|
Keskustelufoorumi - seksikeskustelu
|
Kirjoittaja |
Viesti |
< Parisuhteet ~ Pelkkä seksisuhde |
|
Lähetetty:
14.2.2012, 1:15
|
|
|
|
Itse luulen, että naiset nimenomaan haluavat seksiä, joskus enemmän kuin miehet joita ei satu joka hetki huvittamaan ja sitten ollaankin suhteessa jossa miestä ei huvita. Itse olen ollut suhteessa, jossa olen itse halunnut seksiä melkein joka kerta kun olen miehen luona käynyt, mutta miehen innostaminen vaatii sen verran vaivaa että toisinaan tuli ajateltua että avoin suhde/pelkkä seksisuhde tarvittaessa olisi hyvä. Pidän vaihtelusta ja saman miehen kanssa oleskelu on vain tylsää ajan myötä.
Eli kyllä, on naisia joita kiinnostaa vain seksisuhde, heitä on vain harvassa.
Lisäksi naisilla on useimmiten tietynlaisia vaatimuksia miehen suhteen. Esim. ulkoisesti pitää olla siisti ja pitää huolta ulkonäöstään ja hyvä kunto yms. olisi hyvää bonusta.
Jos Kotkan alueella on kiinnostuneita seksisuhteen haluavia miehiä niin vastatkaapa tähän ketjuun. Olen nuori opiskelijatyttönen ja kiinnostunut hauskanpidosta Mieluiten ikähaitarilla 20-30. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
19.2.2013, 13:23
|
|
|
|
asiallinen mies etsii seksi suhdetta 34v luotettava ei maksullisia olen kulema kome ja y...ja erittäin seksuaalinen viestiä ja kuvia voi laitta caposix@suomi24.fi kannattaaa ottaa selvää!!!en osaa käyttää näi treffi juttuja |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
29.1.2014, 22:06
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
29.1.2014, 22:30
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
30.1.2014, 22:30
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
18.2.2014, 0:32
|
|
|
|
Kotkan alueelta ilmoittautuu 25vuotias 178/75 mies. Olisi kiva tutustua kauniisen opiskelijatyttöseen nimenomaan seksinmerkeissä. |
|
|
|
|
|
|
|
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia |
|
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Voit vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|
Ilmainen webcam:
|