Kirjoittaja |
Viesti |
< Seuran hakeminen ja iskuyritykset ~ Nainen etsii mieskimppaa |
|
Lähetetty:
4.12.2015, 13:48
|
|
|
|
Tavallisiin seksiin kyllästynyt 35-vuotias nainen eli minä haen kimppaseuraa miehistä. Kootaan joku kiva parin tai kolmen hengen ryhmä ja saatte sitoa minut sänkyyn kiiinni jonka jälkeen herrat ovat vapaat toimimaan. Pelkkä ajatus jo kiihottaa Tarkemmat tiedot musta kuvien ja tekstien kera löydät panemua.net sivuston treffeistä, nimimerkillä mieskimputtaja. Sukupuolitautiset pysykään poissa, sillä kumia en halua käyttää. Ja luottamus on tärkeä! Iso plussa jos olet kouluttaunut ja ns. hyvässä työssä. Lihakset ovat erittäin iso plus! |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
5.12.2015, 3:18
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
5.12.2015, 13:10
|
|
|
|
Pääkaupunkiseudulta |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
13.12.2015, 16:42
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
28.3.2016, 1:46
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
28.3.2016, 22:47
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
10.5.2016, 20:22
|
|
|
|
Hitsi kyllä houkuttelee mutta enemmänkin se että saisin sinut yksin hoidettua takaisin streitin pariin, meitä on vielä jäljellä! Tosi söpö/komea ja miehekäs nuorimies 30v. kuka tahanasa tampere-seudulta jos haluatte surffityylistä poikaa ulkonäöltä miestä sängyssä ja takaan sinulle nautinnon NAINEN ikä ei merkkaa minulle kunhan täys ikäinen leidi olet...yläikäiset onko heitä?no ei! pistäkää viestiä tulen kyllä kun töistä ehdin ja vaadin luottamusta . saatte siis sitä kaksin verroin takaisin. olen paljon muutakin kuin pelkkää hyvää naintia, leikkiin en rupea mitään erikoisempaa ellet ehdota,katsotaan sitten ja usko pois. minä kyllä pidän huolen sinusta <333 ÄLÄ EPÄRÖI -Founton |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
28.5.2016, 9:14
|
|
|
|
Kiitos panosta "mieskimputtaja" Sovitaan uudet treffit joku kerta live-chatissa... |
|
|
|
|
|
|