|
Keskustelufoorumi - seksikeskustelu
|
Kirjoittaja |
Viesti |
< Parisuhteet ~ Miten kertoa tyttöystävälle fantasiasta? |
|
Lähetetty:
4.9.2011, 18:38
|
|
|
|
Terve!
Minulla on pitkäaikaisena haaveena ollut se, että näkisin jonkun itseäni vanhemman miehen panemassa tyttöystävääni.
Olenkin nyt miettinyt, kannattaako minun ehdottaa tälläistä naiselleni, vai kannattaisiko teidän mielestänne jättää koko asia mainitsematta?
Lähinnä mietin, että en halua "säikäyttää" tyttöystävääni, jos tälläinen ei häntä kiinnostaisikaan.
En siis itse osallistuisi aktiin mitenkään, vaan voisin olla paikalla katselemassa, tai mahdollisesti akti voitaisiin kuvata, ja katselisin sitä myöhemmin nauhalta. Uskon, että varmasti halukkaita löytyisi, sillä tyttöystäväni on nuori ja seksikäs nainen.
Mielipiteitä? |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
24.11.2011, 22:57
|
|
|
Halukas
|
|
Vaikeaa sanoa kun ei tiedä minkä tyyppinen tyttöystäväsi on, mutta kannattaa varmaan johdattaa keskustelua seksifantasioihin ja ensin vaikka kysellä mistä naisesi haaveilee ja kertoa sitten omia haaveitasi mm. tämä |
|
|
|
|
|
|
|
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia |
|
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Voit vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|
Ilmainen webcam:
|