Kama-Sutran Guru


Liittynyt: 02 Jou 2005
Viestejä: 454

Anonymous kirjoitti:
Paljon riippuu siitä , että mistä kullinsa mittaa.


PS. Mulla oikeastaan melko täysin samannäköinen vekotin kuin sinulla , Badman. Oikeastaan vähän ihmetyttää tuo sanomasi 23-24 cm...En usko , että kullisi tuosta kovinkaan paljoa enää kasvaa. Mutta tiedä sitä -- onnea hyvästä pituudesta Wink


No olihan mulla taannoin kuva avatarissa seisovastakin kalusta Smile
Tuo myytti, että velttona isot kalut eivät kasva jäykistyessään on vain myytti. Mulla ainakin kasvaa yli 10 senttiä!
Tuo munan mittaaminen on varmaan tieteen laji sinänsä varskinkin jos kalu on käyrä johonkin suuntaan. Varmin tapahan on työntää mitta häpyluuhun saakka koska sen ja terskanpään välinen suhde ei muutu.
näin mitattuna tulee pyöreä paksuudesta riippuen ylimittaa siihen näkyvään kaluun sentti-pari. Koska mulla tuo luusta mitattu (BPEL) on liki 25 niin vois tuon 23-24 cm osuvan varsin kohdalleen.

Albumista löytyy nyt pari kuvaa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
sexyboy82
LähetäLähetetty: 18.3.2006, 13:47  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksialan argumentikko


Liittynyt: 18 Maa 2006
Viestejä: 5
Paikkakunta: Uusimaa

no oon omaani tyytyväinen n.20cm ja tytöt tykkää
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti MSN Messenger
Vieras
LähetäLähetetty: 18.3.2006, 14:51  Vastaa lainaamalla viestiä






sexyboy82 kirjoitti:
no oon omaani tyytyväinen n.20cm ja tytöt tykkää


No kyllä varmaan pojatkin tykkäis! Laughing Embarassed Rolling Eyes Wink
Takaisin alkuun
pieni vikkelä
LähetäLähetetty: 18.3.2006, 15:37  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Minulla on melko pieni eli 14/4/12.5. Kyllähän tuota kokoa saisi
vähän enemmän olla.
Takaisin alkuun
assa
LähetäLähetetty: 19.3.2006, 13:45  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Anonymous kirjoitti:
Luulenpa , että noissa antamisanne tuloksissa on se kuuluisa "pari senttiä" ylimääräistä. Tai sitten mittaukset ovat kyrvän tyvestä otettuja (nahkaa takksepäin vetämällä jne jne.)


Päältä.

Ei kai sitä persesilmästä asti mitata, tehollinen pituus vain Cool
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
:D
LähetäLähetetty: 19.3.2006, 19:42  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





assa kirjoitti:

Päältä.

Ei kai sitä persesilmästä asti mitata, tehollinen pituus vain Cool


Ja omastatunnosta on kiinni se kuinka syvälle sinne toppauksiin sitä mittavälinettä peruuttaa! Razz
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 5 Yht. 13
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11, 12, 13  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Pelit ja vehkeet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker